Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Emmaroos
en ik zit maar te zeuren dat ik geen baan heb. Ja af en toe wat voor het uitzendburo maar dat is zo weinig,ik vind het niet leuk en ik heb nauwelijks inkomen.
Men zegt dan, komt wel, het is een slappe tijd enz enz maar er moet wel geld in het laatje komen. Ik krijg de ene afwijzing na de andere en word er wanhopig van.quote>


Ik ken het, is een moeilijke tijd. Zelf net een klein stuk werk adgerond en kan weer een week of drie verder. Ik voel me een ferrari op de parkeerplaats. Begin al te roesten ahum. Maar pep mezelf iedere dag op, kijk internetsites, maak afspraken met mensen het maakt niet uit, in beweging blijven rond de markt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Smikkie, dat kan ik zeker. Hoe heb je dat nu al door, hihihi.

En ja, als ik in de randstad woonde en niet in Groningen dan had ik morgen werk.

Ik heb mijn grenzen al verlegd en ben gisteren op gesprek geweest in Leeuwarden maar ja, zelfde als Groningen.

Josje, dat is dus niet meer zo, het is zelfs zo erg dat mocht je een kind van boven de 16 in huis hebben en heeft dat kind een inkomen, krijg jij niks. Dan moet óf dat kind de deur uit of hij moet zijn geld inleveren.

Hoe ziek kun je zijn !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee, dat wist ik niet Emma, dan heb ik in die zin nog 'geluk' dat ik vorig jaar werkloos ben geworden, want ik heb nog wel een uitkering, terwijl mijn partner ook een baan heeft. Maar net als bij jou, redden we het niet met 1 inkomen. Dus als mijn uitkering afloopt en ik heb nog niets, komen we in grote problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieve mensen,

Nog even en dan heb ik een jaar niet gedronken!

Maar ik vind dat het morgen pas een jaar is, als deze avond voorbij is.

Maar heel fijn te horen dat jullie aan me denken, doet me echt heel goed.

Morgen schrijf ik weer een stukje op het draadje........

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker jullie en zomaar ineens kan er een ommeslag zijn, desnoods een heel klein iets..........geloof me, kom vanuit heel diep, als het voor mij mogelijk is, is dat ook voor jullie zo.

Geef nooit op is mn enige devies voor nu.

Doei.

dankjewel Smikkie, dit had ik nu net even nodig, ga ook slapen nu,'

Slaap lekker allen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...