Spring naar bijdragen

woensdag 15 februari 2012


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je gedraagt je als een maatschappelijk werkster.quote>

@Soothe, ligt dit nu aan mij of niet ? Ik vind niet dat Beks zich voordoet als een "zogenaamde" maatschappelijke helpster, maar eerder als een persoon die een helpende hand uitsteekt naar een ander. Wat is daar in hemelsnaam mis mee ??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Het thema van de dagdraad van vandaag is toch wel ruzie en conflict. Niet zo fijn.

Als ik het allemaal zo lees denk ik dat iedereen de beste bedoelingen heeft, ook met de postings die misschien niet zo over komen. De een wil helpen door medeleven te tonen, de ander kiest voor een meer confronterende aanpak. En zoals altijd:soms slaat de ene benadering beter aan dan de andere.

Ik kan nergens ook maar de intentie van iemand ontdekken om de ander te kwetsen. Lijkt me nu dan ook niet verstandig het allemaal dunnetjes over te doen.

Ik oordeel niet, maar wilde wel graag even mijn kijk op dit verhaal delen, als relatieve buitenstaander, of in ieder geval iemand zonder lange historie op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei 19:28

Zwans jij nu ?? Liefje doet niks anders dan lief zijn tegen ieder ander en tegelijkertijd haar eigen problemen te delen. Okay, ze is geen stopper zoals sommigen onder jullie, ook ik kan het niet. Maar we hebben ons momenten van bezinning en we "proberen" tenminste er heel hard aan te werken.

Ik ben stilletjesaan een kokend borrelend vat aan het worden dat stevig overloopt :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...