Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ja was vergeten het koffie op te gieten, terwijl ook het automaat al doorliep, maar ging zo snel allemaal opeens. Adam pak er ff de kalender er voor je bij hoor, dan weten we het zeker wat voor dag het is en ook welke datum als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 knorrie hoeistie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ja Jaap ik vorig jaar ook scheurkalender, volgend jaar maar weer, die van Loesje dan is wel erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 von is toch meer jaap zijn afdeling..die is toch de klusjesman hier ik ben meer van de poets is ook wel nodig met zulke viezerikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Oeps.... was inderdaad Adam, hihi. Sorry Adam, jullie lijken ook zo veel op elkaar. En was ook nog een beetje in shock door die douche-ervaring:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 spike jij ook sterkte vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 tjah moet nieuwe want voor does komen, ga wel ff halen, moet toch raam voor keuken halen die was kapot gegaan zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 maar wat was er nu met katje van Sike dan? want als het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik zou um keurig hebben achtergelaten hoor, ware het niet dat er opeens een soortement van olifant in de porceleinkast kwam denderen... wist niet hoe snel ik weg moest komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 en nu niet meer storen graag haren doen.aankleden.make up opruimen en naar school doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 maar wat is er dan met beessie van Spike, als het nog vrij jong is wat ik ergens las? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen voor iedereen die hier wakker is. Ik moet eerst nog een beetje wakker worden nu, eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen frummels op deze Dinsdag 22 november 2011. Hi Hi. Dan ben ik dus jarig vandaag!!!! @Suikertje heel veel sterkte met de rechtzaak om 11.00 uur. Fijn dat Emmaroos met je mee gaat. @Will natuurlijk veel KMW tijdens de crematie van je vader. @Spike ook veel sterkte met het laten inslapen van je poes. Ga nu eerst even het begin van deze dag doorlezen met een kopje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik denk dat ze nu wel in de aanbieding zijn Diesel, die scheurkalenders. zo ik ga maar eens op weg. Het schijnt weer mijn laatste werkdag te worden. Het begrip laatste wordt zo wel een beetje uitgehold. En nog een voor Job Cohen, Ik zou zo blij zijn deze keus gemaakt te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Luitjes, ik moet er vandoor. Maak er een mooie dag van. Wil, sterkte vandaag, hoop dat jullie een mooie en warme dienst zullen hebben. Spike, hoop toch zo voor je dat dierenarts nog mogelijkheden ziet, ook sterkte. Ik ben weggggggggggggggggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nou werkse allemaal die gaan, wel wat rustiger dan hier Aicha GEFELICITEERD, DE APPELTAART voor jou dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Will sterkte `s avonds ben ik dood op ben snotverkouden en lig bijtijds in mijn bed verder niet zo veel te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 spike sterkte. en suikertje zet 'm op. ik ben weg fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bedankt voor de felicitaties Adam.. En van Diesel een appeltaart. Mjammie. Stuur je hem op of kom je hem brengen? Vonenke werk ze:sun: Smikkie ook:present: En wat de rest gaat doen ben ik vergeten komt denk ik door de douche toestanden:huh:. Gelukkig douche ik 's avonds, hoop datie dan weer bruikbaar is. Wat een toestanden deze ochtend hier zeg. Igor weet niet wat er was of is maar i.i.g. een onder de riem van mij. Jaap maakt het vast wel goed die negeer ik maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen Frummels, Will heel veel sterkte vandaag, maak er een goed afscheid van, ik denk aan je. Heb trouwens goed geslapen. Verder voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Will, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Morgen Sofie, fijn dat je weer lekker nuchter naar je werk kunt gaan. Een van mij omdat je zo goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Iedereen alvast bedankt voor de steun. Ga eerst eens even douchen ed. Zorgen dat ik er goed uit zie straks. Toine en Will ook heel veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Madelief, heel veel succes met dag 2. Ben zo blij voor je dat er wat schot in de zaak is gekomen. Heel veel sterkte meid.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden