Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 En ik hoop zo dat Witte nog even komt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hoi frummers die nog hier zijn! Ik val even binnen maar ben niet de nachtploeg hoor. Duik zo lekker mijn bedje in, het is al laat voor mijn doen. Heb net de draad redelijk snel doorgelezen en het is fijn te lezen dat het met de meesten redelijk goet gaat. En jammer voor degenen die vandaag toch niet konden doorzetten. Ik kan me droog afmelden en sta morgen weer blij op. Blijf nog heel even hangen en groet nog wel als ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hartstikke goed van je Jeannet, weer een dag erbij en morgen blij weer op klinkt helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 En ik ben van de late avondploeg meestal komt Witte als ik net weg ben;) doet ze expres hoor. Maar ik heb mn voet verzwikt en zit met een coolpack pijn te lijden. Komt slecht uit nu; Ya kun jij je hulp ff deze kant uit sturen? En dan Suikertje komen klussen, ik zal wel delegeren en voor koffie zorgen:D Morgen kijken hoe snel ik een vloertje uit de uitverkoop kan scoren en dan gaat het echte werk van start. Het grote sorteren en weggooien kan beginnen en less is more, dus met een ruim gebaar weg en zuinig inpakken, zoiets. slaap lekker en slaap wel tokkie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 vervelend jane, dan kan idd echt pijnlijk zijn. Je zegt maar waar ik moet zijn, ben vanaf donderdag beschikbaar. Heb geen auto, dus aub niet te ver voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ja mijn wil was niet sterk genoeg om de hele maand januari droog te houden. Erg genoeg, want wat is nou een maand helemaal! Maar als ik begin krijg ik op een gegeven moment een soort van kortsluiting en ben ik de volgende dag helemaal kwijt wat ik op heb en wat ik gedaan heb. Waarom? Maar ja, ik heb toch nog 25 dagen droog gehouden. Dus ik hou me er maar aan vast dat dat een redelijke score is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Tokkie? Hoop niet dat ik me aangesproken moet voelen:angry: Hoop dat je voet morgen niet te pijnlijk is Jane anders valt er weinig te shoppen ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Is een goede score jeannet, begrijp dat je graag hele maand droog wil blijven. Heb je in februari iets makkelijker. zijn minder dagen. Kom op we gaan ervoor in februari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Aiaiaiai Jane, dat is balen:angry: Hoop maar dat het morgen iets beter gaat:heart: Ja Jeannet, je ging toch goed en straks is het februari. Een maand voor nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ha ha nee hoor Jeannet was voor Bellefleur maar ja als je je aangesproken voelt?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goei avond gij allen, Jane sterkte hoor, wat is er gebeurd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Zo is het EmmaRoos! De aanhouder wint uiteindelijk. En nu echt mijn bedje in, om half zeven gaat de wekker weer. Welterusten voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Welterusten Jeannet en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Had je dan wel verwarming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 truste jeannet en bedankt voor het goeie gesprek he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Welterusten Jeannet, sweet dreams!!! Smikkie....in Haarlem en Groningen? Dat ligt nogal uit elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Aap me niet zo na Suiker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Originally posted by: SmikkieEr was hier een grote stroomstoring in Haarlem en Groningen, quote> Nou dat ligt dicht bij elkaar smikk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Was me nog niet eens opgevallen Emmaroos. wel grappig. Idd probeer maar eens een dag zonder stroom te leven, Knap moeilijk. Je bent er echt afhankelijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Nou jij was sneller Emmaroos, maar je vroeg je hetzelfde af He Smikk waar moet ik je ophalen dan............Nou daar tussen Haarlem en groningen die eene straat weet je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Welkom hier Druifje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Smiikie, ik heb vroeger ook altijd gedacht dat ik niet handig was, maar deed ook nooit iets met mijn handen. Tot ik op mezelf ging wonen en het klussen ontdekte. Ben geen opgeleide vakman, maar kan me er zelf en ook anderen aardig mee redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Drukke dag gehad vandaag nu slapen truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Welterusten AR, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden