bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik ding ook altijd af maar bij Hans is dat toch een beetje anders. Afdingen is voor mij ook een beetje een sport. Nu heb ik weer een ander bed geruild bij de kringloop. Niets bij betaald en wordt wel omgeruild. leuk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Erik het nadeel met drinken is dat, als je je goed voelt, je het niet bewust mee maakt. Je (straft) jezelf een beetje als je je goed voelt met daarna een fikse kater. En daar kunnen je hersens niet bij. Als je niet drinkt en je voelt je goed dan is dat die dag daarna ook nog, en dan is het belonen en je goed blijven voelen. Het zou best kunnen zijn dat je in de loop van de toekomst minder dips hebt doordat je echt kan genieten als je je goed voelt zonder daar naderhand voor (gestraft) te worden. Ik weet niet of ik het zo duidelijk heb omschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Bedankt Bolletje, snap wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 goed gezegt boll. en ja erik heb mijn precies hetzelfde gevoeld en geduld is echt een schone zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 erik lekker gaan sporten? idee helpt mij enorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ga zo boodschappen doen, Toine, wat ga je eten vanavond? Misschien krijg ik wat inspiratie........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Erik, ik snap dat wel hoor, heb ook jaren dat gevoel gehad. Mensen zoals jij en ik en vele anderen willen direct resultaat zien. Directe behoeftebevrediging heet dat ook wel, is op meer situaties van toepassing. Geduld is niet ons ding maar moeten we leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Middag allemaal. Made veel sterkte en weet waarom je het doet joh. Bolll is die Hans daar ff gek bij jullie zeg, jij met koppijn rondgelopen en daar moet je voor bijbetalen ???? Drink je nie meer en toch het gevoel van een kater, je zou zo iemand op valetijn toch zijn winkel uitslaan en fiets om nekkie heen buigeuh he :-) Nou fijn dat je nu beter ziet, afzetten als wij wel langskomen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 hi emma, hollandse pot bloemkool, kruimig aardappeltje kaassausje en balletje gehakt a la toineneman ( pittige pindasaus over bal) zelfgemaakte pindasaus he.. vooraf champignonsoepje als na afje de afwas ohohoho eetsmakelijk emmaroos;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 O ja afdingen is geinig, maar ik moet er wel voor in de stemming zijn. Was met drank op toch wat makkelijker denk ik. Maar pas nog 3 soorten elect. zagen voor de prijs van 1 ofzo geregeld, op 1 of andere manier werdt die manager steeds zenuwachtiger LOL, hij wou verkopen maar niet zoals ik het wilde, pfff en ik had ook al compressor op me kar staan dus mocht van de vrouw niet alles , stom he. Maar gelukkig snapte ze nu mijn taktiek Maar uiteindelijk bijna 130 euro korting, nou zo gaat gereedschapschuur steeds meer vooruit. Nou morgen ofzo eens me eigen kettingen voor kettingzaag leren slijpen. Nou en binnenkort naar Indonesie dan weer leren afdingen op leuke dingen daar, zal me Indonesies weer ff moeten ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hoi EmmaRoos, ja dat klopt inderdaad, te weinig geduld. Moet ik oefenen @Toine: bedankt voor de tip. Helpt mij ook: ik ga 3 a 4 keer per week naar de sportschool. Vanavond weer, daarna sauna, dus ben dan de hele avond onder de pannen. Maar ja, is vanavond pas, dus nog even geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Heeeeee Em!!!! Hier Cathy56. Jee, hoe is het met je? Ik heb net een berichtje op wie is wie gezet (smart) Alle liefs van mij en...... voor alle knokkers hier trouwens!! spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 juist erik en niet teveel denken gewoon doen valt het allemaal best mee hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: bolletjeErik het nadeel met drinken is dat, als je je goed voelt, je het niet bewust mee maakt. Je (straft) jezelf een beetje als je je goed voelt met daarna een fikse kater. En daar kunnen je hersens niet bij. Als je niet drinkt en je voelt je goed dan is dat die dag daarna ook nog, en dan is het belonen en je goed blijven voelen. Het zou best kunnen zijn dat je in de loop van de toekomst minder dips hebt doordat je echt kan genieten als je je goed voelt zonder daar naderhand voor (gestraft) te worden.Ik weet niet of ik het zo duidelijk heb omschreven.quote> Mee eens!Aanvulling: onderzoek wel je neiging tot het willen ontsnappen uit de werkelijkheid!Als je depri wordt van het niet-drinken: onderzoek dat, onderzoek je gedachten en iets als mindfulness kan dan helpen. Maar ook de gedachten die tegenpolen zijn van je negatieve gedachten.Zelfrespect.Zelfrespect.Zelfrespect.Ik verdien mijn 'eigen' respect, ik sta achter hetgeen ik doe!Hoe hervind ik zelfrespect.Dat werkt de hele dag dóór!Good luck, smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 handjes boven de dekens he jopie:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: albertinaEn voor Sha even een slinger ophangen,drie maanden alcoholvrij!:light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light:quote> m'n slingers willen niet goed, copypaste doet niet wat ik wil, dus ik ben maar weer zo brutaal een slinger te recyclen.Sha, 3 maanden is een belangrijke, dus feli's en slingers en op naar de 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 middag Liefje . SUPER! Heel moedig van je om er in te springen. Je zal merken dat je niet zo vlug verzuipt. Vind het echt mega! Cathy56 Ah, je hebt de avatar van Wing.. Verbaast me niet. Hoe kan ik je niet herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Kijk ik er scheel over Goe bezig Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zou Liefje nu al gepakt, gezakt en weg zijn? Mogen ze daar telefoneren? Weet iemand datte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik lees het wel...of niet... Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zo, terug van boodschappen doen, naar de markt geweest en het boek voor Jeannet opgestuurd. Jammer dat Fleur weg is, wilde je nog wat zeggen Fleur maar misschienzie ik je nog vandaag. Cathy!!!!!!!!! Wat leuk om jou hier weer te treffen!!! Al is de aanleiding natuurlijk niet leuk. Waarom heet je nu Smart??? Met mij gaat het goed, wel weer vaak, erg vaak teruggevallen maar ben nu weer op de goede weg. Morgen twee weken 'droog' en oh wat word je dáár een ander mens van. Jammer te lezen dat het met de liefde moeizaam gaat joh. Wij eten Spaghetti, Toine, al lijkt me dat recept van jou ook erg lekker. Maar we eten erg vaak aardappels- groente- vlees, dit omdat mijn lief diabeet is en dit het beste voor hem is. Af en toe mag er echter best wat anders op tafel komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Incognito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Benieuwd Roosje Heeeeeeeeeeel vlug dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 tik tak tik tak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Oh, daar ben je. Je hebt gelijk met je berichtje van gisteren maar ik schrik me rot als ik lees dat ik ruzie had en wil dan uitleg wat er gebeurd is. Dat mensen dan om me gaan zitten lachen omdat zij het zich wel herinneren is voor mij een rotgevoel. Heb ik het naar jouw idee goed uitgelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden