Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Een hele Goedemorgen allen ik schrijf me vandaag ook bij het dagpact DAGPACT Aicha Albert Lytse Gaby hoop gedoe hier, zo eerst een rechtsbijstandsverzekering afsluiten, elke keer was ik daar te laat mee, (nu ja 2x) ,dus nu vandaag regelen, en mijn schaatsen laten slijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Solly, Albertina en Igor ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 mogge, wat heb ik geslapen brrr hele wereld rond geweest... zo trainen enzo, ben goed bezig, maar begint saai te worden, vind ik, dus nu oppassen en doorzetten he jullie lekker geslapen? eve krantje, en de kippen wakker schoppen .. be good be produktive be yourself toineneman zuurkool met worst en kuiltje jus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 En idd BamBam Tel je zegeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 En Sha ook natuurlijk!! Je hebt vrij geloof ik of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: jopieen ik geniet ervan dat jijna je opnameterug kwamen doorgaataicha!het blijft fijn te lezendat het gewoon kánen ik blijf het mensen om me heengunnen dat het lukt(gunnen is niet het woord dat ik bedoelhet maakt me gewoon zelf écht blij)dus, dank je daarvoor.(wat een warm lief berichtje van je, trouwens)quote> Gunnen, is dat her meervoud van Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 niet zoveel over alles nadenken, kom je op een of andere manier altijd negatief uit. gewoon doen doen doen. komt het vanzelf goed. dit zeg ik vooral tegen mijzelf he fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ja jeetje iedereen in ene wakker?? Toine en Gaby ook goedemorgen!! en de rest van het forum ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 helemaal mee eens Toine! En ook Goedemorgen Pippie! ik ga eens even kijken of er al koffie is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 goeienmorgen allemaal madelief..sterkte en hoop dat er wat gaat veranderen aan je situaties..maar je zou het meesten toch zelf moeten doen....en vooral je thuis situatie.....je heb nog een hele tijd te gaan...en jij bepaal hoe dat gaat worden door de juiste keuze te maken... hier studiedag...dus niet naar school ik ga vandaag bij de koningin op visite...een hele wereldreis maar ik heb het er voor over igor......wat een troep zeg..als ik te laat komt door jou..grrrrrrrrrr trouwens ik laat het wel liggen voor von...want die ligt volgens mijn ook nog in haar nestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hier is nog koffie hoor Gaby!! Net vers gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Lekker! Snoep en Queen Sha? hele fijne dag gewenst meiden, dat jullie elkaar maar mogen bemoedigen, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nou, eerder Sha en queen Snoep fijne dag luitjes ik ga afsluiten en aan de slag Snoep goeie reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 toine lekker zuurkool...ik weet niet waar jij woon maar als ik nou op de terug weg ben van de koningin..kom ik even bij jou een prakkie eten koningin........dat denk ze tenminste dat ze dat is..dus noem ik haar maar zo en nu gauw douche....haartje doen..make upje...netjes aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Veel plezier Snoep en neem maar een mee voor de koningin, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: ShahireNou, eerder Sha en queen Snoep fijne dag luitjesik ga afsluiten en aan de slagSnoep goeie reis quote> ik stuur per pb wel even mijn wensen lijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goede morgen Igor, Pippie, Bambam, Gaby, Toine, AR, Snoep en Sha... jemig wat is het opeens volgelopen hier... eerst maar even bijlezen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Lekker Snoep dat ik je rotzooi we;)er mag opruimen... maar goed, tis voor een goed doel denk ik dan maar. Maarru... wereldreis, queen Snoep, queen Sha... zit ik nou verkeerde linken te leggen of gaat Snoep een dagje richting Sha??? In dat geval Sha, doe de badkamer maar even extra goed... je weet hoe Snoep daarover kan zeuren Bambam.... strak plan van die drie positieve dingen aan het eind van de dag. Ik kende dat als een verhaal dat ik heeeeeel vroeger (in de oertijd dus) op de lagere school van de meester heb gehoord in de vorm van een depri ridder die bij een klooster aanklopte en daar met die opdracht door de abt werd 'heengezonden' , was in het kader van geschiedenis....en laat dat nou ongeveer het enige van geschiedenis zijn dat ik nog exact weet... maakte toen dus al grote indruk op mij Tis inderdaad koud buiten Pip, lief dat ik binnen mag bij jou... maar buiten is beter... rook ik ook wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Morgu Bol, bakkie koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ;)ga trainen poehie echie nog niet wakker. nou mensen maak er wat van en zorg voor een positieve gedachtengang. lekker geslapen yvonne, snoep enz......? ja zuurkool met worst, zo lekker he, vooral met dit weer, kan ik de hele dag naartoe werken. volgende week gaat de vrieskoude weg als ik het goed begrijp ..........? adieu toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik ga douchen!!!!!!!!!! Oeps, dan moet ik eerst ff wat opruimen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goeie morgen Toine, Heb heerlijk lang als een blok geslapen. Heb een paar behoorlijk stressvolle dagen achter de rug... en moest blijkbaar de moeheid daarvan uit mijn lijf slapen. Brrrrr, zuurkool, één van de weinige dingen die ik echt vreeeselijk vind, en heb het op allerlei manieren klaargemaakt om het toch maar lekker te vinden... helaas, niet aan mij besteed dus. Doe mij vandaag maar een lekkere bak snert of bruine bonensoep Jij lekker trainen straks... goed voor je lijf en je koppie inderdaad. Volgende week de vorst weer weg? Prima Kan iedereen die dat wil nu even lekker schaatsen.... en dan daarna op naar het voorjaar (dit wordt natuurlijk afgestraft.... vast nog weken van winterellende voor de boeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nee hoor Pip, ben al even boven geweest, ziet er weer tip-top uit, lekker douchen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden