Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Jij ook een goede nacht Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Em. Nog ff gauw voor jou speciaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Hi Bol, Net weer ingelogd. Ik heb een uurtje in bed gelegen. Nee, het is niet de verwachting dat het beter wordt. Het wordt geleidelijk aan slechter. Alles went, behalve hangen (geloof ik). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Lief van je Bol. Lytse, wat akelig voor je, leven met beperkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Wijfie, Wat goed van je dat je het toch vandaag droog hebt kunnen houden. Veel sterkte voor jou en je man. Dat bellen is een goed idee. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Inmiddels is niemand er meer, dus frummers, ik eindig ook voor vanavond. Tot morgen en veel sterkte voor iedereen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goeie avond allemaal, Wijffie wat een ellende joh, heel veel sterkte ook om hulp te vinden. Dit soort situaties moet je er niet naast hebbn, kan helaas niet. Madelief heel veel sterkte en moet je nog van dat laatste wijntje "genieten" misschien zoals van een geliefde die je zo bedonderd heeft en dat nu de schellen voor je ogen gevallen zijn. Je bent net als iedereen hier gebruikt en net als een vijver waar langsaam olie ingegoten wordt , bij bepaald zonlicht zie je heel mooie kleuren dan in dat olielaagje. Maar het breidt zich uit en verstikt langsaam al het leven in je vijver als een mooi geschilderde sarcofaag, en daar doorheen te kijken is zo moeilijk omdat je afgeleid wordt door die kleuren, omdat je je hoofd telkens in allerlei bochten zal bewegen om die kleuren te zien en niet wat er werkelijk dood gaat door en onder die olielaag. Ach soms doe ik ook maar wat voor me uit meijmeren. Sterkte allemaal en laat je niet afleiden van wat er werkelijk gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Wijffie, Kom op meid, stel je grenzen. Niet dat je je zoon per direct op straat moet zetten. Maar maak een afspraak dat hij binnen een door jou bepaalde tijd verhuisd moet zijn. Dat is heel redelijk. En hou je aan die afspraak. Dat is moeilijk. Maar uiteindelijk ook voor hem is het beter. Het is een volwassen vent, die moet leren voor zichzelf te zorgen. En de beste manier om te leren is het om het te doen. Niet dat dat je drankprobleem oplost. Dat is denk ik niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 En nu is het bedtijd geweest, dus ik ga er maar snel vandoor. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Smikkie, Bekkie,Will en alle anderen die me steunen. Heel veel dank. Ik heb nu alles weggegooid en ritueel mijn laatste glas op. Nu zo mijn bedje in. Ik ga ervoor! Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Madelief, heel veel succes toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden