pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Kan meestal wel weer het knopje vinden hoor Bol, om tegen mezelf te zeggen: kom op zeg, stel je niet zo aan. Maar op een of andere manier is het deze keer anders. Deze keer is het knopje ff zoek geloof ik. Lukt me nog niet echt. Ik wil gewoon weer die leuke vrolijke meid zijn die in heel veel dingen plezier had. En als ik even geen plezier had dan bedacht ik wel weer wat leuks. Ging ik bijvoorbeeld een weekendje of week naar het buitenland, gewoon in mn up. Daar genoot ik dan weer zo van, heerlijk. Of ik ging schilderen of iets anders, maar ik bedacht altijd wel weer wat. Nu niet, en merk ik dat ik het gewoon echt alleen moet doen. Iedereen om heen is onder de pannen zeg maar. Dus als ik niks onderneem gebeurd er ook niks. En als ik in de spiegel kijk, dan mis ik mezelf gewoon (klinkt beetje raar). Vind mezelf ook niet meer mooi blehhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Gelukkig dat je weer uit je hol gekropen bent Pippie. Je hebt in ieder geval het dagritme nu te pakken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 He Witje, Nee het is nu niet gebeurd en klaar volgens mij. Maar ja, genoeg over mij hoest met jou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: pippieEn als ik in de spiegel kijk, dan mis ikmezelf gewoon (klinkt beetje raar).Vind mezelf ook niet meer mooi blehhhhh.quote> Je mist jezelf...is het nu juist niet zo dat je jezelf aan het vinden bent?Ik weet dat na mijn uitglijders het me veel meer moeite kosten om mezelf terug te vindenen nu pas na bijna 3 maanden heb ik het gevoel dat ik er weer aan het komen benduurt veel langer als de eerste keer is mijn eigen gevoelen Pippie, je bent wel mooi...je drinkt niet meer...en de sprankeling aan de buitenkant komt ook wel terugstraks weer zonnetje...doet mega wonderen denk ik danen sowieso is de binnenkant altijd nog belangrijker dan de buitenkant hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik super super super blij vandaag want vandaag rook ik 4 maanden niet. Dat had ik van tevoren nooit verwacht en 3/4 maanden zijn altijd zo kritiek als je met een verslaving stopt. Dus deze maand maar zo weinig mogelijk daar aan denken meer denken aan de 4 maanden dat het me wel gelukt is Kwestie van anders denken.... Misschien ook wat voor jou, proberen anders te denken. Als je jong bent, ben je super mooi en als je wat ouder wordt ben je prachtig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Misschien is dat wel zo Sha. Dat ik mezelf aan het terug vinden ben. Andere keren ging het bij mij ook sneller om op het "oude" niveau te zijn. Deze keer voelt dat anders. Maar de knop om niet meer te drinken, die heb ik wel gevonden. Dus daar ben ik wel blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Witte, dikke compliment hoor je gaat al aardig Niwi achterna fijne dag mensen.....zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Fibo een mooie opening van de dag, en een waarheid als een koe! Goede morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goedemorgen en felies voor Dwab Ik weet exact hoe jij je voelt pips, zit er zelf middenin. Ik moet terug even de zin van het dtankloos leven zien te vinden. Heb nog steeds in niks geen zin. Zo anders dat ik mezelf ken. Hoop mezelf vlug terug te vinden. Eentje voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goed hoor Witje, 4 maanden niet gerookt Zegt ook weer genoeg over jezelf, echt doorzettertje ben je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Fijne dag Sha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dwap, van harte gefeliciteerd en nog heel veel droge jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ook eentje van mij voor jou Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dat is een goeie actie Sophie, lekker de zon in. Ik wens jullie ook een lekkere wandeling in de zon Pip en Will Dan kan de zon weer wat "lekkervoelstofjes" bij jullie aanmaken Das wel nodig na lang binnen zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Bedankt Witje, ik ga dat even doen. Kom tot mij zonnetje, pep me even op, ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Dwab en Acejuh, gefeliciteerd!! Witte, knap dat je 4 maanden niet gerookt hebt. Net weer gezwommen. Net als afgelopen donderdag. Minstens anderhalf jaar niet serieus gezwommen, nu weer rustig baantjes trekken. Niet super leuk, maar wel goed voor de conditie, zowel lichamelijk als geestelijk. heb gelijk een 10-badenkaart gekocht, nou "moet" ik doorgaan. Voor alle schaatsers hier, geniet nog even van het ijs! Voor alle niet-schaatsers, geniet van het mooie weer! DAGPACT Albert Rosa Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Will, dan moet je je status (onderschrift) ook even veranderen in een . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 das mooi BillyBob jezelf een 10 badenenkaart geven. Je kunt nu hele andere dingen doen in de tijd die je anders gedronken had. Afleiding en actie, zijn zo ongeveer toverwoorden als je niet meer wilt drinken. Succes ermee en zwemse!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Witte, proficiat zenne en volhouden hoor. Pippie, ik herken het zo, ik wil ook terug dat vrolijke, positieve mens worden dat haar leven niet meer verzuipt en, in mijn geval het leven van de mensen om haar heen verknald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 He Es, dat moet ons toch weer een keer lukken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Sha, pb is een goed idee. Bolletje, je hebt helemaal gelijk, zoals altijd:rose: Witte, goed van je, vier maanden niet gerookt, heb je ook al heel wat geld uitgespaard. (Nederlandse gedachte). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Misschien een anti-dip meeting??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Zo, terug van Hnas, en ze hebben de bril wat gebogen zodat er een andere lichtinval komt. Ik ben benieuwd. Witje wat geweldig meis 4 mnd. niet roken. Je bent een toppertje, maar dat wist je al hé? Pips ik hoop dat je jezelf weer gauw gevonden hebt, en weer kan genieten van het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik wil het echt zo graag. Gisteren was, tja... Zal ik er niet eentje nemen ? Maar, in mijn geval kan dat niet. Mijn glas is nog niet ingeschonken of ik denk al aan het tweede. Ik hoop dat het me terug lukt. Vorig jaar heb ik 6 weken droog gestaan, was ik zo blij om. Mijn gezin natuurlijk ook. Toen ik met mijn oudste hier op het dorp met rommel op de kerstmarkt stond en de kraampjes afliep ging ik terug naar mijn dochter en zei, daar, daar aan dat kraampje dat zoveel succes heeft, daar verkopen ze wrme chocolademelk en gluhwein............ Ze zei, mam......... IK hoef niks hoor ! En jij ? Neen schat, zei ik met toch wel enige tegenzin. Mijn man heeft dan thee gebracht. MAAR, op kerstavond was het FOUT ! Allez, nu WEER een nieuwe start. Kwestie van volhouden zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden