will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Wij denken aan je Liefje, go for it Is niks om te nijden ook niet Soothe, maar wat moet, moet hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Oh ja Jane, prachtige dingen om naar uit te kijken hé. You are on a roll Maak er iets moois van, maar daar twijfel ik niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jane? Als je dingen weggeeft, ik hou me aanbevolen. Kom het nog ophalen ook. Ben bezig met iets op te starten, dus.... PB me maar als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Gooeeedemiddag allemaal, net terug uit het ziekenhuis:( Zit int gips en wel van m,n enkel tot m,n hele bovenbeen PPPPfffff, de scheur in m,n knieschijf was niet goed geheeld en m,n knieschijf was verschoven dus nu moet ik wel rusten... Maar ik baaaaaaaaaallllllllll Maar.......wel mooi roze hihi,m,n dochter mocht de kleur uitzoeken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Madelief sterkte meis, en ook jij Hannah! Jane wat gaat dat snel meis, sterkte met de verhuizing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ;)manke nelis..... hoelang moet je in het gips blijven? je hebt wel een excuus om lekker chill aan te doen, delegeren.... succes toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemiddag, wat een heerlijk weer, zo hoort het in januari. Jeannet, ik gooi even mijn kont tegen de krib, wees blij, héél blij dat je kan en mag werken. Zelf ben ik voorzichtig weer aan het beginnen met werk na ruim twee jaar ziek en onderweg. Met vallen en opstaan reintegreren tot ik echt niet meer kon. Ik heb om gezondheidsredenen besloten niet meer naar mijn werkgever terug te gaan. En geloof me, ik vind het afschuwelijk thuis. Vaak is er een gezondheids of reden van andere strekking dat men niet werkt. Meestal geen prettige reden om niet te werken in elk geval. Buiten dat het finacieel een aderlating is, is het op een groot aantal andere vlakken echt heel naar om niet te werken. Tenminste zo ervaar ik het, ik heb 38 jaar gewerkt en nu probeer ik mij erbij neer te leggen dat ik niet meer kan zoals voorheen. Maar wat ik nog wel kan doe ik en daar ben ik heel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Zit al goed in m,n rol hoor Toine Ga flink met m,n vingertje heen en weer! Ben niet zo vant rusten, ik sport liever....maar ja dat heeft mij ook int gips gekregen haha!! 3 a 4 weken gips. Bah bah, dan herstellen dus zal nog wel een tijd duren voor ik weer aant werk kan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hannah, wat naar voor je, houdt het nu nooit eens op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Kop op Hannah, exen zijn het niet waard! Tis niet voor niets je ex he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Voor het overige wil ik niemand overslaan, ik heb iedereen gelezen maar ga niet overal op reageren. Jane, maandag al? Wat een turboverhuizing. Dan is het nieuwe huis helemaal naar je zin? Mooi hoor! Madelief, sterkte, ik hoop dat je iets aan de hulp hebt. Al zal het voor het grootste deel op jezelf aankomen en vooral op keuzes maken. Ya, ooooeei wat een pech! Verplicht zitten, ik weet er alles van. Maar je hebt je kids lekker bij je en bent niet alleen. Dat scheelt. @letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 nou yaja, gewoon van genieten lezen, films kijken enz... uitbuiten die situatie he hoppah...hi ga douchelen en dan aan mijn prakkie erguh trek be good toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ben ik helemaal met je eens idd, ik heb net zo, ex..... Hij moet er zijn voor z,n kids idd, die hebben er niks mee te maken lijkt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemiddag mensen, Even ing'logd vanuit m'n 'werk'. 't is in 't g'heel niet druk hier. 'k heb wat gestofzuigd, bestek afg'wassen ende afg'droogd en een liter groene thee g'dronken en dito vloeistof eenheid weer naar 't toilet g'bracht. Saaai! De tijd kruipt op deez' manier. Nou, nog maar een kop groene thee dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 hier gezellig bij sha aan de borrel......moet een keer kunnen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: snoepjehier gezellig bij sha aan de borrel......moet een keer kunnen tochquote> Snoep,hahahhahahaha, ik ben blij dat je gevoel voor humor hebt.Proost.:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 hoop wel dat ik straks de weg weer naar huis kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Achteruit lopen mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 als ik maar in de goede trein stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hey Haddock aan het bijsterken momenteel? beterschap ouwe lijsterbes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 hik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: yajalaGooeeedemiddag allemaal,net terug uit het ziekenhuis:(Zit int gips en wel van m,n enkel tot m,n hele bovenbeen PPPPfffff, de scheur in m,n knieschijf was niet goed geheeld en m,n knieschijf was verschoven dus nu moet ik wel rusten...Maar ik baaaaaaaaaallllllllll Maar.......wel mooi roze hihi,m,n dochter mocht de kleur uitzoeken!!quote> Ya, dat is balen! Maar roze is toch wel leuk.Hou je goed he?Straks zal ik mn verhaal doen hier.Het moet even bezinken.Heb 2 uur lang een gesprek gehad, dus mijn hoofd tolt een beetje.Een hele fijne en aardige man met veel ervaring.Hij moest wel lachen dat ik hem af en toe op de vingers tikte of hem net voor was.Nou nu even mijn koppie tot rust laten komen.Tot later FrummelsBen heel blij met jullie steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hoi, Ik val er maar weer even tussen. Het gaat hier ook niet bij eenieder van een leien dakje, lees ik. Been in het gips, ex- en advocaattoestanden, nachtwerk in de kou, belastingen, en wat al niet meer. Sterkte allemaal! Naast de boodschappen, stofzuigen en de was (het is tenslotte woensdag) heb ik een paar scans gedraaid. Kwam wel iets uit, dus nu hoop ik maar dat mijn computer weer in orde is. Vreemd, want ik had eigenlijk geen rare mailtjes gehad de laatste tijd. Wel af en toe opstartproblemen, maar dat weet ik aan de leeftijd van de computer. Wie weet! Maar goed dat ik tegenwoordig niet zoveel privécontacten meer op het forum heb, anders hadden jullie vast allemaal gekke mailtjes gekregen. Voor de ietwat oudgedienden die mogelijk een een mail van mij hebben gehad: die is niet van mij, dus niet openen maar gelijk weggooien. En voor de zekerheid misschien even een scan draaien. Sorry Kohtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 heel veel sterkte ya....van snoepje en sha wij zitten toch lekker te roddelen...heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden