Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeannet, ik ben iedere keer als het misgaat juist heel, heel boos. Op mezelf maar reageer het dan af op mijn lief.

Hij is ook iedere keer zo verschrikkelijk boos en teleurgesteld, neemt dan geen contact op, negeert mij enz enz en dat zijn nu juist triggers.

Maar begrijpen doe ik het wel maar dan vind ik mezelf nog veel waardelozer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja.., vandaag wat minder, maar dat

gaan we compenseren door morgen

weer te knallen.

zit mijzelf moed in te praten he

wat betreft dat opnieuw beginnen,

zo moet je echt niet denken

leg je veels teveel druk op jezelf

zie het als drie stapjes naar voren

en weer eentje terug.

het is een groot avontuur, soms

een nachtmerrie en soms een droom.

je kan het zelf sturen...

pfff zit ik weer te ouwehoeren....

be good.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, ik ken dat - een partner die (terecht) teleurgesteld en boos is.

En wij alcies voelen ons dan nog zieliger dan we eigenlijk al zijn.

Maar zij voelen zich ook rot, want ze balen als een stekker van hun drinkende echtgenote.

Dus dat is dubbel op vervelend allemaal.

De vraag is: wat maakt jou dan boos op je partner? Helpt hij je wel of juist niet?

Die van mij kon ook alleen maar kritiek geven. Hij had beter regelmatig een glas water neer kunnen zetten. En niet gaan zeuren als ik al gedronken had, want dan was het bal natuurlijk.

Maar ja, dit is van mij ook wel een beetje zelfbescherming voor schaamte en schuld.

Verder heb ik 95% leuke dingen dus hij kwam nog goed weg hahahha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloootjes,

Nou ben der weer.. fris en fruitig zal ik het niet noemen..

Vandaag weer een nieuwe poging wagen..

het scheelt dat ik vandaag nog wel wat dingen moet doen..

zo eerst maar effe tekenen.. en dan na het eten een tattoo zetten bij een vriend van me..

dus dat houd me ook weer een aantal uurtjes bezig..

nog vraagje...

gisteren weer de mist in gegaan omdat ik bang ben voor de afkickverschijnselen..

iemand tips? om ze minder erg te maken?

en wat moet ik er uberhaupt van verwachten? ga ik me ziek voelen als bij een griep?

dat is op dit moment nog et enige wat me namelijk tegenhoud..

zo nu eerst maar eens onder de douche!

dan word ik vanzelf weer fris en fruitig ;)

xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet echt boos op hem Jeanette maar de dingen die hij, inderdaad terecht doet, negeren, geen contact opnemen, zijn juist de dingen waar ik niet tegen kan want dat is oud zeer.

Dan reageer ik dus boos terug en dat is zó onterecht en oneerlijk van mij.

Ik weet dat ik in die verhipte slachtofferrol zit en voel me zo eenzaam en alleen maar het is mijn eigen schuld. Ik weet het allemaal wel maar weten en doen zijn twee he?

Ik heb een hekel aan de vrouw die ik geworden ben. Ik ken haar niet meer.

Dit is zo anders als hoe ik was. Ik was lief, zorgzaam, spontaan, eerlijk, vrolijk en blij en moet je nu zien. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lach allemaal maar met die waterleiding, maar hebben jullie wel eens een tand laten trekken en de verdoving werkt niet? Nou dan vergaat je het lachen gauw hoor.:angry:

Ik zei nog tegen hem, "spuiit nou eens een beetje voorzichtig."

Zegt die gehaktmolen "Dat doe ik toch altijd?"

"Nee dat doe je nooit":devil: Hij lachen zeg. en eindelijk had ie gespoten zegt ie "ga maar even in de wachtkamer ik ben zo terug ". Ja me zolen kwam ie na een kwartier pas aanseiken.

Nou hij begon eerst te voelen met die grote kluivers van hem en toen begon ie. Ik zei nog "AAAAAAA"meer kon ik niet en hij bleef maar trekken zeg. God wat deed dat zeer. eindelijk was de tand eruit zei die luldebehanger "Ja het was ontstoken dan werkt de verdoving niet. Wat een gogomobiel :$:huh::o:angry::$:huh::o:angry::$:huh::o:angry::$:huh::o:angry::$:huh::o:angry::$:huh::o:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve ER, echt - geloof me - gewoon doorgaan met adb proberen te zijn.

Als we weer teveel op hebben is het echt balen maar het blijft gezegd,

raap jezelf op en ga door.

Ik merk het aan mezelf. Het is steeds met vallen en opstaan, maar langzamerhand voel ik me wel sterker, vrolijker. Merk dat ik blij reageer op dingen etc. en word weer een beetje zoals ik altijd was en ook weer wil zijn.

Laat hem maar even en zorg jij nu maar voor jezelf. Maak wat lekkers te eten en het trekt wel weer bij. Misschien dat er morgen of overmorgen over te praten valt.

Eerst vandaag ontnuchteren en morgen een bossie:present: voor je zelf kopen.

Kop op en ik ben en wij zijn er voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je zowat Jeannet, je slaat de spijker precies op z'n kop.

Mijn man zegt wel eens, koop iets leuks voor jezelf maar dat doe ik niet want ik heb het niet verdiend want ik heb toen en toen gedronken.

Ik ben te streng voor mezelf, leg de lat altijd veel te hoog, is ook oud zeer.

En ja, ik kook vanavond lekker en dan zien we wel.

Trouwens, jij schreef en nu issie weg. Bedoel je je man?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ken dat boll

zit nu onder de diclofenac wegens

ontsteking onder kroon.

wordt morgen in zijn geheel getrokken

ben ook moeilijk te verdoven

en ja ontsteking zelf is niet te verdoven,

wordt dus erg blij van je verhaal,

kijk nu echt uit naar morgen hmm.

tang erop krak links, krak rechts en putsss

wordt daar zo moe van.

smile auw:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja trillen doe ik ook wel..

maar beroerd ben ik gelukkig vandaag niet..

Probeer het vanavond gewoon weer opnieuw.. heb bewust vandaag een vriendin gevraagd of als ze hier heen komt

gelijk voor mij boodschapjes wil doen.. dan hoef ik in ieder geval zelf de winkel niet door.. en kan ik het dus ook niet kopen.

et zijn kleine stapjes... maar nog altijd beter dan stilstaan toch?

iemand nog idee voor et avond eten? ik zit me rot te denken maar zou niet weten wat ik vandaag weer eens moet gaan koken hihi :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emmaroos,

Het boos zijn herken ik, maar ik uit het naar mezelf. Mijn partner was ook vreselijk boos, teleurgesteld en verdrietig als ik in de fout ging. Ik voelde me dan gestraft, omdat hij me negeerde. Hij vertelde me later dat het geen straf was, maar dat hij contact op zo'n moment niet meer op kon brengen, omdat hij het zo moeilijk had met de situatie.

Toch was dat voor mij de ergste trigger. Ik voelde me dan zo verschrikkelijk waardeloos.

Toch weer opstaan en verder gaan meis. Toine heeft gelijk: je leert van iedere keer, als je tenminste kijkt naar de situatie en het waarom.

Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Succes,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Helleu ladies:D

Op de kontjes gezeten de hele dag gisteren maar wel de spraakspieren getraind begreep ik:P


Madelief, rust lekker even uit en nu werken aan je herstel meis.
Dus vanmiddag bij het boodschappen doen dat ene pad toch maar vermijden lijkt me.
Heb wel doorgehad dat het moeilijk was thuis met zaak, vriend en relatie maar dat je er dusdanig aan toe was had ik echt niet door.
Ben blij voor je dat de alarmbellen hebben gewerkt en dat je nu goede hulp hebt.
Hier een :present: voor jou!

Ik zag gisteren ook nog een bericht van Josje (dacht ik) over het aanpassen van het profiel en het gedoe met de geboortedatum. Dat vraagt het systeem elke keer en je moet dan slashes / gebruiken, als het goed is past ie het dan aan - en staat je geboortedatum toch nog verkeerd haha.
quote>


Dank je!!! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dag- en een weekpact is gemakkelijker gemaakt dan gedaan.

Voor de dag: je logt 's ochtends in op de dagdraad en kijkt of er al een dagpact is, zo niet dan start je er één. Zo ja, dan quote je de laatste en zet je naam eronder.

Het houdt in dat je belooft vandaag niet te drinken. 's Avonds meld je je opnieuw met de mededeling dat je het (hopelijk) droog gehouden hebt.

Het weekpact is een apart draadje, maar werkt verder hetzelfde.

Omdat ik 's ochtends niet kan inloggen is AlbertRemmo zo aardig om mij van maandag t/m donderdag voor het dagpact aan te melden. Ik ben n.l. een minderaar en drink beperkt in het weekend.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Leontien welkom hier op het forum!!!

Ik heb een tip voor je.

Ga in het vervolg s morgens boodschappen doen.

Dan is je trek in drank nl het kleinst.

Nu loop je straks weer door de gangpaden en voor je het weet

loop je in het drankpad.

Zo blijf je elke dag bezig met hetzelfde patroon.

Laat vanavond maar wat eten komen (als je echt niet drinken wil tenminste)

op tijd naar bed en morgenochtend lekker verste groentes en vitaminedingen voor

jezelf kopen, want anders kom je veeeeeel te kort, met die maagband van je.

Ohh en waarschijnlijk ben een onwijs lieve griet, maar aan me never nooooit niet

dat ik jou een tatoo liet zetten, met je trillende handen:D:D:D

Probeer vandaag is niet te drinken, en als je t lastig krijgt, dan schrijf je hier wat

en lees je intussen wat, voor je het weet is je trek dan weer weg.....

Groetjes en suc6 hier!!

Oeps ik had niet gelezen, dat je vriendin boodschappen koopt voor je. Nou

goed dan werkt dit advies voor morgen en voor de rest van je leven;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...