Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Dwab van harte gefeliciteerd. Ik recycle de mooie slinger van AR (scheelt een hoop werk ;)). Hou vol hoor. Je bent zo goed bezig!

:present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose::present::moon::light::sun::heart::musicnote::P:rose:

Veel liefs en een goed jaar!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosa,

Voor alle mensen hier die niet perfect zijn, zou ik het fijn vinden als je hier ook steun zoekt als het niet zo goed gaat. Daar is het forum opok voor. Bovendien leert iedereen van andermans struikelpartijen, want je ziet waarom en hoe het fout ging.

Die posting raakte mij ook, maar ik heb er overheen gescrolld.

Maak er een goede dag van en we doen het allemaal samen, niet vergeten!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fibo, ook jij hartelijk dank voor je steun en je verhaal.

Iedereen bedankt, vanochtend zag ik het wat somber in, het vertrouwen in het forum in z'n algemeen was een beetje weg.

Ik weet dat ik op jullie kan terugvallen.

Ik zal jullie wijze woorden ter harte nemen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Bor,

Geweldig meis, op een dag na 6 weken droog, ondanks alle hindernissen in de tussentijd.

Rotklussen moeten ook gebeuren. Het liefste zou je ze uitstellen, maar dan groeit de berg alleen maar. Hoe voel je je psychisch? Misschien een rare vraag, maar het vereist moed om rotdingen te doen en jij doet het toch maar. Misschien met de moed der wanhoop? Vandaar.

Veel liefs,

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...