Madelief Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nu echt naar bed. Dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lieve Madelief, Fijn, de tweede dag bijna voorbij. Zo voor het eten is voor mij ook vaak een moeilijk moment. Ik zorg dat ik dan soep of bouillon klaar heb en dat neem ik i.p.v. drank. Begint steeds beter te werken. Op naar de derde dag. Hou vol meis! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ge doet datte goe Liefje Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren in een later stadium. Je bent al zoveel veranderd sinds we elkaar in het begin tegenkwamen. Beetje meer opengebloeid. Echt benieuwd welke kleuren er zich nog verschuilen in die bloemknop van je. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Gunn, Waarom ben je zo bang? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Als iemand langer droog staat, betekent dat niet dat je dan beter bent, Bor. En Bol voelt zich al helemaal nooit beter als een ander, die is de goedheid zelve. Dit heeft Bol niet verdiend, hier word ik verdrietig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Akelei: Strak plan. Ga ervoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Zucht Bor, zonder die aanpassing bedoelde ik hetzelfde anders had ik wel geschreven ik ben net een stukje verder dan jij. Maar goed, ik heb geprobeerd om weer wat contact te maken, maar jammer genoeg is dat niet gelukt. Ik wens je heel veel sterkte in je verdere strijd tegen iedereen. Lieve kanjers ik ben moe dus ga afsluiten en zo pitten. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Fleurie, Lukt het nog steeds om ook de sigaretten te laten staan? Wat is die trek toch hardnekkig hè! Bij mij staat iedereen buiten te roken. Erfelijke bloedafwijking waardoor longen kwetsbaar zijn. Verboden te roken dus. Als tiener heb ik wel gerookt, maar had geen cent en het was toen nog de gewoonte dat je een bekertje sigaretten op je tafel had staan voor je gasten. Dat kon ik niet betalen en dus besloot ik niet meer te roken, want dan hoefde ik ook niet te presenteren. Duidelijk niet echt verslaafd dus. Was het maar zo gemakkelijk met die drank! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Emmaroos, wat lief dat je met Suiker bent meegegaan. En Suiker. Ik hoop op een goede uitspraak voor je. Ik begrijp dat het vertrouwen nu even ver te zoeken is. Maar ook van haar kant is dat natuurlijk heel moeilijk. Bij mij is het nooit zo ver gekomen dat we uit elkaar zijn gegaan. En kinderen heb ik niet. Maar valse beloftes heb ik wel gedaan. Niet te kwader trouw. Maar ik erkende niet dat ik verslaafd was, en soms dacht ik zelfs dat ik niet verslaafd was. En uitleggen kon ik het al helemaal niet. En dan zei mijn vriendin: Maar op een gegeven moment merk je toch dat je aangeschoten wordt en dan ga je toch over op fris of water. Ik zeggen van ja dat zou best een goed idee zijn. Maar dat kon ik helemaal niet waarmaken natuurlijk. Ook al zou ik dat willen. En dan heb ik het nog niet over andere dingen die ik ook zou doen. Werk zoeken, belastingen, naar de tandarts. Ik was best een fluim. En om dat vertrouwen terug te krijgen kost tijd. Daar is niet voor niets een spreekwoord over. Vertrouwen gaat te paard en komt te voet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ok Akelei, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Een bekertje sigaretten aanbieden aan het bezoek Lytse?? Wow dat was hier zeker niet de gewoonte. Ja die trek is soms redelijk hardnekkig. Vandaag was het weer ff lastig in de winkel. Dan vraag je jezelf af waarvoor je het doet. Het is anders dan het drinken. Dat heeft een grotere impact op je naasten. Je humeur wordt anders, je handelt anders etc. als je drinkt. Met roken heb je dat natuurlijk niet. Ik mis het wel. Een vriendin van me rookt al meer dan een jaar niet en mist het nog steeds. Goed dat je daar tijdig mee gestopt zijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike, Petje af voor je vandaag. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dank je Jaap maar ik ben blij dat Suikertje zo blij was dat hij ook iemand had die er gewoon voor hem was. Lief dat je het zegt. Sowhat, komt wel weer goed hier, schreef ik al eerder. Heeft even tijd nodig en het is al vaker zo geweest. Fleur, op bruiloften en partijen stond er vroeger op iedere tafel een beker met allerlei merken sigaren en sigaretten. Kun je je nu niet meer voorstellen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Daar zijn we te jong voor Fleur, voor dat bekertje saffies. Hoorde mijn ouders er ook over. En dat er op school op getrakteerd werd. Machtig vond ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Aaaaaaahhhh, Jááp..............nú voel ik me even 80. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 @ Spike: Helemaal mee eens Spike. @ Japie Krekel: jonkie hè, net pas 40! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: spike Originally posted by: SowhatZou het misschien mogelijk zijn niet zo fanatiek op elkaar te reageren,niet elkaar de loef af te steken wie het het moeilijkst heeft,wie het aardigst is,en wie het langste droog staat?Ik was heel blij,nu bijna een jaar geleden dat ik dit forum had gevonden,maar er heeft een flinke verandering plaatsgevonden in de berichten die hier worden geschreven en helaas niet ten goed vind ik.Probeer een ieder in zijn/haar waarde te laten.We hebben allemaal met hetzelfde probleem te maken,dat is wat ons bindtquote> .... sommige persoonlijkheden blijven hangen in de domineer-standdat is jammervoor hen en voor onshoort erbij denk ik hoop wel dat 't niet lang duurtwant vervelend is hetquote> Ik ben verschrikkelijk dominant. Is lastig inderdaad..maar het is zo.Maar zelfkennis is het begin van alles Nee nieuwsgierigheid was het Anderzijds vind ik het 'laat ons toch lief zijn voor elkaar' een illusie.Een jaar geleden was het niet anders. Twee jaar geleden ook niet.We hebben allemaal hetzelfde probleem en dat mag ons wel binden maar alleen liefde redt de relatie ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bor, Daarvoor hebben we het toch gehad over geven en delen? We proberen elkaar toch te helpen en iedereen pikt er dát uit wat hij/zij op dat moment aanspreekt. We halen niet alleen! Net zoals jij! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: JaapDaar zijn we te jong voor Fleur, voor dat bekertje saffies. Hoorde mijn ouders er ook over.En dat er op school op getrakteerd werd. Machtig vond ik dat.quote> Heb ik echt nog nooit van gehoord.Misschien iets Ollands? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 @Lytse, Hoe gruwelijk m'n leven is (geworden). 'k hoor zojuist dat een neef van me voor zaken in Dubai(!) zit. Dan voel je je behoorlijk mislukt, kan 'k je zeggen. God, wat heb 'k misdaan dat mij dat geluk niet beschoren is. Nou ja, 'k denk wel dat 'k weet waar 't aan ligt. M'n neef is een goed opg'leide gozer met een knappe verschijning. Daar kan 'k niet tegenop. 'k ben dom, arm, lelijk, depressief. Weinig sex-appeal houdende eigenschappen. Misschien is 't maar beter als 'k gelijk meteen automatisch @#$%^& krijg en crepeer. 'k ga nu echt slapen. 'k voel me ellendig. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Fleurie, Alleen de liefde red de relatie niet. Je hebt gelijk, maar hakken doe je de spinazie. Ik zou al blij zijn als hier steeds respect voor elkaar zou zijn. Overgevoeligheid hoort kennelijk bij het proces om onze problemen zonder drank op te gaan lossen. Een beetje liefde is dan niet verkeerd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Gunn, ik ben blij dat ik niet voor zaken in Dubai zit. Ik zou er doodongelukkig van worden denk ik. Ieder zijn ding. En ook jij hebt positieve kanten. Alleen zie je ze even niet, misschien omdat je te dicht bij jezelf bent. Net als dat wij mensen niet kunnen zien dat de aarde rond is omdat we er op staan. Het beste kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Fleur, Hollanders zijn inderdaad een beetje gek. Ik weet dat want ben een afstammeling van de Hugenoten. En dat integreren is best lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik ga slapen en wens jullie welterusten. Morgen om half vijf moet ik er fris tegen aan. Gelukkig lukt dat prima als ik maar van de alcohol ach blijf. Zou een beetje kunnen schelen als we het gedichtje van Alice Nahon in gedachten houden. Avondliedeken: 't is goed in 't eigen hert te kijken Zo 's avonds voor het slapen gaan Of ik van dageraad tot avond Geen mensenhart heb zeer gedaan Of ik geen ogen heb doen schreien Geen weemoed op een wezen lei Of ik aan liefdeloze mensen Een woordeke van liefde zei En zie ik in het huis mijns herten Dat ik een droefenis genas Dat ik min armen heb gewonden Om een hoofd dat eenzaam was Dan voel ik op mijn lippen Die goedheid lijk een avondzoen 't is goed in 't eigen hert te kijken En zo zijn ogen toe te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Mijn pa zei altijd, respect moet je verdienen. Ik weet niet of hij gelijk heeft maar ik vind mijn pa best stoer. Ook hier kan het vertrouwen weg zijn of het geloof in iemand. Iedereen heeft zijn grenzen. Respect hebben voor kent ook zijn grens..anders had je het in de eerste plaats niet kunnen verdienen bedoel ik. Ach ja..hersenkronkels Kijk naar jezelf en leer. Lieve BamBam krijgt me dan toch nog zo ver...sapper *denkmodus* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden