dhen Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Will, je mag zo verdrietig zijn als je wilt maar bedenk wel dat je nu verdriet op verdriet aan het stapelen bent. Het verlies van je partner, vriendschap, kinderen, je hele vorige leven, nu Bazma daar bij. Ga nu niet denken, de drank mag ik nog even houden om de pijn van het verdriet te verzachten. Drank trekt je nog dieper dat verdriet in, ook al lijkt het te verdoven, het dooft niet, het blijft smeulen. Hoe vaak je ook drinkt, het verdriet om alles wat je kwijt bent is er. Alleen zonder drank ben je, volgens mij, in staat om uit die put van verdriet te komen en te zien dat er meer is dan verdriet. Zoals rotsen in de branding en die zijn meer waard dan welke borrel ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dat vermoeden had ik ook al Bekkie. Maar dat je zegt hier een tijdje niet te komen, daar doe je jezelf toch alleen maar leed mee aan? Maar jij voelt je zelf het beste natuurlijk, jij weet wat voor jou beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 FLEUR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ik meld me even droog af voor vandaag, morgen dag 19, zit bijna op de 3 weken *trots* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 weltrusten sas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Klasse Sas:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 nee, morgen dag 20 al... hoe kan ik me nu vergissen *lol* Truste Jootje en allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 en ik ga het proberen sas en je raad opvolgen bedankt en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Het gaat ook niet om het wel of niet drinken als Will dat al zou doen, het gaat er gewoon om dat ik probeer adviezen te geven en hem in de gaten hou en alles in de wind wordt geslagen. Ik kan niet meer als mijn best doen voor mijn "vriendje". Maar als ik me er niet meer prettig bij ga voelen dan is het een ander verhaal. Ik stel mezelf teveel op als klankbord en dat wil ik en geef ik ook zelf aan, maar soms heb ik het gevoel dat er gebruik/misbruik van wordt gemaakt. Hoewel ik ook zo graag een ander wil helpen, dat is mijn aard pleasen noemen ze dat zo mooi. Heb nu een beetje naar gevoel van het geheel en dan bedoel ik niet het verdriet om Bazma, dan bedoel ik iets wat ik hier niet kan beschrijven maar dat weet hij zelf wel. Dat doet pijn veel pijn, maar daarnaast kan ik er niks mee. Ik wil zo graag mensen helpen maar als zij lachend in hun bedje liggen en ik hier zit te doemdenken dan ben ik niet goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Bekkie, even een knuf van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Wat is het hier stil!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 misschien wel stilte voor de storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou, wie weet, hahaha. Jij hebt het vandaag ook weer drooggehouden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 SW, je gaat goed! Al een hele grote stap gezet. Bekkie, snap niet zo goed wat je bedoelt maar heb ook niet gevolgd. Ik denk wel dat als mensen niet oprecht zijn dan is dat altijd lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja gelukkig wel. heb alleen altijd moeilijke momenten rond een uur of zes. En als ik dan begin dan stop ik niet meer tot ik ga slapen. Ik moet dus gewoon net als velen die eerste niet pakken. Na het eten is de trek om alc te drinken meestal voorbij. Hoe is dat bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Knuff terug Emma roos en voor degene die het nodig hebben en willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Bij mij is het als ik alleen ben. Ik kan zó slecht alleen zijn en zie dan erg op tegen een zeer lange dag. Vooral nu ik weinig werk heb is dat gevoel het ergst. Ik voel me dan nutteloos, alle problemen lijken zwarter dan ooit. Natuurlijk kan ik vanalles gaan ondernemen maar daar heb ik dan doodgewoon geen zin in. En dan ga ik drinken om de eenzaamheid te verdrijven. Aangezien ik het ook niet bij één of twee glazen kan houden, is het een grote ramp en ben ik nog verder van huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 heee kirky ouwe strippekaart hoestie met je joh? Zat gister al aan je te denken, jah ut mot nie gekker worden he, maar ben benieuwd net als meerdere hier denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja ik ken dat gevoel. Is er bij mij ook als ik vrij ben of in het weekend. Maar ik ben altijd alleen, dus ja. Moet er aan wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja, dat lijkt me dan nog moeilijker. Zowiezo vind ik het knap als mensen die alleen wonen het voor elkaar krijgen om de alcohol de baas te blijven. Ik denk dat ik in de goot zou belanden. Dus petje af voor jou, Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Je hebt gelijk, Jootje. Er komen steeds meer mensen binnenvallen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja maar ze zeggen niks , dus niet echt een storm toch???? haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja maar ze zijn gewoon op hun mondje gevallen, tjah je mot ergens op terecht komen als je binnenvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 hee mijn berixhten worden niet gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden