Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 november 2011

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Will, sterkte vandaag.

Madelief, succes met je 2e dag.

Suikertje, ben onderweg hoor. Even mijn laatste hapje brood naar binnen werken en dan ga ik naar Suikertje.

Uurtje rijden, samen even koffiedrinken en dan naar de rechtbank.

Jullie horen het vanavond.

DAGPACT

Albert

Lytse

Emmaroos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Will, Sterkte!

Suikertje, Sterkte! ER, goed dat je meegaat.

Aicha, gefeliciteerd (met je verjaardag op 22-11).

Danmaarwater, welkom hier! Je kan een hoop uit dit forum halen, want er zijn heel veel mensen die hier hun ervaringen delen.

Ik heb een vraagje mbt dagpact en weekpact, als je je hebt aangemeld voor het weekpact, mag je je dan ook aanmelden voor een dagpact? Of wordt dat juist als overdreven gezien? Of wel doen want dat is een steuntje in de rug voor de anderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje heel veel sterkte vandaag.

Will, ik hoop dat je heel veel steun krijgt vandaag kerel. Ook hoop ik dat je de goeie dingen blijft onthouden en dat dat je sterkt om door te gaan.:heart:

Spikie voor jou hoop ik dat vandaag de goeie keuze gemaakt kan worden voor je dier, en dat je daar ook vrede mee kan hebben. Sterkte meis.:sun:

Toine ik was zo benieuwd of je vannacht een beetje beter geslapen hebt maar je bent weer weg.

Drakie slaap jij wel want volgens mij is dat altijd maar heel kort. Hoop dat je de tocht buiten kunt houden.

Ikzelf ga zo boodschappen doen en dan eens kijken of ik m'n ramen kan wassen.

Gelijk die van de buren doen. Gaat in een moeite door.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Will, veel sterkte vandaag en ik hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar.

Spike, wat een naar bericht over jouw katje. Begreep dat zij of hij ook nog jong is. Veel sterkte

En natuurlijk voor iedereen die het ook nodig heeft, een:present:

Ik had het gisteravond niet zo fijn, veel piekeren, malen, schuldgevoelens. Maar gelukkig na een nacht goed slapen, weer veel vrolijker opgestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben er nog even hoor boll

onrustig geslapen, maak me zenuwachtig

wat de dokter morgen gaat voorstellen.

moet ik niet doen natuurlijk en vertrouwen

hebben, ga ik dus ook doen.

vandaag zorgen voor weinig prikkels

en beetje chill doen

mensen om mij heen zeggen dat ik

ook hoogsensitief ben.

ja moet ik daar nu weer mee

fijne dag boll en alle anderen

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou made hoop dat het zo lekker blijft lopen de eerste dagen en dat je het trekt, gelukkig zie je zelf ook de noodzaak nu echt hopenlijk.

Toine ja jij ook rust vinden en je moet dan de artsen maar voorlopig het voordeel van de twijfel geven, want zo trek je de kar ook nie echt. sterkte joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje als het bij jou niet regent wil ik best de ramen komen doen hoor.:)

Drakie misschien zou dat niet verkeerd zijn. Slapen is toch belangrijk, Je komt tot rust want een paar uur per nacht is toch niet zo veel. En Tukjes overdag schijnen heel gezond te zijn.

Mijn manneke deed niet anders.;)

Oei Toine hooggevoelig zijn is erg vervelend, en je schijnt er weinig tegen te kunnen doen.

Je zou eens wat kunnen googlen er zijn fora's voor deze mensen, die je erg goed kunnen helpen om daar mee om te gaan. Sterkte kerel.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :rose:

Spike :heart:. Was blij je gisteren nog eens te lezen. Hoop dat je vlug terug meeschrijft.

Jopie :devil:, waar zit je meid??

Tina, :heart:. Ik lees jou graag. De rust zelve. Zo een beetje als Lytse

Will, veel sterkte vandaag :sun:

Madelief, je mag echt trots op jezelf zijn. Way to go girl!! :present:

Suikertje, veel van vanalles en nog wat voor vandaag :sun:. Niet te zenuwachtig zijn hoor..komt vast goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist dat ik iets vergeten was :angry:

Van harte Aicha

:heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart: :heart: :sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart: :heart: :sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart: :heart: :sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart: :heart: :sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart::sun::rose::heart: :heart: :sun::rose::heart::sun::rose:

Ik heb gedroomd dat ik een babietje kreeg. Ze had al haar tandjes al bij de geboorte. Was ook al ineens 7 mnd oud. Had haar een mooie naam gegeven. Was de naam vergeten in mijn droom. En maar denken in mijn slaap...

Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI Toine,

het gaat wel hier, worstel ook nog met van alles, maar dat zal het Leven wel zijn ;)

ik slik zelf al jaren fluoxetine en het bevalt mij erg goed, nadeel is wel dat het pas na 3/4 weken wat gaat doen, en dat is best een lange tijd om te overbruggen, ik ben diverse keren gestopt, maar dat is nooit een succes geweest, momenteel slik ik zelfs 40 mg per dag, ja ik weet het , het is veel, maar ik drink niet, en ik werk wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...