Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dat je Alf aanhaalt, Teveel. Vind ik super van je. En het komt allemaal wel weer joh maar we blijven mensen met een verslaving en we blijven gevoelige zieltjes. De één heeft trek en reageert daar met woede op en reageert door hier een grote bek te hebben, katten, krabben, steken enz enz. De ander zit ook even niet lekker en reageert daar weer op. Zal altijd wel zo blijven maar de rust komt zo wel weer, is altijd al zo geweest. Mensenlief wat hou ik van jullie.:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dacht ik het niet Harrie jij bent eigenlijk die Sjors Kloenie:P Hep ik altijd al geweten hoor. Die met dat ondergoed van die vrouw loopt te zwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Eindelijk bijgelezen. Goedenavond frummers, Wat waren er veel mensen met een moeilijke dag vandaag. Ik heb aan jullie gedacht. Mijn bewondering voor het goed doorkomen ervan en het meeleven van de anderen. Fijn Emmaroos dat je met Suiker mee bent geweest. Laat al deze spanningen nu niet ontladen in irritaties a.u.b. We gaan van het goede uit in de ander, ook al drukt deze zich onhandig uit of begrijpen we iets verkeerd. We zijn hier om elkaar te helpen het droog te houden. Hou dat voor ogen! Veel liefs, en een bloemetje voor ons allen : Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bor ik ga je iets vertellen dus bijf ff hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dank je Lytse, wat ben je boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Akelei, vanaf vrijdag rook ik niet meer bedoel je neem ik aan. Of wordt het echt een eendaagse actie?? Borretje dat bedoel ik met onbegrip en misverstand. Blijf hier als je dat helpt, blijf hier om te helpen als je dat kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Luitjes, Ik ga afsluiten. Voor iedereen straks lekker slapen. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Stom Suiker, Op verkeerde icoontje gedrukt. Het had een roosje moeten zijn! Ik verander het even. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dank je Lytse:sun: Welterusten Yvonne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Je zou eens kunnen vragen wat mensen nou zo irriteerd aan jouw schrijven hier. Neem het voorbeeld van vanmiddag naar Wijfie. Wat ik dan op een gegeven moment lees is een bijna overdreven reactie op haar. Ik begrijp die reactie dan niet zo goed. Ik heb dan zoiets van, Bor. je staat zelf nog maar zo kort droog, en dan komt het bij mij over dat "je geeft een ander op een hele toch wel felle manier, raad, maar je staat zelf nog zo in het begin van dat groeiproces, waarin je zo maar weer kan vallen. En dat is meerdere keren gebeurd dus vind ik het erg moeilijk je dan nog serieus te nemen. Daarom heb ik ook afstand van je genomen. Die reacties net als vanmiddag heb ik vaker van je gelezen, en hoe feller die reacties van jou werden, hoe korter je weer bij een terugval kwam. Er zit een beetje een lijn in. Net of er spannningen bij jou heel erg oplopen en het op een gegeven moment knalt. het gevolg is dan dat je gaat drinken. Ik persoonlijk denk dat, als je wat minder fel zou reageren op anderen, het al wat beter over zou komen. Tja en verder zullen er misschien wel meer dingen spelen maar dit viel me vanmiddag op. O en dit is geen aanval of verwijt hoor, ik hoop alleen dat het je een beetje kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Emmaroos ik denk met plezier terug aan die tijd. Maar ook nu kan ik om de een of andere reden het forum niet goed missen. Het heeft iets, iets ondefinieerbaars, iets wat niet uit te leggen is, althans niet door mij. Ik hou van mensen, en zeer zeker van de mensen hier op het forum, van de een meer dan van de ander maar dat is normaal denk ik. Voel me soms genegeerd maar dat heeft iedereen wel eens denk ik. Krijg daarentegen ook vaak een heel warm gevoel, door een woord, naar mij, naar een ander, dat ervaart ook ieder denk ik. Ben blij verrast als ik een pb ontvang, stukje persoonlijke aandacht, dat zal ook wel voor ieder gelden denk ik. Dat ik me nu zo goed voel, dat ik, met veel struikelen en zelfs vallen, toch ben gekomen waar ik nu ben, dat dank ik voor een groot deel aan het forum. Dat denk ik niet, dat weet ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bolletje, nu weet iedereen het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Teveel, jouw stukje zou woord voor woord, door mij geschreven kunnen zijn. Fantastisch dat jij het precies zo ziet als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: TeveelBolletje, nu weet iedereen het quote> O shit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Lieve Frummers, Eindelijk ben ik bijgelezen. Heel veel fijne en mooie postings Voor iedereen sterkte die het nodig hebben. Mijn gedachten zijn ook vaak bij Will. Hopelijk gaat het nu goed, of anders gezegd dat het een mooi afscheid was, en hij zijn verdriet een plaats kan geven. Mijn 2e droge dag zit er bijna op, ga zo mn mandje opzoeken. Heb het alleen tegen etenstijd erg moeilijk gehad, omdat we dan altijd samen een glas namen. Vol goede moed ga ik deze weg verder in, nee niet overmoedig. Maar er staat voor mijn lichaam en relatie veel op het spel. Natuurlijk ook voor mn kids en familie en vrienden. Truste voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dag poezenspike een virtuele aai over je vacht sorry Spike, ik jat toch 2 regels forumruimte, hiervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Suikertje ik vind het knap hoe jij jezelf bij elkaar raapt. Het zou makkelijker zijn om als slachtoffer in de puinhopen na drank, scheiding enz. te blijven liggen, maar dat is niet wat jij doet, je raapt op en kijkt wat je er van kan maken. Ik vind dat mooi om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bor. ik kom ook uit de shit, en dus weet ik dat. Maar vanwaar nu weer die felle reactie, ik val je niet aan. Ik probeer een beetje duidelijk te maken waardoor het misschien iedere keer mis gaat. Dat is alles. Als je kijkt naar je eerste posting van vanmiddag waarin ik dacht "Goh die Bor. Daar schrijft een heel volwassen zelfbewuste vrouw. kijk eens naar de reacties die je daar op gekregen hebt. Maar dan daarna komt er weer een hele ander Bor. naar boven. En dat vind ik dan zo vreemd. Ik krijg dan een beetje een Dr. Jekyll and Ms. Hyde gevoel. als je nou toch eens zou proberen om die eerste Bor. te blijven, zou het misschien voor iedereen, dus ook voor jou wat prettiger zijn. Dat is wat ik probeer te zeggen. maar ik kom ook van heel ver hoor, en ik heb het net een beetje verder geschopt als voorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Akelei, waarom bier in de garage, ik begrijp dat niet, het is jezelf moeilijk maken waar dat niet nodig is toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 'k ga slapen, mensen. 'k ben zó moe. 'k ben zó bang. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Liefje!! Super!! Je tweede dag... Wie ben ik natuurlijk maar toch maar zeggen dat ik enorm trots op je ben! Echt heel knap. Hoelang is het geleden dat je de laatste keer droog stond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Owh je bent al weg Liefje. Nog ff een voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: dhenSuikertje ik vind het knap hoe jij jezelf bij elkaar raapt. Het zou makkelijker zijn om als slachtoffer in de puinhopen na drank, scheiding enz. te blijven liggen, maar dat is niet wat jij doet, je raapt op en kijkt wat je er van kan maken. Ik vind dat mooi om te lezen.quote> Dat vind ik nou ook!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Fleur, ik log nog even in, was al weg eigenlijk. Maar mn pc stond nog aan. De laatste keer dat ik droog stond is 6 jaar geleden..... Dank voor je lieve reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden