toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 denk dat er niet echt een verschil is tussen bekende mensen of niet als het gaat om verslaving. verslaving is wat dat betreft rechtlijnig. discrimineerd niet, iedereen gaat gewoon naar zijn grootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 die mensen hebben hun eigen speeltuin, ook makkelijk hoor! geld maakt heel veel goed hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Lekker hé Dwap om al zo gauw resultaat te zien van geen alc. gebruik meer. Daar doe je het toch voor;) Ik vind het een grote pluim waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Misschien goed om nog even verder met zelfonderzoek te gaan.Maar vind dat je mensen zo niet aanspreekt.quote> Mensen na doen die dyslectisch zijn vind ik ook niet kunnen hoor. Wil daar verder niet teveel woorden over vuil maken want dat is het me niet waard, maar over zelfonderzoek gesproken.Maar goed dat was het wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Toine, natuurlijk maken zijn hun eigen speeltuin, maar ze hebben daardoor wel in álles een uitzonderingspositie. Iedereen kijkt de hele tijd naar ze, ze kunnen geen stap buiten hun huis doen zonder paparazzi ; de vrijheid die ze hebben is enorm ingeperkt, en laat dat nou juist één van de belangrijkste dingen in het leven zijn... Nee, ik zou voor geen goud met ze willen ruilen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 100% gelijk Em:present: ik denk er ook zo over. Maar van de andere kant waren onze ouders en de generatie van toen net zo bezorgd over ons. Maar in vind dat er zoveel eisen gesteld worden vandaag de dag en als je daar niet aan voldoet hoor je er niet meer bij. Dat gaat niet goed zo, het gaat alleen maar om carriere maken en zorgen dat je meer hebt dan die ander. Mensen zijn niet meer tevreden met wat ze hebben. In die zin zijn oorlogen (functioneel). Men gaat weer terug naar de basis en is tevreden met het kleine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Frummels, Wat is er toch met dat geld?? De één heeft misschien iets meer dan de ander. Wat doet het er toe als je een alco bent? Ik zelf heb alle kanten gezien, zonder geld, met veel geld, het maakt allemaal niets uit! verslaafd is verslaafd.... Nu ga ik na een kopje soep even mn bedje in. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Jopie, Een pomelo is een kruising tussen een grapefruit en een pompelmoes. Drinken hiervan ken ik niet, maar de vrucht vind ik heerlijk. Wikipedia - Pomelo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: Hannah1Wie is er hier dyslectisch dan?Is dat diegenen die ik literair noemde?quote> Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ja hij (hangt) nog steeds en ik heb geen lekkage meer Joop:sun:. Trouwens het druppelen viel mee vannacht. Er zit een heel klein laagje in de emmer. Maar de pvc. buis zit verstopt met ijs en daardoor kan de afvoer van het water niet verder. Moet eens kijken of ik het goed kan isoleren. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 het leven wat ik nu heb of beroemd, rijk en aan de snuif enzo geen moeilijke keuze hoor leg hem maar neer.....! maar ja zo ben ik. ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 doe mijn dan alleen maar rijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 "got to have dreams baby" hoppa nog maar een keer de kippen laten schrikken hi. was een goede week. niet teveel gedacht en veel gedaan, geeft een beetje "blue" gevoel, trotsheid? volgende week weer nieuwe uitdagingen aangaan en mijzelf scherp en wakker houden. fijne avond allen adieu toineneman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Weet er iemand waar Jane en Jaap uithangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Jane heeft het erg druk met haar nieuwe huis en Jaap weet ik niet. Ze komen vanzelf wel weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Net een mooie wandeling gemaakt over het ijs. Zo gezellig in het dorp. Ook nog heel even op de schaats gestaan hier bij ons achter het huis maar ik kan niet schaatsen. Er stond nog een stoel op het ijs, ben daar maar achter gegaan, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Wel een foto Jopie maar die kan ik hier niet plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ik laat wel een kaarsje branden jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Help!!!!!! Ik zit in mijn profiel te knoeien om al dat wit onder mijn tekst weg te krijgen maar het wordt alleen maar erger. Wie helpt??? Ik heb geen enters ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 T'is knudde vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ho Janneman wat is er? Slaat de verveling toe, ben je somber kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dit ziet er beter uit Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Het is gelukt!!!!!!!! Dank zij pb's en mijn eigen man, die het voor me gedaan heeft. Dank allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Vind je ook niet Marc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hannah, ik weet het niet zeker hoor, hang me er niet baan op maar volgens mij noemde ze Gunn????? Akelei, zei jij dat gisteren nou van die barcode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden