Esperanza Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Meiske, sorry, ik ben een BLEUKE, neemt niet weg dat ik de afgelopen dagen gelezen heb wat je man is overkomen. Hoe gaat het nu met je man zijn gezondheid en met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zo ist moar net Suikertje, zo nuver as een stuver. Erik, goed gedaan man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 @ Bolletje Gewoon ff teveel aan mijn koppie, misschien teveel zorgen op mijn hals gehaald. Wellicht verkeerde beslissingen genomen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ha Meiske, maak je nie te druk hoor, bij mij laatste maal lieten ze me ook tot het laatst aan infuus. wilde me liever nie kwijt, maar ik wilde naar me beesten en roken Madelieffie heel goei joh en rechte rug he, zoals je papa zou zeggen en slaap goed voor morgen , sterkte en knufff. Zelf drink ik veel bav malt, zo kan ik van de alc af blijven en zo nu en dan een drinkje drinken zonder daar erge problemen mee te hebben. Voor mezelf zie ik het probleem dus niet, maar kan dus voor andere wel blijkbaar. Staat genoeg alc. hier in huis en geen poblemen mee. Nou hoop ik wel dat als ik binnenkort op vakantie ga ze het daar ook hebben, ook in vliegtuig zou fijn zijn, maar om dat dat nu paniek te noemen... nee niet als vroeger met gewoon bier, zal binnenkort eens de discussie van gister nelezen. JF vond ik nie egt wat. Gelukkig ieder zijn-haar eigen smaak en manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Bekkie, kop op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 o Beks das minder, en kun je nog dingen terugdraaien of lukt dat niet meer. Ja dan zal je in bed wel flink liggen malen dan. Poeh meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 @bolletje,oja ik altijd hoor, maar ben het beu dat iemand mij in nood gaat bellen en toch zijn eigen plan trekt, kan ik er beter voor betaald krijgen zoals een psych zijn loon krijgt. Dus ben er ff klaar mee. Laat me even niet meer zien hier, laat me teveel mee trekken in een heleboel dingen en dan bedoel ik niet liefje hoor, maar even andere dingen. Sorry ben lekker negatief maar moet even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Oké Beks, je voelt zelf het beste wat je nu wel en niet kunt hebben. Heel veel sterkte. Lieve mensen ik ga voor vandaag ook weer afsluiten en duik dadelijk lekker mijn verwarmde bed in. Wat hebben we het toch goed hé? Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik vind het echt heel rot voor je Bekkie en kan me voorstellen dat je het dan even gehad hebt. Hoop wel dat je vannacht wat kunt slapen, lieve Bekkie en kom je wel als je het te moeilijk hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Slaap lekker (warm) Bollie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Welterusten Bolletje. Vanuit hier een nachtzoen voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 truste lieve Tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik blijf er bij met mijn koppie hoor, maar als iemand alle goed bedoelde adviezen de lucht inslaat dan houdt het eens op. En ik denk dat dat punt nu is gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja dan lijkt het alsof je tegen een muur praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jeps en daar pas ik voor, heb er even geen zin meer in praat inderdaad tegen een muur dus stop ik even tegen die muur te praten. Vind mezelf nu even belangrijker Nogmaals heb het niet tegen jou Liefje (ik weet hoe je bent) Dus zal wel lezen hier maar moet maar even niet reageren denk ik is het beste Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel vaak hulp gevraagd heb en toch door bleef drinken. Adviezen van ga wandelen of ga de stad even in, sloeg ik dan ook in de wind. Drinken was belangrijker, ook al had ik hulp nodig omdat ik vond dat ik verkeerd bezig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Stomme vraag misschien maar ik zie Liefje wel vaker staan, bedoel je Madelief? Hahaha, sorry ik ben blonT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja bedoel Madelief, en ik heb het niet over het drinken van iemand hoor maar zo in het algemeen. Ben klaar met adviezen geven, telefoongesprekken, en dan toch in de wind slaan. dat bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Wat je al zei, je gaat nu eerst aan jezelf denken, heel verstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ha!! Die kip Spijtig dat ik het niet openkrijg vonnie Beks , mij lijkt het alsof je over will praat maar kan fout zijn natuurlijk . Will, will, will....jij gekke kippebil... JE HEBT GEEN OREN HE!!! Of misschien ook wel (moest ik fout zitten ). Dan sorry alvast.. I got a vision of zoiet Liefje, way to go! Myriam, gefeliciteerd met je jaar!! Jopie , zomaar Lieve Mups :lops; slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik moet naar bed maar toch nog even... Hey Kirk, waar zat je nou???!!! *snurk snurk snurk* laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 truste fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi Fleurtje, Hoorde dat je een poosje weggeweest was. Fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Goed gezien Fleur, blij dat je er weer bent. Je woont zowat om de hoek bij hem dus geef hem even een schop onder zijn 8erste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: akelei dat weet ik dus niet Yvonne, zie het veel "droogdrinken" maar wat wordt er mee bedoeld.quote> droogdrinken, niet drinken maar ook niet nuchter denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden