Marc Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 aicha gefeliciteerd:sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Will, sterkte vandaag. Madelief, succes met je 2e dag. Suikertje, ben onderweg hoor. Even mijn laatste hapje brood naar binnen werken en dan ga ik naar Suikertje. Uurtje rijden, samen even koffiedrinken en dan naar de rechtbank. Jullie horen het vanavond. DAGPACT Albert Lytse Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedenmorgen allemaal, Will, Sterkte! Suikertje, Sterkte! ER, goed dat je meegaat. Aicha, gefeliciteerd (met je verjaardag op 22-11). Danmaarwater, welkom hier! Je kan een hoop uit dit forum halen, want er zijn heel veel mensen die hier hun ervaringen delen. Ik heb een vraagje mbt dagpact en weekpact, als je je hebt aangemeld voor het weekpact, mag je je dan ook aanmelden voor een dagpact? Of wordt dat juist als overdreven gezien? Of wel doen want dat is een steuntje in de rug voor de anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Een hele goeie morgen. We moeten nog ff wachten maar als het goed is gaat straks de:rose: Schijnen. Dus nog ff geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Moggeuh Bolll Ja dat hoop ik de hele tijd al want het keukenraam ligt eruit, wel dicht getimmerd (eigenlijk geschroefd wnt timmer bijna nooit) maar is wel koud nu blijft toch tochten. Ken de kachel niet tegenaan stoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 mogge weinig te melden weer weg fijne dag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Suikertje heel veel sterkte vandaag. Will, ik hoop dat je heel veel steun krijgt vandaag kerel. Ook hoop ik dat je de goeie dingen blijft onthouden en dat dat je sterkt om door te gaan. Spikie voor jou hoop ik dat vandaag de goeie keuze gemaakt kan worden voor je dier, en dat je daar ook vrede mee kan hebben. Sterkte meis. Toine ik was zo benieuwd of je vannacht een beetje beter geslapen hebt maar je bent weer weg. Drakie slaap jij wel want volgens mij is dat altijd maar heel kort. Hoop dat je de tocht buiten kunt houden. Ikzelf ga zo boodschappen doen en dan eens kijken of ik m'n ramen kan wassen. Gelijk die van de buren doen. Gaat in een moeite door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Will, veel sterkte vandaag en ik hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar. Spike, wat een naar bericht over jouw katje. Begreep dat zij of hij ook nog jong is. Veel sterkte En natuurlijk voor iedereen die het ook nodig heeft, een:present: Ik had het gisteravond niet zo fijn, veel piekeren, malen, schuldgevoelens. Maar gelukkig na een nacht goed slapen, weer veel vrolijker opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bol, kom je ook even bij mij de ramen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Aicha! Gefekiciteerd! Sofie, Em en Aicha, Thnx! Ik word zo opgehaald. Voel me nu een stukje beter dan gisteren, maar de dag is nog maar net begonnen he? Dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ben er nog even hoor boll onrustig geslapen, maak me zenuwachtig wat de dokter morgen gaat voorstellen. moet ik niet doen natuurlijk en vertrouwen hebben, ga ik dus ook doen. vandaag zorgen voor weinig prikkels en beetje chill doen mensen om mij heen zeggen dat ik ook hoogsensitief ben. ja moet ik daar nu weer mee fijne dag boll en alle anderen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou das het voordeel he, een ruit vernieuwen is met1 een ruit minder te wassen Ach Bolll ik krijg schijnbaar me rust wel, of misschien maar 's-middags een uiltje leren te gaan "knappen" of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou made hoop dat het zo lekker blijft lopen de eerste dagen en dat je het trekt, gelukkig zie je zelf ook de noodzaak nu echt hopenlijk. Toine ja jij ook rust vinden en je moet dan de artsen maar voorlopig het voordeel van de twijfel geven, want zo trek je de kar ook nie echt. sterkte joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Josje als het bij jou niet regent wil ik best de ramen komen doen hoor. Drakie misschien zou dat niet verkeerd zijn. Slapen is toch belangrijk, Je komt tot rust want een paar uur per nacht is toch niet zo veel. En Tukjes overdag schijnen heel gezond te zijn. Mijn manneke deed niet anders. Oei Toine hooggevoelig zijn is erg vervelend, en je schijnt er weinig tegen te kunnen doen. Je zou eens wat kunnen googlen er zijn fora's voor deze mensen, die je erg goed kunnen helpen om daar mee om te gaan. Sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen, Aicha, Gefeliciteerd en een fijne dag. Spike, sterkte gewenst voor vandaag. En verder voor wie het nodig heeft natuurlijk ook. Heb een goede dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen Spike . Was blij je gisteren nog eens te lezen. Hoop dat je vlug terug meeschrijft. Jopie , waar zit je meid?? Tina, . Ik lees jou graag. De rust zelve. Zo een beetje als Lytse Will, veel sterkte vandaag Madelief, je mag echt trots op jezelf zijn. Way to go girl!! Suikertje, veel van vanalles en nog wat voor vandaag . Niet te zenuwachtig zijn hoor..komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik wist dat ik iets vergeten was Van harte Aicha :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ik heb gedroomd dat ik een babietje kreeg. Ze had al haar tandjes al bij de geboorte. Was ook al ineens 7 mnd oud. Had haar een mooie naam gegeven. Was de naam vergeten in mijn droom. En maar denken in mijn slaap... Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ff ontbijten met dochterlief Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Een hele Goedemorgen Frummers:moon: Toine, ben je er nog? Heb/ga je nu fluoxetine slikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 http://www.omdekunstvanleven.n...hoogsensitiviteit.html pffff verklaard wel een hele hoop, of het over mij gaat schept natuurlijk wel stukje rust nu er nog mee om zien te gaan en dan komen we ergens fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 hoor ik morgen bij de dokter gaby. sta nu op een punt dat ik voor alles open sta, dus we zullen zien hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Billybob, je kan je gewoon bij het dag en het weekpact aanmelden, doen er wel meer en is geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 HI Toine, het gaat wel hier, worstel ook nog met van alles, maar dat zal het Leven wel zijn ik slik zelf al jaren fluoxetine en het bevalt mij erg goed, nadeel is wel dat het pas na 3/4 weken wat gaat doen, en dat is best een lange tijd om te overbruggen, ik ben diverse keren gestopt, maar dat is nooit een succes geweest, momenteel slik ik zelfs 40 mg per dag, ja ik weet het , het is veel, maar ik drink niet, en ik werk wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 maar Toine als je het morgen bij de dokter hoort, hoe kom je dan op fluoxetine? gewoon nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden