Spring naar bijdragen

Maandag 20 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Made. ik heb vandaag besloten om te proberen, alleen nog maar te reageren op de berichten waar ik iets mee kan, en waar ik rustig van word, en niet meer reageren op berichten die ik als aanval voel, berichten waar ik een rotgevoel van krijg leg ik naast me neer.;) Hier zouden ze zeggen "Gij maakt mijn urine niet meer lauw.:)"

Van de andere kant reageren mensen op dat geen ze van jou lezen, en dat kan inderdaad nog al eens wat rommelig, tegenstrijdig, en of onduidelijk zijn, maar misschien gaat dat nu over.

Hebben de artsen ook uitgelegd dat die onrust (normaal) is en dat dat verdwijnt? Het moet haast wel. En hoe ziet de behandeling er nu uit verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Het is ambulante zorg, die 8 dagen duurt.

Je komt als het ware op spreekuur.

Dan moet je altijd blazen en word je bloeddruk gemeten.

En dan mag je met de medicatie voor die dag naar huis.

Het is 3 kwartier rijden, dus ik zit elike dag 1,5 uur in de auto.

Gelukkig heb ik een netwerk die me wil rijden.

Dat vind ik ontzettend lief.

Zelf rijden is ten strengste verboden.

Alle drank is hier het huis uit.

Mn partner drinkt ook niet, eigenlijk is dat voor hem makkelijk.

Hij drinkt soms maanden niet.

Nu zakt de onrust een beetje.

Maar ik voel me slecht geconcentreerd nu.

Moet bijv. een boodschappenlijstje maken,

lukt me nu dus niet.

Nu ga ik afsluiten.

Nee ik ben nog wel een tijdje wakker.

Maar het is goed zo.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik tot Bol en Suiker gekomen, na mijn eerste berichtje.

Suikerbolletje::D

Ik had vanochtend bezoek dus niet uitgebreid met de stokken gewandeld, maar wel gewoon een wat kleinere wandeling met het bezoek.

Vanmiddag weer uitgebreid geworsteld met Islamitische geometrische figuren. Leuk!

Je moet echt je hersens gebruiken.

Suiker, blijf maar lekker op het forum hoor. De dag van vandaag kruipt natuurlijk om voor je. Ik denk dat het hele forum morgen aan je denkt en achter je staat!

Bol, probeer je niet teveel aan te trekken van sommige postings. Ik heb het er soms ook moeilijk mee. Proberen we het samen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oké dat is afgesproken lieverd we doen het samen.:heart:

Maar nog een vraagje aan jou. Mij is niet zo duidelijk wat je nu precies mankeerd maar dat het niet mis is, is wel duidelijk. Heb je nu ook met verschillende weersomstandigheden meer last van je lichaam. b.v. met regenweer? en is het s'zomers als het lekker warm is minder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond forum.

Aan de vooravond van de crematie voel ik mij heel erg onrustig. Het gaat een lange nacht worden vrees ik.

Ben met paps zijn lap aan het werk geslagen en kom hier honderden dingen tegen die zoveel emoties oproepen.

Voor de rest gaat het redelijk goed met me. De normale zaken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will,

ik wil je sterkte wensen voor morgen.

Naar wat ik las wordt het een uitvaart

in besloten kring.

Ik hoop dat jullie als familie steun aan elkaar

hebben en dat het afscheid van je vader

zal zijn zoals hij het graag wilde.

Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat

een goed afscheid tot veel steun kan zijn

voor later.

Nogmaals,

veel sterkte.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol,

Mijn problemen ontstonden toen ik een ongeluk kreeg met mijn brommer. Ik slipte over een wissel en kwam voorover op mijn gezicht terecht. Ik had wel een helm op, maar kreeg een whip-lash. Die term bestond toen nog niet eens en indertijd is het verkeerd behandeld. Ik heb alle mogelijke therapieën gevolgd en oefeningen gedaan, ook in de alternatieve hoek, maar niets helpt. In je nek zitten hele kleine zenuwtjes en spiertjes en telkens gaan er andere vastzitten. De manuele therapeut kraakt dat dan en doet ook nog allerlei andere dingen, maar soms schiet het op de terugweg alweer verkeerd en dan heb ik erge pijn. Ik heb ook met mijn beide schouders veel problemen gehad en ben eraan geopereerd. Die nek en schouders triggeren elkaar, als de ene begint doet de andere mee.

Ik had ook veel last van mijn knieën en kon geen kwartier meer lopen zonder pijn, maar sinds ik de techniek van nordic walking goed heb geleerd, kan ik mijn conditie weer verbeteren en loop nu dus weer een uur of twee met die stokken.

Als ik geen therapie krijg dan gaat alles steeds meer vastzitten. Slapen doe ik met behoorlijke pijnstillers. Op mijn rechterkant kan ik nauwelijks liggen.

Je ziet dat een mens daar niet vrolijker van wordt. Ik doe alles om uit de rolstoel te blijven!

Weersomstandigheden hebben geen invloed, oververmoeidheid wel.

Mijn instelling is dat het morgen vást beter gaat en aan de pijn van gisteren denk ik niet meer. Dat bevalt wel.

Zo heeft iedereen zijn portie.

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker,

Lekker dat het 's ochtends al is. Ja dat je niet blij bent bepaalde mensen te zien is duidelijk. Gelukkig ben je er met je advocaat. En je bent daar núchter!!!!!

Veel sterkte joh. Je weet voor jezelf dat er onzin verteld is, dus je kunt daar gewoon eerlijk zijn.

Een knuffel voor je.

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tina, in besloten kring. Alleen onze familie en enkele dierbare vrienden van hem. Om 15.00 begint de ceremonie en daarna volgt er een koffie tafel. Na de koffie gaan we met nog kleinere kring naar de Schelde, alwaar ik een bootje neem (nog niet zeker) om naar het midden van de Schelde te varen en zo de asse te verstrooien. Ik heb vandaag ook een ring gekocht om een beetje paps er in te doen, samen met bazma. Zo heb ik mijn 2 grote liefdes in één plaats bij elkaar.

Dankje suikertje en bollie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will,

Heel veel sterkte morgen. Het zal een mooie plechtigheid worden, zo te lezen. In Nederland wordt niet direct gecremeerd en de as moet nog een bepaalde tijd bij het crematorium blijven. Je ziet dat ieder land zijn eigen regels kent.

Goed idee van die ring voor jou. Je hebt duidelijk behoefte om ze nog een beetje bij je te houden.

Wij hebben de as van mijn Friese schoonvader verstrooid aan de rand van een Fries meer. Dat had hij gevraagd. Een bijzonder moment.

En ja die herinneringen. Ze komen overal op, door wat voor aanleiding dan ook. Ga er maar doorheen en huil, dat is beter dan alles opkroppen. Op den duur gaan de mooie herinneringen overheersen, is mijn ervaring.

Veel liefs en sterkte,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Spikie wat verschrikkelijk wijfie. Wat een ellende allmaal met dieren die ingeslapen moeten worden, dierbare die sterven. Bah. Dan zou toch juist het forum op en top moeten kunnen draaien voor jou en Will. bah dat dit allemaal nu zo moet lopen. Ik baal hier echt van.

Hé meis heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je je toch weer gauw prettiger gaat voelen op het forum.:heart:

Lieve Rekel morgen zal ik aan je denken en hopen dat ik je een beetje kracht kan geven.

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.

Lytse, heb je ooit gehoord van stamcellentherapie? Daar zijn ze nu druk mee bezig en mensen die b.v. slecht of niet meer kunnen lopen door b.v. een dwarslaesie kunnen dan weer wel lopen. Mensen die blind zijn kunnen weer zien enz. Ik hoop zo dat ze daar mee opschieten zodat er heel veel mensen geholpen kunnen worden en geen pijn meer hebben.

Dat zou echt geweldig zijn.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike
madelief leef je uit
er is ruimte genoeg voor je gemaakt
lijkt me zo

mensen die het werkelijk moeilijk hebben,
zonder netwerk
zonder basiszekerheden
zonder geld etc etc,
en in mijn geval mét zieke kat (inslapen waarschijnlijk morgen)
en nog wat meer ernstige kopzorgen daarbij
die blijven weg
omdat genoeg genoeg is

wie durft hier nog iets te zeggen
zonder dat het verkeerd begrepen wordt?
ik bedoel maar....

en nee, ik reageer voorlopig niet meer
en doe wijs als de rest
en doe er dus het zwijgen toe
tot het beter wordt

aju
quote>


Als je wegblijft omdat dat gewoon beter is voor je herstel dan begrijp ik het.
Zoniet, vind ik het gewoon dom.
Ook van al die anderen.
Zeg hen dat ik het gezegd heb :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...