Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 februari 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Erik het nadeel met drinken is dat, als je je goed voelt, je het niet bewust mee maakt. Je (straft) jezelf een beetje als je je goed voelt met daarna een fikse kater. En daar kunnen je hersens niet bij. Als je niet drinkt en je voelt je goed dan is dat die dag daarna ook nog, en dan is het belonen en je goed blijven voelen. Het zou best kunnen zijn dat je in de loop van de toekomst minder dips hebt doordat je echt kan genieten als je je goed voelt zonder daar naderhand voor (gestraft) te worden.

Ik weet niet of ik het zo duidelijk heb omschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal. Made veel sterkte en weet waarom je het doet joh.

Bolll is die Hans daar ff gek bij jullie zeg, jij met koppijn rondgelopen en daar moet je voor bijbetalen ???? Drink je nie meer en toch het gevoel van een kater, je zou zo iemand op valetijn toch zijn winkel uitslaan en fiets om nekkie heen buigeuh he :-) Nou fijn dat je nu beter ziet, afzetten als wij wel langskomen hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja afdingen is geinig, maar ik moet er wel voor in de stemming zijn. Was met drank op toch wat makkelijker denk ik. Maar pas nog 3 soorten elect. zagen voor de prijs van 1 ofzo geregeld, op 1 of andere manier werdt die manager steeds zenuwachtiger LOL, hij wou verkopen maar niet zoals ik het wilde, pfff en ik had ook al compressor op me kar staan dus mocht van de vrouw niet alles , stom he. Maar gelukkig snapte ze nu mijn taktiek :)

Maar uiteindelijk bijna 130 euro korting, nou zo gaat gereedschapschuur steeds meer vooruit. Nou morgen ofzo eens me eigen kettingen voor kettingzaag leren slijpen. Nou en binnenkort naar Indonesie dan weer leren afdingen op leuke dingen daar, zal me Indonesies weer ff moeten ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Erik het nadeel met drinken is dat, als je je goed voelt, je het niet bewust mee maakt. Je (straft) jezelf een beetje als je je goed voelt met daarna een fikse kater. En daar kunnen je hersens niet bij. Als je niet drinkt en je voelt je goed dan is dat die dag daarna ook nog, en dan is het belonen en je goed blijven voelen. Het zou best kunnen zijn dat je in de loop van de toekomst minder dips hebt doordat je echt kan genieten als je je goed voelt zonder daar naderhand voor (gestraft) te worden.
Ik weet niet of ik het zo duidelijk heb omschreven.quote>

Mee eens!
Aanvulling: onderzoek wel je neiging tot het willen ontsnappen uit de werkelijkheid!
Als je depri wordt van het niet-drinken: onderzoek dat, onderzoek je gedachten en iets als mindfulness kan dan helpen. Maar ook de gedachten die tegenpolen zijn van je negatieve gedachten.
Zelfrespect.
Zelfrespect.
Zelfrespect.
Ik verdien mijn 'eigen' respect, ik sta achter hetgeen ik doe!

Hoe hervind ik zelfrespect.
Dat werkt de hele dag dóór!

Good luck, smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: albertina

En voor Sha even een slinger ophangen,
drie maanden alcoholvrij!
:moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon::moon::light::):rose::moon:quote>

m'n slingers willen niet goed, copypaste doet niet wat ik wil, dus ik ben maar weer zo brutaal een slinger te recyclen.

Sha, 3 maanden is een belangrijke, dus feli's en slingers en op naar de 4 B):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug van boodschappen doen, naar de markt geweest en het boek voor Jeannet opgestuurd.

Jammer dat Fleur weg is, wilde je nog wat zeggen Fleur maar misschienzie ik je nog vandaag.

Cathy!!!!!!!!! Wat leuk om jou hier weer te treffen!!!

Al is de aanleiding natuurlijk niet leuk. Waarom heet je nu Smart???

Met mij gaat het goed, wel weer vaak, erg vaak teruggevallen maar ben nu weer op de goede weg. Morgen twee weken 'droog' en oh wat word je dáár een ander mens van.

Jammer te lezen dat het met de liefde moeizaam gaat joh.

Wij eten Spaghetti, Toine, al lijkt me dat recept van jou ook erg lekker.

Maar we eten erg vaak aardappels- groente- vlees, dit omdat mijn lief diabeet is en dit het beste voor hem is. Af en toe mag er echter best wat anders op tafel komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, daar ben je.

Je hebt gelijk met je berichtje van gisteren maar ik schrik me rot als ik lees dat ik ruzie had en wil dan uitleg wat er gebeurd is.

Dat mensen dan om me gaan zitten lachen omdat zij het zich wel herinneren is voor mij een rotgevoel.

Heb ik het naar jouw idee goed uitgelegd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...