Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja hoor Suiker, ales gedaan. Beetje late reactie want ik was met het eten bezig, bruine bonensoep, jammie wat ruikt het hier lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hey lieve Lytse, Dat lijkt maar zo hoor dat dat erg technisch is:) Ik heb altijd alles zelf gedaan van schuren metselen tot betegelen enz. Gewoon omdat ik het geld niet had om het door iemand anders te laten doen. bovendien heb ik met m'n handen werken altijd erg leuk gevonden. Mijn vriend had twee linker handen, hij werkte liever met z'n hersens. Maar het is altijd wel erg fijn als ik het voor elkaar heb. Geeft toch voldoening. Zo Bol gaat ff doesjen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jeanette, gewoon er weer voor gaan hoor. Hele dikke knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hallo waarde nuchteren, Heb de dag doorgelezen en zie alleen positieve dingen. Hoop dat ik nergens over heen heb gelezen en ga er van uit dat Snoepje niet echt boos is op Scha. En dat doet me dan geweldig plezier. Hier gaat het trouwens ook prima, heb niet geteld hoeveel dagen maar sinds 06/01/2012 helemaal nuchter. Zou bijna mijn Gamma GT weer durven laten bepalen Die opmerking van Haddock, dat is niet zo bedoeld, dat weet ik zeker. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Lieve mensen, Ik ga er even bij liggen en hoop dat ik in slaap val. Ben toch wat zieker dan ik gedacht had. Meld me vanavond nog wel even hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Beterschap Suikertje en ik ga ook, we gaan eten. Tot straks allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Emma:present:, het komt heus wel goed hoor. Ik ging al zo goed dus ik heb er echt wel vertrouwen in. Wat me wel irriteert is dat ik niet naar mijn vriendinnen of bij famlie op bezoek ga om de drank te mijden en het dan thuis doodleuk op een zuipen heb gezet. Had ik beter naar mijn vriendinnen kunnen gaan. In de valse verwachting dat ik visite krijg koop ik die flessen (en ligt de koelkast vol met kaasjes en smeersels). Die komen niet, wonen verder weg dus kunnen dan niet (veel) drinken, maar ik weet wel de hele dag dat ze er staan:huh: Op zich kon ik er dan goed vanaf blijven, want het "was niet voor mij". Tsja, dan hebben ze vanaf heden toch echt pech. Zo van, als ik wist dat je kwam had ik wel wat in huis gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 teveel ik ben heel boos op sha:angry: wisten jullie trouwens dat die twee wat hebben met elkaar sinds kort hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Lieve Frummels, Ik ben net wakker, heb de halve middag geslapen. Hondsmoe was ik. Even voor diegene waar ik mee op FB zit, ik heb mn account opgeheven. Om bepaalde redenen die ik hier niet kan uitleggen. Jullie kunnen me mailen, op msn, bellen of smsen. nu even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Snoehoep, kijk nou uit joh! Met wat je zegt hier. Straks heb je een ban! Volgens mij woon jij hier in de buurt dus als je je hart wilt luchten kan je beter op de sinas komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Wat een prutser is die Jan dan dat ie Sha op de verkeerde dag gaat feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Snoepje, Ik heb nog altijd het gevoel dat je een geintje maakt... ja, toch? Die twee? Maar eigenlijk vind ik het alleen maar fijn als twee iets met elkaar hebben, iets leuks of liefs bedoel ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: JaapWat een prutser is die Jan dan dat ie Sha op de verkeerde dag gaat feliciterenquote> ze sporen allebei niet echt hoor jaapmaar op elk potje past een dekseltjenee teveel..het is echt over...sinds ze jan heb ziet ze mijn niet meer staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ow? Love is in the air!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dus ik kan het beste jouw geloven wat betreft dat molenpaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goedenavond lieve frummers, Ik heb blijkbaar vanalles gemist ?? Ik ben er door denk ik, het was zwaar, zeer zwaar. Morgen werken, vandaag doe ik nog mee met het dagpact Liefje Kan ik je straks even bellen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Paarden zijn overigens prachtige dieren, zeer edel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 En Snoep, verliefd zijn maakt egoistisch. Verliefden zien toch alleen elkaar, dat weet jij toch ook wel. Voor degenen er omheen is dat niet altijd leuk, maar dat trekt wel weer bij. Ik wou dat ik weer verliefd werd, dan was het gedoe met mijn lat-man over en sluiten. Vandaag was het ook weer zo gezellig dat ik benieuwd ben wat het vanavond wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik wil ook nog even Beks danken voor haar enorme steun en mooie woordjes die ik van haar telefonisch mocht ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Paarden hebben nukken Molens waaien met iedere wind mee Een molenpaard maalt alles fijn zodat anderen toehappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Spike, dank je wel! Recht uit mijn hart. En ja ik ben eerlijk! Zit hier ook onder mijn eigen naam! Jan, ga nou niet meedoen. Met dank aan Jaap! Want dan gaat dit helemaal uit de hand lopen! Jeannet, tevens Helderziende:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 jaap geloof mijn nou maar zie je sha nu ergens..die zit haar zonden te over denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Helder Ziende Spike, haha. Maar we hebben een ijskoude winter dus het wordt een heerlijke warme zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Tuurlijk Spiky, maar wou ze nog even extra in de :present::present::present: zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ha Will, hoop dat het al weer wat beter met je gaat! Spike, al het moois wat je wenst zal op je pad komen. Affirmeer dat je al het goede tot je laat komen en je zult zien dat het werkt.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden