Jan1000 Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Hier ook te bed zo, wel fijn dat velen hier begrip uiten voor will en zijn verlies. AR je regenboogbrug verhaal is mooi! Net weer twee para op tjonge benieuwd hoe het morgen is. Wel raar zo een gat in je mond dat er eerst nie was. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Welkom Dwab, Ja het is de laatste dagen een beetje stil. Soms is dat zo. Maar dat betekend niet dat als je iets kwijt wil of iets wil vragen dat dit geen zin heeft. Gelezen wordt het altijd. En vaak ook krijg je er later wel reactie op. En anders later nog eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Hoi will gecondoleerd. Mi dispiace. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik ga morgen mijn vriezer ontdooien, daar lijkt het me prima weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Hallo Esperanza, Dit weekend had ik je nog een pb gestuurd. Heb je dat gezien? Hoe gaat het nu verder met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Jaap, Strak plan. Je hoeft niet heel snel te werken om ontdooien te voorkomen. Ik vind het trouwens een rotklus, de vriezer ontdooien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Ja dat is ook niet heel erg leuk. Maar nu zet ik gewoon alles buiten op een tafel. Stekker er uit een paar dweilen er onder en wachten. Dan even de boel afnemen en weer inpakken. En dan past het altijd weer beter erin. En weet ik weer wat ik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Hoi Lytse, ben zo blij dat ik je hoor. Jouw PB heb ik wel gelezen maar, vergeef het mij a.u.b............................. Ik hoop je morgen ergens te zien, spreken? Ik ben nu anderhalve, of twee flessen ver............... Ik kan mij dat goed voorstellen, een nuchter iemand, geloofd dit nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Oeps Esperanza, Als ik jou was zou ik naar bed gaan meis. Je hebt nu genoeg alcohol op, lijkt me zo. Probeer je morgen de eerste nÃet te nemen? Je moet toch ergens beginnen. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik geloof je wel. Komt mij niet vreemd voor, 2 flessen. Wijn neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Jaap, je hebt helemaal gelijk. Ik probeer trouw lijstjes bij te houden, maar daar ben ik niet goed in. Dus inderdaad, je weet dan weer wat je allemaal bezit en het past er weer in! Succes ermee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik ben zo bang mensen af te schrikken. Het is ook gewoon zo, 2,3,4 flessen......................... ik hoop dat ik jullie niet heb afgeschrikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Esperanza, Nee je hebt ons niet afgeschrikt. We weten hoe het is om ongeremd te drinken. Probeer je er iets aan te doen om het niet uit de hand te laten lopen? Ben je alleen thuis? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Neen lieveke, gelukkig, zoals meestal, zien mijn schatten het niet. Mijn, tja, MIJN, man, ziet het natuurlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Lieveke, ik wil gewoon zeggen dat ik niet alleen thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Esperanza wat wil je? Dwab, alles gebeurt hier ook, meestal vreugde soms ook verdriet laat je er niet door ontmoedigen. We zijn hier allemaal voor en tegen hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Esperanza, Hoe reageert je man dan? Wordt hij niet boos of verdrietig? Wat Smikkie net schreef had ik ook nog in mijn hoofd. Je bent heel belangrijk voor je man en kinderen, vergeet dat niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 DAT IS OOK GEWOON ZO. Als ma nuchter is, is het gewoon party time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Hee AR, Mooi stukje over die regenboog. Komt dat uit een verhaal? Mijn Friese schoonvader kon het heel goed vinden met onze Friese Staby en ik stelde me vaak voor dat ze "ergens" gezellig samen waren! Hoe is het met de spierpijn? Hebben jullie het gisteren nog druk gehad in het restaurant? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Allez, ok., sorry, ik heb jullie mede gedeeld dat ik een paar flessen ver sta, .................Tja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Je schrikt mij niet af, ik kon ook veel hebben. Ik dacht heel lang dat ik het allemaal wel aankon. Beetje door de ochtend heenwurmen en om een uur of 12 ging het wel weer. Ik legde de lat voor goed voelen ook steeds lager. Beetje hoofdpijn. Ach, gaat wel weer over. En als mijn vriendin er iets van zei was ze een zeikerd. Tot ik zelf ook besefte dit kan zo niet. Ik moet minderen. Dat lukte deels wel, maar als ik dronk werd het alleen maar meer, met heftige katers. En toen kwam ik hier. Maar goed, ook jij bent hier, dus helemaal tevreden zal je er niet mee zijn. Heb je al een belangrijke voorwaarde te pakken om er iets aan te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Esperanza, We begrijpen je hoor. Dit is niet de tijd voor uitgebreide discussies. Ik ben blij dat je niet alleen thuis bent. Ik ga nu een pot thee zetten, want ik heb het koud. Tot de volgende keer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik ben hier niet gekomen om de zielepoot uit te hangen. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 JAAP ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2012 JAAP ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden