Jootje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Originally posted by: SpudZeeland is tof Jootje!!! Voor mij was het in 2009 de keuze Zeeland of Belgiƫ maar ik moest weg uit de situatie waar ik zat. Belgiƫ is het geworden omdat dat toch wat dichter bij mijn roots lag. En ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Maar als ik ooit naar Nederland terug zou moeten, dan is het Zeeland hoor! quote> Zeeland valt best wel mee.Ik ben een geboren brabander, maar woon al eigenlijk in totaal zo'n dikke 30 jaar in Zeeland en het bevalt me prima.
Shahire Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Nog even een goedenavond en welterusten wensen voor ik zo door Ziggo eruit geknald ga worden blij dat ik thuis ben, heb vandaag 3x een moeilijk moment gehad qua drank eerst nat en verregend aangekomen bij een koffiehuis waar ik enorm snakte naar een tia maria bij de koffie en dat kostte me echt heel veel moeite om te weerstaan vervolgens na de lezing, waar ik was, liep ik net buiten en kreeg trek in een ijskoud biertje dus maar niet meer ergens wat gaan drinken bij het verder wandelen langs een winkel waar de wijnflessen me liefelijk aankeken ook dat nog dacht ik in de tram overwogen om een refusal te gaan nemen, ik was nog niet thuis tenslotte en daar ligt nog drank in de garage thuis aangekomen was mijn 'trek' eigenlijk over, nu aan een groot glas fris wat ben ik blij dat vandaag voorbij is... maar ben toch wel trots op mezelf dat ik het toch zonder refu hebben kunnen doorstaan
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Originally posted by: SmikkieHannah, dat gevoel kreeg ik ook, dat je je mond moet houden als je niet lang genoeg droog staat. En gewoon Zonder wil de langergestopten moet volgen zonder nadenken, ja mn neus.Belachelijk natuurlijk.quote> Waar komt dat gevoel vandaan Smikkie.Ook ik was eens een nieuweling en heb dat gevoel nooit gehad.Ik was heel blij met de oudgedienden, die mij het licht deden zien.En ik hoefde niemand blind te volgen. Beetje van de zotte!!En in de meer dan 4 jaar heb ik zoveel mensen zien verdwijnen.Ik beschik niet over gegevens van wegblijvers, omdat dat mij niet boeit.De ervaring leert dat iemand die aan het probleem wil werken, meestal wel blijft.Schrijf gewoon mee en oordeel niet zo snel.Groet.
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 En dan Spud met een scharrelvarken.
Jootje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Originally posted by: Soothe Originally posted by: SmikkieHannah, dat gevoel kreeg ik ook, dat je je mond moet houden als je niet lang genoeg droog staat. En gewoon Zonder wil de langergestopten moet volgen zonder nadenken, ja mn neus.Belachelijk natuurlijk.quote> Waar komt dat gevoel vandaan Smikkie.Ook ik was eens een nieuweling en heb dat gevoel nooit gehad.Ik was heel blij met de oudgedienden, die mij het licht deden zien.En ik hoefde niemand blind te volgen. Beetje van de zotte!!En in de meer dan 4 jaar heb ik zoveel mensen zien verdwijnen.Ik beschik niet over gegevens van wegblijvers, omdat dat mij niet boeit.De ervaring leert dat iemand die aan het probleem wil werken, meestal wel blijft.Schrijf gewoon mee en oordeel niet zo snel.Groet.quote> Wijze woorden soothe
Shahire Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Ja, ik zal heerlijk slapen vannacht voelt net of ik weer een stukje verder ben gekomen voor mezelf na inwendig vandaag toch wel een groot gevecht te hebben gevoeld en hoe rot dat kan voelen zal hier wel heel herkenbaar zijn bij velen slaap lekker voor straks gefrummelde
Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Maar Soothe is dan ook een wijze uit het Westen.. Hoi Soothe!
Jootje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Ik ga ook lekker slapen. Bedankt allemaal voor het even praten. Ik ben er nog lang niet. Maar blijf proberen. De wil is er en nu de moed nog!!! Weltrusten allemaal en morgen gezond weer op
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Shahire my dear, er moet een keer rust in de tent komen, vind je niet. Al die hear say verhalen kopen we niets voor. Er is een ding wat ons bindt en dat is de drank. De een is een stapje verder dan de ander, maar er heerst geen hiƫrargie! In feite is het eerste glas voor ons allen een armlengte ver. Al die verhalen achter de schermen dient geen enkel doel. Elkaar steunen in het niet drinken, daar gaat het om. Of een beetje drinken, anders mopperen de minderaars. Welterusten allen.
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Rustig aan Smikkie. Je doet het drankgewijs goed. dat staat.
Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Geplaatst 26 januari 2012 Mij hoor je niet mopperen Nah ja soms Hoort er ook bij Wat bedoel je Smikkie? Die snap ik weer es niet
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Nou spud, goede en wijze woorden. Altijd handzaam voor mensen die het nodig hebben. Er zijn heus nog wel mensen die het beste met ons voor hebben. Veroordeel nooit iemand , is mijn motto
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Die staat Spud! Zo is het! Denk ik wel Merk ik ook
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 weltrusten spud. ik heb een erg grote bewondering voor je Jootje
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Plezant U weer te lezen Doet me altijd goed Een goede nacht Have a nice one! Iedereen
Jootje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 IK hou van een echte vent maar nu weltrusten voor iedereen en nogmaals GEZOND WEER OP
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Spud, ik had ook veel verzet in het begin. Maar ik zoog alles op. Er was vaak ruzie (ook toen) nu ben ik milder geworden. Drie keer een ban gehad. Nee ik was niet makkelijk. Misschien omdat ik wat ouder word en niet drink. Nu ben ik wat beschouwelijker. Zijn er toestanden, dan blijf ik vaker aan de zijlijn. En vergeet niet er zijn lang gestopten- kort gestopten-"nieuwelingen", allen met een bijkomend stukje problematiek. Een hoge prikkelbaarheids factor geeft dat. Meestal dronk men niet om niets.
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Schone dromen allen. Ik ga mijn zonden overdenken.
Mai Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Ik vind je een echt mens Smikkie Net als ik iedereen hier een echt mens vind En ja Soothe, dingen werken-in Nu nog een grauw van Had Dan is mijn avond weer goed Ik wacht er niet op Is het sowieso!
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Dag marjo Lekker slapen vrouwtje. Take care up north.
Soothe Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Geplaatst 27 januari 2012 Jootje, lekker blijven schrijven. meestal gaat de storm weer liggen. je bent er mee bezig en dat is goed. Nu echt weg. Een giga plakker ben ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden