Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen deze mooie morgen, Flessen dicht gelaten en bedje gezien. Voel me zo goed. Fibo, mooi en waar bericht. Rosa, ik heb het ook gelezen en, ook ik vond het kwetsend maar, ik heb me eraan opgetrokken gisteren en droog gestaan. Ik wil dat vandaag ook maar ja......... Dwab, van harte gefeliciteerd. Madelief, ik ben blij dat je goed geslapen hebt, geniet van je bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb je mooi gezegd Sha, maar al het begin is moeilijk he? Ik kan me nog goed herinneren toen ik hier in het begin op het forum kwam. Aftasten, hoe werkt het, hoe wordt het bedoeld. En het blijft geschreven tekst, in die zin heb je gelijk en is navragen altijd het beste als je ergens mee blijft zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook Josje een hele goeie morgen meid.

Ja de bolle gaat dadelijk naar Hansje toe hoor. Us ff kijken wat ik kan regelen. Meestal doen ze niet moeilijk, en ik hoop dat het geregelt kan worden want dit is gewoon erg vervelend. Ik ben toch al zo visueel ingesteld.

Heb je vannacht een beetje kunnen pitten?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapen is gelukkig geen probleem, ik slaap iets moeilijker in maar dan ook als een blok en word ook niet meer wakker 's nachts. Ik maak nachten van 10 a 11 uur. Dat was wel anders toen ik dronk, toen sliep ik direct in en werd rond 3.00 uur wakker, spookuur (gejat van Jane) en viel dan pas weer tegen de ochtend in slaap om vervolgens brak op te staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie lieve reacties,

Zeker reageren er nog genoeg mensen postitief:heart: Dank daarvoor.

Reageren op die persoon is vaak niet mogelijk omdat ik het pas later lees, en diegene niet meer ingelogd staat.

Maar misschien moet ik dat dan evengoed doen om het kwijt te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ben je nu weer over die dip heen Piep? Ja veel mensen hebben er last van hoor. Te weinig licht kan soms de oorzaak zijn. Hopelijk gaat het weer gauw de goeie kant op.:sun:

Oei Josje ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren. als een blok inslaap vallen en dan een paar uur daarna weer wakker worden. En ik was dan altijd heel bang om weer in slaap te vallen. Angst de controle verliezen. Lag heel gespannen in bed. Gek hé want als je flink in de olie bent, heb je geen controle meer.

God wat ben ik blij dat ik dat al een tijd niet meer gehad heb zeg.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er weer uit. Heb zo puppycursus. Vanmiddag met een vriendin in het cafe afgesproken, bewust wat vroeger om 14.00 uur zodat het koffie met appelgebak wordt. De moeilijke situaties, zoals 's avonds naar het cafe ga ik nog even uit de weg. Je hoeft de kat ook niet op het spek te binden he? Dat komt wel weer als ik wat verder ben.

Fijne dag allemaal:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45

Reageren op die persoon is vaak niet mogelijk omdat ik het pas later lees, en diegene niet meer ingelogd staat.
Maar misschien moet ik dat dan evengoed doen om het kwijt te raken.quote>


Das het belangrijkste Rosa, reageren. en of die persoon het nu wel of niet leest, als jij het kwijt kan raken door het toch te uiten is dat belangrijk.
Als er gesproken wordt over mensen, niet alleen op het forum, zijn ze er ook niet altijd bij. als je b.v. in therapie bent. Het gaat om het te ventileren en er zo niet meer mee te blijven zitten.:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...