Spring naar bijdragen

Maandag 20 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen yvonne en de rest van de frummels.

:P koffie.

een nieuwe week en nieuwe kansen. voor sommigen een spannende week. succes en geloof erin dan heb je hem al half in je zak

ik zie hier allemaal kleine diamantjes buiten yvonne. hier -5. wordt zo weer krabben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieveke, ik niet. Een deel van mijn gezin wel. En, tja, dan denk je, mams blijft wel wakker tot iedereen thuis is............. Zo is het meestal. Alleen, ons mam is weer terug in slaap gevallen op haar tweede bed. Wakker geworden om half vier, dokter zhivago gekeken op tcm en, ondertussen.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, klinkt echt niet leuk Esperanza, wat rottig.

Zou je dan nu toch niet nog even een paar uurtjes proberen te pakken?

En later dan maar bedenken hoe je zulke situaties kunt gaan vermijden??

Sterkte hoor!

En nu, hup Von de douche in voordat Igor hem inpikt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummels,

Lekker koffie Yvonne heb je ook broodjes gesmeerd? :present:

Morgen Igor :present:

Esperanza: ieeeeeeeee vieux-cola, dat was voor mij de eerste keer dat ik voor de gein

met een vriendinnetje dat heb gedronken. Toen was ik 14. Vanaf die tijd lust ik noch cola, noch vieux. Ben nog nooit zo ziek geweest. Bah. Hoe heb je dat nu?

Heb niets bijgelezen van de afgelopen dagen, dus ik hoop dat het voor iedereen weer een nieuwe week is met nieuwe kansen!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Esperanza heb je hulp of een maatje? Zie dat je hier nog niet zo lang bent.

Heb wel wat berichtjes van je gelezen. Net even snel dan.

Weet niet zoveel van je situatie, wel dat je een gezin hebt en een tijdje niet gedronken hebt.

Zou je wat meer willen vertellen? Hoeft niet hoor, maar zou het wel prettig vinden. Mag ook per p.b.

Morgen Marc van de :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf alweer 6 weken droog afgelopen vrijdag. Gaat eigenlijk heel makkelijk. Maar voor mij begint het pas als de euforie van het gestopt zijn een beetje over is.

Vandaar dat ik woensdag een gesprek heb met de psychiater van Tactus, wil mij baclofen gaan voorschrijven i.v.m. terugvalpreventie. Weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Doe het liever op eigen kracht maar de ervaring leert dat dat niet zo goed werkt. Dus misschien maar eens niet eigenwijs wezen en eens proberen? :angry:

Sta ook nog steeds op de wachtlijst voor diagnostiek. Geen idee hoe lang dat gaat duren!!!

Madelief gaat vandaag definitief stoppen las ik net even. Heel veel succes. Ben zo blij voor je dat je hulp hebt gevonden die bij je past. Ik wens je enorm veel succes lieverd:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Esperanza, oke jij wilt dus van de drank af. Maar denk je wel dat dat gaat lukken in je eentje? Ik bedoel dan zonder hulp? Mij is het in ieder geval nooit gelukt en ben blij dat ik uiteindelijk hulp heb aanvaard. Hoe gaat je partner met jouw probleem om en de kinderen? Of weten ze er niets van?

Morgen Fibo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Aicha, ik ga wel goed, ik heb momenteel geen enkele twijfel wat betreft het drinken.

Dat wil ik niet. Dus doe ik het niet.

Ik ben wat dat betreft een beetje simpel.

Ik ben nu gewoon heel tevreden met mezelf

en het nuchter zijn. Ik denk wel dat dat het

een stuk makkelijker maakt. Als je blij bent wie

je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...