Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Zo ook weer terug van ander forum. Ah al wat mensen wakker geworden zie ik. Ja Diesel vind het niet netjes als je wegloopt en mij met de koffie en broodjes laat zitten. Je hebt weer behoorlijk zitten frummelen vannacht (was toen de hele dagdraad van gisteren aan het lezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 nou ja Aich ik had voor jou toch ook koffie gezet en moest ook ander forum bijwerken, maar toen was jij er nog niet anders was ik daar zeker niet naartoe gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ja ik was er wel maar zat dagdraadje van gisteren te lezen en wat andere dingen te computteren. Ben wel benieuwd hoe het vandaag met Leontien is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 en Suikertje en de rest natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Nou hoop dat ze hier haar draai kan vinden en niet piepen dat ze teveel zou zijn, dat doen wij wel tenslotte als dat zo zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Daar heb je weer een punt Diesel. Wij zitten dagen en nachten op dit forum te spitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 En bij deze ga ik maar weer eens een wandeling maken met de hond. Is geloof ik al de vierde keer met de nacht meegerekend. Raakt ook een beetje uit z'n dag- nachtritme. HaHa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Aicha Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 en ik heb geslapen als een betonblok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 klopt yvonne is laat... zal nog wel in dromenland zijn allemaal beetje wakker! brrrrrrrrrrr koud... iemand nog een leuk idee voor vandaag, ik niet namelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Kun je niet een stukje betonblok aan mij geven AR. Ook een goede morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 En Igor en Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 En Snoep en Sha gisteren een leuke dag gehad saampjes en mij hier een beetje alleen laten zitten. Foei toch dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 alles goed aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen luitjes, heb inderdaad uitgeslapen Wel een paar keer wakker geweest, Kees is namelijk niet zo goed in een normaal dag- en nachtritme te krijgen, de ene keer slaap ik overal heerlijk doorheen, de andere keer wordt ik wakker als ik hem op de trap hoor, hoor rommelen in de keuken of als hij naar bed gaat. Er is een periode geweest dat ik me daar behoorlijk aan ergerde met als gevolg dat ik dan helemaal niet meer in slaap kwam, tegenwoordig kan ik het aardig loslaten en lukt het me om weer redelijk snel in te slapen. Wat ontspannende oefeningen, goed op de ademhaling letten en mezelf inbeelden dat ik lekker lig te zonnebaden.... ben ik meestal zo weer weg. Maar nu ben ik weer helemaal wakker. Heb gisteravond even doorgelezen en kwam Leontien daar tegen. Hoop dat zij zich vandaag hier toch weer gaat melden. Doen hoor Leontien, er is geen enkele reden waarom je je teveel zou voelen hier. Niemand die jou veroordeelt omdat je gisteren toch die twee paden niet kon vermijden. Je hebt voor jezelf bepaalt dat wilt stoppen. Dat is al een hele stap op zich. Wat daarop volgt gaat bij de meesten met vallen en opstaan. Dus hier blijven komen Leontien, blijven vertellen en stapje voor stapje verder komen. Zo, en nu ga ik eerst eens een bakje koffie inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goede koude morgen frummers. Juist thuis van een pokkekoude nacht. Deze kon tellen. Subiet in mijn lekker warm waterbedje, maar nu eerst koffie en een croissantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 "goedemorgen" Frummels. Ik duik zo mn bad in. Om half 10 een afspraak met mn HA. Vandaag word er door schuldeisers faillisement aangevraagd. We zitten in een heel moeilijke situatie. Ik ga als ik straks tijd heb nog teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Auwch liefje toch. Het zit precies allemaal niet mee hé. Kop op hoor, ook dit gaat weg. Ik hoop dat je dat nieuwe ding uit de grond kunt stampen. Het zou wel eens erg goed voor je kunnen zijn. Hou ons even op de hoogte ivm je HA hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen allemaal, hier heerlijk geslapen. Ook bij mij was het ooit een drama, nu herstelt zich dat goed. Madelief, ik ben heel benieuwd wat je gesprek nu heeft opgeleverd gister. Je zou er nog over vertellen maar ik heb er niets over gelezen. Nu ook nog schuldeisers en neuropathie verschijnselen. Het lijkt niet op te houden bij jou. Natuurlijk begrijp ik dat het allemaal wat teveel wordt om over te schrijven. Sterkte. @letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Frummels, ik ga jullie nog vertellen wat er zoal gaat gebeuren. Gisteren tolde mn hoofd teveel. Na mijn bezoek aan de HA ben ik er weer en zal ik proberen het te verwoorden op het forum. Hannah, had er ook al naar gevraagd. Lief. Dus, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik kruip er in lieve mensen. Het gaat me goed doen. Kleed jullie warm aan hé :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Luitjes, ik heb de koffie op, net een telefoontje gekregen, mijn hulp is elders nodig. Ik ga me snel opknappen en de auto in. Maak wat moois van vandaag. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ja ga jij maar lekker warm snorkelen op je grote kruik he Will, krijg je zeebenen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen op deze zonnige morgen. Goed geslapen en op naar dag 7. Vanavond damesclubje met allemaal drinkende vriendinnen, maar daar ga ik doorheen komen. Ga mijn vriendin, waar het gegeven wordt, ook inlichten over mijn stoppen dan biedt ze het mij in ieder geval niet aan. Leontien, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, we weten toch allemaal hoe het voelt. Ik zat vorig jaar na 10 dagen gestopt te zijn, weer aan de wijn.. kwam er toen niet doorheen. Maar toch lukt het weer om de knop te vinden. Dat gaat jou ook lukken! Kom je vandaag weer op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden