fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: KateFleurtje, er moet me toch iets van het hart.Je lijkt wel geobsedeerd door Borretje.Ze kan nog geen scheet laten of je levert commentaar.Ook lees ik steken onder water en opmerkingen als: oh Boring, zo gauw ze maar iets schrijft.Ik vind het niet sfeerbevorderend voor het forum.quote> Ik zou niet weten waarom ik geobsedeerd zou willen zijn door iets of iemand, laat staan borretje. Het forum of personen op het forum hebben niet in die mate invloed op mijn 'zijn'.Blijkbaar lees jij bepaalde zaken die er niet helemaal zijn. Ik vind het dan ook vreemd dat je zo gefocused bent op mijn berichten in het algemeen.Het is algemeen geweten dat ik niet hou van de manier waarop borretje zich op bepaalde momenten profileert. Maar het gaat dan zelfs niet alleen om borretje maar om meerderen hier van tijd tot tijd. Voor zover ik weet hoef ik ook niet met alles mee te zijn en mag ik daar een mening rond formuleren.Verder ben ik meer dan één keer positief en ondersteunend geweest. Zelfs meer dan één keer naar borretje. Ik vind je reactie ongepast en aanvallend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 En Kate... Scrollen is een optie Je energie op iemand anders richten is een andere manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dinah wat een fijn bericht van je zeg, tenminste het laatste stukje. En wat ontzettend leuk dat je jezelf een pup kado gegeven hebt. Dat bevestigd je nieuwe start. Geniet er maar lekker van want je verdiend het. en een bos omdat je al drie mnd. droog staat. goeie avond Akkie. Hoe is jouw dag geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemiddag, Dinah ben blij dat je goed gaat. Als jij de vierdaagse loopt zou ik je graag een bos Gladiolen overhandigen. Je presteert geweldig, je mag echt trots zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: spikemaar eh.... je onderschriftleest andersom als een excuusjebier, water... middeleeuwen bier ipv waternu beter weten he?hoop dat je bewust bezig blijft met het themamerk op, wees eerlijken verbaas jezelfquote> Dat weet ik van de middeleeuwen, maar dat bedoelde ik daar niet mee. Wat ik nog niet verteld heb is dat mijn pa ook alco was, en die is gestopt door alleen nog maar spa rood te drinken, en hem is het uiteindelijk gelukt ADB te worden.Ben nu meer dan ooit bezig met het thema, ik heb er niets aan om mezelf en anderen nog langer voor de gek te houden, en ben nu aan het kijken wat voor mij de beste en prettigste methode is. Originally posted by: bolletjeMaar DMW dat is het nu juist. Ze heeft al een hele hoop ellende meegemaakt met alci's en dat kan ze niet zo maar los laten, dat heeft tijd nodig. Het vertrouwen moet weer terug komen bij haar. Ja en of jij nu wel of geen A.V. bier gaat drinken is helemaal aan jou. Maar die angst die zij heeft daar zal ze overheen moeten groeien, daar zal ze aan moeten gaan werken. En dat kan alleen als ze bewijzen gaat zien.Overigens crodino vind ik heerlijk. quote> Dat is inderdaad waar bij haar de schoen wringt! Gaat me een hoop moeite kosten om haar ervan te overtuigen dat ze me wel nog kan vertrouwen. Maar heb haar al met al al genoeg pijn gedaan en gekrenkt om te weten dat een hele lange rit gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ik zal even wat vertellen over mijn dag vandaag. Slecht geslapen.Viel om 5 uur in slaap en om 7 uur ging de wekker. Nog ssteeds geen warm water dus was met de waterkoker wassen, Doet het nu gelukkig wel weer. Om 9.20 was Emmaroos hier en koffie gedronken en even kletsen. We hadden elkaar nog nooit gezien. Ze heeft even een rondleiding gehad door mijn kamer. Om 10 uur naar Assenj vertrokken.Ik was erg nerveus. Eenmaal bij de rechter deden de beide advocaten het woord. Ik mocht ook wat zeggen, maar ik klapte op de een of andere manier dicht. Ik had thuis op papier gezet wat ik wilde zeggen, maar ik kon het niet opbrengen. Heb wel gezegd dat ik erg graag de kinderen wil zien en dat ook wel onder begeleiding wil doen. Voor mij staat ook het belang van de kinderen voor op. Ik weet dat ze het in het verleden door mijn misbruik van alcohol moeilijk hebben gehad en zal ervoor moeten zorgen dat het vertrouwen weer terug komt. Wat mij echter enorm stoorde is dat er werd betwijfeld of ik niet meer dronk. Dat is volgens haar advocaat niet objectief vast te stellen. Ik ga morgenochtend naar mijn ha en eis dat ik elke ochtend laat testen of ik gedronken heb. Daar heb ik wel een fietstocht van 10 kilometer voor over. Ik dacht direkt de uitspraak te horen en toen vertelde meneer de rechter dat deze pas over 3 weken zal volgen. Verdoofd verliet ik de rechtbank en werd door Emmaroos thuis gebracht. Ik was enorm blij dat ze mee was en ben haar veel dank verschuldigd. Toen ik thuis was kwamen de emoties bij me los. Heb me gelukkig herpakt en getrakteerd op wat lekkers, Zit nu met laptop en heb tv er bij aan. Ik doe rustig aan vanavond. Ik wil iedereen bedanken die me gesteund heeft in woord en in stilte. Ik heb daar veel kracht uit geput. Als iemand nog specifieke vragen heeft graag even per pb want ik wil op dit forum wel over mezelf vertellen maar niet over mijn ex en mijn kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dinah, dat wil je met ons delen! Zei Rudy niet, delen is helen. Dinah, dat is heel mooi om te horen. De ziekten in de familie is minder, maar blijkbaar vind je een droge manier ermee om te gaan. Dinah, veel sterkte met Maya in wording. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Heftig Suikertje! Veel succes ermee! Originally posted by: SowhatSpike DMW Er is een boek van Alan Carr,het heet geloof ik,Nooit meer een kater.quote> Die ligt dus (over)morgen op de deurmat! Thnx voor de tip! Maar ik ga me nou nog maar een flesje water pakken, kan het vrouwtje de stroomkabel voor haar lappie gebruiken en ik ff onder het gemalen water staan. Misschien wip ik strax nog fftjes binnen! Goedeavond mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 goede avond allemaal. zoek ik me net rot naar het halve tabletje van de hond, zie ik dat mijn half tabletje nog op het kastje ligt ohoh welk tabletje heb ik dan geslikt vanmorgen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Haha, waar was dat tabletje voor de hond voor bestemd igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Vanavond heb ik mezelf een rustig avondje gegund. We gaan niet sporten, even een keertje niet. Wat kun je je dan verheugen in een onverwacht lui avondje. Mooi stukje Suiker maar je bent vergeten te vertellen dat die rondleiding door je kamer erg veel tijd in beslag nam. Er kwam geen eind aan immers, hahaha. Ik weet dat je dit niet erg vindt dat ik dit grapje even doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ja Emmaroos, Toen ik ging studeren op mijn 20ste was mijn kamer veel groter dan nu. Maar deze is wel een stuk duurder dan destijds. Maar de koffie was wel heerlijk he met een grote (mijn enige) koffielepel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Woeff, wat zei je Igor? Woef, waf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Zeker weten, suikertje. Dinah:present: Akelei, je voelt je eigen leed het beste hoor, nooit vergelijken met een ander die het erger heeft, want dan ontken je jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nou ze keken me wel een beetje raar aan vandaag. het was een antbioticakuur. ik kan toch niet de dierenarts bellen straks dat ik de kuur niet helemaal heb kunnen afmaken omdat ik ervan heb meegegeten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Suiker, heel heftig allemaal. Wees blij dat JIJ beter weet.. de rest komt (al dan niet vanzelf) Bor, ik hoop dat je ingeval de uitspraak voor jou negatief is standvastig blijft, want.. dat kan gebeuren, en dat is dan gelijk weer het eerste 'weegpunt'. Inderdaad voor ogen blijven houden wat nodig is om op een gegeven moment jouw zoontje weer thuis te krijgen. Igor.. zowel hond als jijzelf lopen geloof ik nog vrolijk rond.... zal dus niet zoveel kwaad hebben gedaan, moest er wel heel erg om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Dinah je hoeft je echt niet te schamen voor GTST lijkt me. Kijk er zelf niet naar maar ben uberhaupt geen tv kijker. Mijn W volgt het echter trouw en als we eens weg zijn of zo neemt ze het op. Ik zie het dan wel niet, ik hoor het wel en sommigen hebben best een aangename stem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Bor, misschien heb jijzelf geen weegpunt meer, dat kan. Maar voor degenen die gaan beslissen of jouw zoon weer naar huis kan zijn er wel degelijk 'weegpunten'.. Jammer dat je er zo tegenover staat. Was goed bedoeld, maar ... lamaar. Doe ermee wat jij ermee wilt doen. Whatever... of wat jij maar wilt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: spiketrouwens,As The World Turns stoptdát is pas ergde verhaallijnen zijn nu wel erg invulbaarsaaaaaiga het echt missenwas een ijkpunt in mijn dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike en Akelei, als ik heel eerlijk ben begrijp ik geen ... van jullie laatste postings.. lijkt wel geheimtaal. Geeft niet, ik neem voor jullie beiden mijn petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: borretjeQuote; Het is algemeen geweten dat ik niet hou van de manier waarop borretje zich op bepaalde momenten profileert. Maar het gaat dan zelfs niet alleen om borretje maar om meerderen hier van tijd tot tijd. Voor zover ik weet hoef ik ook niet met alles mee te zijn en mag ik daar een mening rond formuleren. Ja, dat is zo.Als je een mening wilt "profileren" waarom zou je dan met " alles mee moeten zijn"..??He?quote> Bor, ik zou het prettig vinden als je 'gewoon' zou quoten, weten we op wiens bericht jij reageert. Ik heb zelf ook op jouw reactie gereageerd daarnet. En daar wil ik het eigenlijk bij laten verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik ook niet Yvonne maar ik begrijp zoveel niet. Niet zo erg, als Spike en Akelei elkaar maar snappen. Wel jammer dat door niet begrijpen toch telkens weer onbehagen ontstaat bij mensen. Dat voel ik hier regelmatig, kan ook bijna niet anders, al die geschreven meningen, geen ruimte voor relativatie door naar iemand zijn lichaam, zijn gezicht en zijn ogen te kijken. Maar vooruit, GTST zit er op en ik hoor de Nespresso, das mooi en vooral, das lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou Igie dan heb jij voorlopig geen last van darmklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike, Dat lijkt me ook fantastisch. Als we dat weer zouden kunnen. Ik schrijf weer omdat het volgens mij zo was in de tijd dat Alf hier schreef. Dat lag uiteraard niet alleen aan Alf, hij was er gewoon deel van. Ja, als we dat weer kunnen bereiken.... Originally posted by: spikeja maar, teveel het zou misschien niet moeten/hoeven gaan om meningen maar om zienswijzen voor mij is dat juist zo boeiend verschillende mensen bij elkaar die (met respect - ja is fijn) in discussie gaan of gewoon een onderwerp uitdiepen of belachelijk maken of gewoon lol hebben of iets delen daar gaat het voor mij om het met elkaar eens zijn doet er niet toe leidt tot een flauw aftreksel van de bonte mix die we zijn als mensen, zonder maatstaf (behalve die van onszelf) laten we strijd vergeten, niet strijden tegen alcohol - maar ons best doen voor beter dan dat niet strijden tegen elkaar - maar kijken wat de ander met ons doet en daaruit lering trekken, niet strijden maar zijn en toelaten koesteren (hakken doen we op spinazie....)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik mij heel erg aangesproken voelen??? wat jij maar wilt Bor.. helemaal goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden