Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

De tijd gaat snel, gebruikt hem wel.

Ja frummers, als ik denk hoe snel de laatste jaren aan mij voorbij zijn gegaan heb ik spijt dat ik ze verdronken heb.

Goedemorgen lotgenoten,

Meiske, ik hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt.

Jopie, Wat een onzekere tijd voor jouw. Kan me zo voorstellen dat je tussen hangen en wurgen in zit.

Bekkie, ik deel je onrust over Will

Will, dag twee zonder Bazma en weer aan het werk.

Alle andere medefrummers die ik niet genoemd heb en een moeilijk tijd doormaken, sterkte.

Ik heb voor jullie allen vannacht een kaarsje gebrand en ben in gedachten bij jullie.

Kaarsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh friemels en frutsels in den lande en natuurlijk ook die daaronder ;-)

Ach Will ik begrijp dat jouw dame'blanche is weggevallen, sterkte joh.

Wat er llemaal niet gebeurd als je een weekje hier niet bent, ook voor alle nieuwkomers een welkom hier en sterkte. Misschien lukt het vandaag soms even hier op te doemen en te volgen. Zou er nog koffie zijn of moet ik maar nieuwe zetten? Nou sterkte allemaal die het nodig hebben. Nu eerst een bakkie en ontbijtkoek van "Tante Bolletje" :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal.

Meiske, sterkte meid. Goed van je dat je niet bent gaan drinken.

Niets is het waard, ook al voelt dat soms wel zo.

Neem het maar per dag. Ik hoop dat je met je man wat zaken kunt

bespreken. En dat jullie beide je emoties kunnen voelen en ervaren.

Ik heb gemerkt dat 'we' op zulke momenten graag elkaar willen sparen.

Beter is het om te delen en elkaar ruimte te laten voor elkaars verdriet.

Mss hebben ze ook nog goeie en positieve berichten, je weet het niet.

Kom ajb hier van je af praten als je het moeilijk hebt. Zoals je gisteren ook

gedaan hebt. Klasse meid.:present:

Zoals Blacky placht te zeggen; 'Bellen voor men gaat bestellen'. En dat heb

jij gedaan.

Ik wens iedereen een goeie dag met alles wat daarbij hoort

en dat je kracht vindt om op een, voor jou, goede manier te reageren.

Het is nog fris buiten. Geniet ervan, er schijnt dooi onderweg te zijn.

Nu, er is alleen maar NU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Eens kijken wat de dag brengt.

Ik wel een plannetje.

Op het toilet boven is geen kraan

Nu heb ik alle spullen om een

kraantje aan te leggen. Dus

wat weerhoudt me.

Een wasbakje wordt lastiger

ivm afvoer enzo.

Maar ik dacht, ik zet er gewoon

een kommetje onder en die

kieper je dan in het toilet

na gebruik.

Alles beter dan geen kraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh BamBam leuke dwarsligster en Jaap heb net al de leidingen hier weer ontdooit en jij wil dan een leiding erbij maken , nou hou ze dan wel goed in de gaten ;-)

Je zou de afvoer van wasbakje als dat moeilijk ligt met de afvoer ook naar de leiding tussen de stortbak en pleepot kunnen laten lopen zodat het wel in de pot terechtkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Diesel, ar, Jaap, Bambam, Fibo , Tina en Aicha.

Kom net binnenzeilen hoor.

Pffff, heb weer een gat in de dag geslapen, ben echt zoooo moe de laatste dagen.

Maar geeft niet, heb avonddienst dus het mocht.

Heb nog niks teruggelezen, zelfs nog geen koffie op en heb de tuin ook nog niet gezien :)

Eerst maar even een grote pot verse koffie zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in huis vriest het niet.

De laagste temperatuur hier binnen

gemeten is 8 graden.

Ik had er aan gedacht om dat te doen

Diesel, maar durf het niet aan

daar een T stuk in te plaatsen.

Een geschikt Y stuk heb

ik nog niet gevonden.

Kan altijd nog naturlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen gefrummelde

Meiske veel sterkte gewenst voor jou en je man :present:

ik hoop dat ze met wat betere berichten vandaag komen voor jullie

Smikkie, goed dat je die kratten voorbij bent gelopen

je zou er niets mee zijn opgeschoten zoals je zelf al in zag

en vandaag huisje kijken...veel succes, ik hoop dat het iets voor je wordt

Neef Draak ook back in town...in miste je al! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Meiske een hele hoop sterkte vandaag voor jou en je man.

Igor??? Met het verkeerde been uit bed gestapt??:$

Morgu Sha :heart:

Jaap... 8 graden, brrrr, das toch wel hartstikke koud hoor...

Smikkie huis bekijken, leuk... zou wel mee willen, vind huizen bekijken zoooo leuk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, ik heb mijn werk vandaag afgebeld, ik was er echt niet toe in staat. Vandaag afspraak met HA om 15.45.

Ik voel me enorm slecht, heel mijn lichaam doet pijn, slecht geslapen, en vandaag drink ik niet, absoluut niet !!!!

Ik ga de draad sterk opnemen nu, het is goed geweest. Verdriet hebben kan, mag zelfs, maar nu moet het stoppen.

Bedankt iedereen voor de mooie verzen en teksten. Ik ga ze stuk voor stuk afprinten en bij haar leggen.

Was er al een dagpact ?? Ik doe mee vandaag :D

PS Meiske, :heart: ik duim voor je en hoop op een positieve uitslag. Veel Sterkt en Moed hoor :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lief Nichtje, tjah was ff druk hier en ook weer een oud forum opgepikt waar ik vroeger opzat, maar waar wel veel tijd in gaat zitten, maar wel leuk en leerzaam voornamelijk over marters. Maar engels schrijven en dan vaak vee medies pfff gaat me nie zo snel af als gewoon pratend uitleggen ;)

Maar met jou ook alles goei?

Jaap ik hou ook niet van T stukken hoor, al wat kan je voor verstopping krijgen van een wasbakje en je hebt toch je zwanenhalsje nog. Maar Y stuk zal toch wel bij elke markt te krijgen zijn, of de stortleiding moet een rare

maat hebben. Zo moet ik een afvoer buis voor de dakgoot vinden met rare maat waar ik aan vast zit, net iets groter dan normale pijp, lastig dus. Nou heb ik een nieuw speeltje , zo'n elect. handzaag ook voor lichte metalen en pvc, nou voor datlaatste is het echt ideaal.

Maar wasbakje ziet er altijd wel verzorgd uitop een plee, hoor mij ;) , maar goei is toch wel zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Hoop dat iedereen een beetje lekker heeft geslapen (vooral Meiske) en weer 'fit' op is gestaan of straks op staat. Ik zit hier met een lekker kopje koffie even de draad van gisteren af te lezen en die van vandaag. Het valt me op dat het bij mij nog zo makkelijk gaat, het niet drinken. Komt waarschijnlijk omdat ik op dit moment geen moeilijkheden heb. En de trots speelt natuurlijk mee, ik ga NIET drinken! Hierbij dus de dagpact en Jootje vroeg of ze er ook bij mocht, dus:

DAGPACT

Albert

Lytse

Jootje

SW (sas)

Will

Ik ga straks voor het eerst sinds jaren weer sporten (een proefles hoor.) Mijn long is niet te herstellen, dus ik ben snel moe na mijn longontsteking, maar daar weten ze ervan, dus ik doe het rustig aan.

Vanaf morgen ga ik proberen om 4 uur te werken i.p.v. 2 uur, ik wil graag mijn klasje weer lesgeven. Ik zie ze nu 3 x per week, maar mis het gevoel.

Het is een juiste keuze geweest om te stoppen met drinken tijdens mijn herstelperiode van de longontsteking. Nu heb ik flink de tijd gehad om aan mezelf te werken zonder dat collega's weten dat ik dubbel werk doe.... 1 Collega is ook mijn vriendin, zij weet ervan. Op de borrels op het werk zeg ik gewoon: Nee, bedankt, ik werk aan mijn gezondheid. Het hoge woord: Ik drink niet meer, zal er wel een keertje uit moeten denk ik. Of waarom eigenlijk... Geef mij maar een spa appel of een sapje.

Morgen bij de AA eens vragen naar die Daily Reflections.

Fijne dag allemaal! Ik ga mijn sportschoenen zoeken :D

Groetjes Sas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele Goedemorgen Frummers!

@Meiske veel Sterkte vandaag, en diep respect voor jou, dat je gister hier kwam, en niet hebt gedronken :present:

@Jaap, zo'n waskommetje onder een kraantje is tegenwoordig helemaal hip, je hebt hele leuke, dus je bent helemaal trendy bezig ;) Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...