Aicha Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen frummers, Allereerst moet ik helaas Will condoleren met het verlies van zijn vader. Will je hebt het niet makkelijk de laatste tijd. Eerst het verlies van Bazma en nu je vader. Dat is niet niks. Ik wens je bij deze dan ook zeer veel sterkte om dit verlies te dragen en ben in gedachten bij je. Verder moet ik zeggen dat ik het gebakkelei op dit forum een beetje zat begin te worden. Het doet mij verdriet te zien dat mensen elkaar hier niet in hun waarde laten. Is het nodig om mensen hier af te bekken of te kwetsen? Hebben wij elkaar niet nodig om elkaar te steunen in de strijd tegen het alcoholisme? Laten we toch volwassen zijn en ieder het recht geven om te schrijven wat zij of hij wil. Mocht het je niet interesseren scroll er dan overheen. Jammer want ook ik merk dat ik het forum minder vaak bezoek door al dit gekibbel. Liefs voor een ieder, Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen Aicha, Ik ga proberen nog iets te slapen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goedemorgen gefrummelde Wil, gecondoleerd met je vader ik wens je veel sterkte komende tijd toe Zo mijn eerste dagje gaat weer beginnen wel weer even wennen aan die trinnnnnnnnngggggg moest even vanmorgen denken, wat is dat? Jan, gefeliciteerd met je 10 maanden droog staan vandaag :present::present::present: ik hoop dat je je moeilijkste dagen nu weer achter de rug hebt aangezien je het van de week even zo moeilijk had en dat de laatste 2 maanden naar 1 jaar weer makkelijker gaan Babble, gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Moggeuh, nou weet ik nie wat er precies aan de hand is, we moeten ook niet alles opblazen, maar goeie moggeuh allemaal. Koffie is vers, staat ook voor de mensen die het willen kefir Nou als mensen "t willen hebben stuur ik wel op of je moet het ophalen want er is genoeg, vind het altijd sneu om weg te gooien. Gezond is het in elk geval, maar Lieffie ik ken het niet van aan boord maar goei, ook daar zal wel niet alles hetzelfde zijn geweest tenslotte. Waar voeren jouw ouders eigenlijk mee meiz? aar ik snap nie dat mensen zo'n sfeer hier laten ontstaan, snap ook nie dat tactive dat dan wel laat ontstaan, terwijl ze wel over T-shirts beginnen te .....zeuren ofzo Kefir lijkt op)de borrel cocktail brains Maar laat elkaar nou in hun waarde en sommige moeten miss ook nie te snel janken en overdrijven en scroll als je dingen nie wil lezen, is tenslotte geen discussieforum hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Sha moggeuh, nou jij dan ook weer sterkte vandaag, zo'n eerste dg valt ook weer nie me zo vroeg opstaan , maar geen douche gevecht als je snel bent, schenk ik wel bakkie voor je in . Jan 10 maanden top joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hey Draak hoor net dat Limburg zich gereed maakt voor de comazuipers dit weekend ivm de carnaval vooral onder 14/15 jarige dacht ik te horen die zien we misschien hier over een aantal jaren ook wel zo, time to go.... bakkie pik ik zo wel weg van de keukentafel Draak have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Tjah zal best wel weer erg zij bij de jongeren en hun ouders daar in ut zuiden, braboos drinken gemiddeld nog meer gloof ik. Nou is dat beter want sommige Limburgers versta ik nuchter al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 goeienmorgen allemaal will gecondoleerd met het verlies van je vader en veel sterkte toe gewenst jan gefeliciteerd met je 10 maanden droog:heart: sha jij sterkte met je eerste werkdag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 goedemorgen shahire diesel iacha lekker geslapen? nog vroeg he.. wow wat heb ik een spierpijn in mijn benen, net treetje voor treetje naar beneden zelfs mijn kont doet pijn hi... hehe even heerlijk krantje koffie en de luikjes open draaien nog iets leuks doen op deze donderdag? ac milan 4-0 tegen arsenal, dat is een pak slag zeg... hier lekker geslapen en ga vandaag wat trainen en klussen ( dak lekt) groetjes be good:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 uh sorry ook goedemorgen snoepje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 wat betreft teveel discussies op dit forum denk dat veel mensen ( ik ook) te graag hun mening geven over van alles en nog wat. en dan gaan de ego's opspelen. is niet erg zolang het netjes blijft. discussie is altijd goed, belicht namelijk verschillende kanten van zaken, dus wordt je nooit slechter van, zolang het netjes blijft, dat wel elkaar de hele dag knuffelen en ja knikken op het forum lijkt mij ook niets. maar ja mijn meningkje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Moggeuh Toiga, ja ik denk dt ik het dakriool maar ga vervangen is kapotgevroren dus lekt nu tegen de pui aan en die is toch al niet goed. Moet daar de voegen gaan vervangen binnenkort, maar eerst het dak vervangen hier hopenlijk dit jaar nog want er moet ook duidelijk geisoleerd worden hier en wat balken vervangen, zeker die op de muur rusten, want het dakriool is een zooitje (vanaf het begin al geweest) dakbeschot ook niet geverfd geweest aan de binnenkant dus alles rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Dus als je wilt klussen voor een tijdje ben je welkom hoor Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 goede morgen frummels. Will heel veel sterkte, hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 ja diesel ken dat.. hier een dakkappel helemaal doorgerot, moet er helemaal af en opnieuw. doe dit samen met ooms, die zijn nogal handig ik doe het binnenwerk. kom daarna wel even bij jouw langs hi hadden offerte gevraagd aan een aan- nemer 9000 euro, dat begrijp je toch niet in tijd van recessie, dat ze dat durfen te vragen ex btw en nog wat dingen. gaat toinenman zelf wel aan de klus hoor hoe is het verder, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 mogge igor alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 dank je toine, ja hoor hier gaat ie. druk aan het zoeken naar een andere baan. de 'marmotjes' zijn heerlijk ontdeugend dus wat wil je nog meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will, sterkte kerel. Doe wat je moet doen, juist nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will, gecondoleerd en alle sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 En Jan al weer 10 maand. Die stille doet het toch maar even. 10 maand ik dacht ooit, daar denk ik maar niet aan. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 moggeuh Igor, tjah zoeken naar andere baan lijkt bijna luxe probleem tegenwoordige Ach misschien maar als hobby gaan zien. Ja Toine als je dat soort dingen niet zelf kunt doen dan bijna onbetaalbaar geworden he. Wel is wel lekker als je idd er wat mensen bij hebt om te helpen, ja als ze handig zijn is dat wel mooi meegenomen he , maar dan kan je oefenen op je eigen dakkapel en als je het onder de knie het, dan hier ook 2 te gaan. Ben bang dat ik al de remen boven moet vernieuwen en de kozijnen ook pffff . Nou ja als het zonnetje schijnt is dat ook nie zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Diesel, zal ik je opgeven voor help mijn is klusser? Krijg je ook hulp. Ik moet gaan, Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Jaap, nee dank je hoor Maar bedankt, werkse he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will gecondoleerd, dan schieten woorden te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden