toine Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 mogge! nou weer een bekende ster die zich naar het grootje heeft geholpen door drugs en alcohol whitney houston, eeuwig zonde. les voor vandaag. meer plezier hebben in het leven zonder al die rotzooi. ga eten en daarna aan de train vanmiddag voetbal wat een wereld lekker geslapen? gaan we plezier hebben vandaag? ik wel, ga mijn best doen op naar de weg van het positieve lijk wel zo een goeroe hi nou volgelingen eve kijken of de kippen al wakker zijn tot vrolijks:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Mogguh Toine We hebben tegelijk een draadje geopend haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goeie morgen toine en Madelief. Madeliefke, ik hoop dat je een rustige nacht gehad hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen Toine, Madelief en Esperanza, Ik zit even te twijfelen welk draadje ik nu moet hebben, maar hier staat al wat op. Beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Wordt je morgen weer op tijd s;ochtends gebeld Madelief. Heb je al info ingewonnen op internet over de detox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goeie morgen Suikertje, amai, gij zijt ook vroeg wakker voor een nachtbraker. Voel je je al wat beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ach Esperanza, ik had langer willen slapen, maar had weer lasty van een nachtmerrie. Ik slaap straks nog wel wat. En hoe gaat het met jou, ben je trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Y E P ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Hoe lang het zal duren, Joost mag het weten.......... Ik heb me wel misselijk gesnoept gisteren. Eergisteren ook trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen Suikertje en Esperanza! Ik heb tot 5 uur geslapen, maar ik lag er vroeg in, dus een redelijke nacht gehad. En nee ik weet niet of ik morgenvroeg gebeld ga worden, dat maakt het allemaal zo onzeker. Ja we hebben tegelijk een draadjegeopend, op mijn draadje staat wel een ontbijtje klaar hihi. Maar laten we maar hier blijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Dat ontbijtje heb ik gelezen, ik denk dat ik zo dadelijk ook richting bakker ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Esperanza, dat snoepen is op dit moment niet zo erg, dat zal vast wel minder worden. Belangrijker is dat je je grootste vijand nu al 2 dagen verslagen hebt. Dat is vervelend idd dat je niet weet waar je aan toe bent. Het beste is dat je morgen toch zelf maar weer je coach belt. Dan weet je in ieder geval of je er morgen al dan niet terecht kunt. Ik hoop het zo voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Suikertje, ja ik ga dan zelf bellen. En al ik google op detox kom ik bij van alles uit. Moest er een beetje om lachen. Zoals darmspoelingen etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Misschien heb je hier iets aan Madelief. (de eerste trouwens ook, ben ik van overtuigd!!) http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/19950-alcohol-detox-ontgiften.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen Max. Ik ga nog even slapen, muziekje van Adele erbij aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goede morgen luitjes. Schrok toch wel weer een beetje van het bericht van Toine... Enne Toine, ja, geniet zoveel je kunt jongen. Maak er wat moois van vandaag.. Hier weer een lange nacht gemaakt, gisteren een gezellige drukke dag achter de rug, vandaag maar een beetje rustiger houden lijkt me. Ik ga een bakje koffie inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Ben ff weg met de hond, zie jullie later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Max! Dank je wel! En goedemorgen voor jou en Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen, Whitney Houston overleden, wat erg. Ik ben een groot fan. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Madelief, je weet waar je wordt opgenomen voor de detox. Dan kan je toch op die instelling googelen? En wat je niet weet aan je coach vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 fijne dag allemaal ik ben weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Goedemorgen gefrummelde, AR werske voor vandaag Tina, volgens mij heb ik je even gemist maar ben zelf ook niet continue hier dus kan zijn dat ik je gewoon gemist hebt Madelief, ik wens je vast sterkte en succes ben vandaag bijna de hele dag weg en weet niet of ik je vanavond nog hier tref zet em op hè :present: verder allen een fijne dag, ik hoop dat de treinen straks een beetje knap rijden we zullen het zien..koek en zopie mee voor onderweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Werk ze Albert, laatse koek en zopie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden