pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Klopt allemaal JJ wat je zegt. Idd niet te vaak achterom kijken, maar af en toe doe ik het wel. Om me weer te laten voelen en inzien wat ik allemaal heb aangericht, zodat ik wel uitkijk met weer een keer drinken. Daarom is het wel fijn dat ik weer in een nieuwe omgeving ben, waar niet iedereen weet wat ik wel eens heb gedaan of gezegd. Maar dat kan ook weer gevaarlijk zijn, want ik kan ook denken, ach die ene keer....... Dus waakzaamheid is geboden hier!!! Maar waar wonen die engeltjes waar je het over hebt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Slaap lekker Suiker, hoop dat je een beetje snel in slaap valt. Er wacht vast een mooie droom op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ha, ha, die engeltjes wonen om in de kroeg om de hoek! Nee hoor, geen idee. Ik heb me er nooit zo in verdiept en geloof niet in God, maar wel in hogere krachten of hoe je het ook mag noemen. Maar echt, probeer het maar eens. Mij helpt het en wat het dan is.... in ieder geval iemand die het goed met je voor heeft en je niet alleen laat. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Nou dat ga ik straks maar es proberen dan. Naam en geboortedatum noemen..........gewoon in gedachte toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ik ga nog even lezen en dan naar mn bed!!! Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ja, je naam en geb. datum en dan om kracht vragen! Natuurlijk wel ff op concentreren! Benieuwd of het je een goed gevoel gaat geven! En als je denkt dat ze er niet zijn, zal je zien, ze zijn er altijd! Soms zit het in iets kleins wat je opeens opvalt of iemand die je zomaar iets liefs sms-ed ofzo en je dat net even nodig had. Slaap lekker!! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden