Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 moggeuh frummelzzzzzzzz, koffie komt eraan en ach de thee is al klaar hoor, of was het nu DT ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen frummers. Bakje koffie voor mijn neus, de dag kan weer beginnen. Voor Wil sterkte vandaag. Hoop dat het een 'mooi' gebeuren zal zijn waar je later met warmte aan terug denkt. Eerst maar even lezen en een pafke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou hoop dat Will lekker een beetje uit kan slapen, niet te veel hoor. Maar dat ze in elk geval later terug kunnen kijken op toch een waardige dag. Suiker ook jij succes en laat je niet kisten he, maar zeker geen stennis trappen hoor en hou dingen kort als jij gehoord wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike, jou katje was toch nog jong? Wat heeft ze dan? wat ellendig!!! Ennu, hoop dat je je toch snel weer wat beter gaat voelen. Ik zou het jammer vinden als jij weg bleef hoor. Travel.... weer een dag om... hoop dat ze je snel weer toelaten hier hoor, flauwekul. IGORRRRRRRRRR wakker worden, volgens mij ben je je aan het verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goede morgen trouwens Diesel, koffie is zonder dt hoor;), en leg maar helemaal geen zout op de slakjes, is zoooo zielig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 goede morgen frummels. het bed was wel heel erg lekker warm. maar ja koffie doet ook een hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Wil sterkte vandaag en maak er een goede dag van ik mis BORRIE iemand van haar wat gehoord ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nou smikkie zou ik maar snel gaan doesjen, want anders weer gekkenheus daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Te laaaat... ik sta er al met 1 been in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ja dat had ik onthouwe vonnn, koffie zonder dt, want ik lus geen t en iets met ut koffieschip van texel ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nou nou nou, is me helemaal te gek bij die doesjeeeeeeee, sta vonnn met haar handdoekie te worsten en dan glipt smikkk ertussen door ondersteboven, binnestebuiten ertussen dus .............ik moet me afwenden..............dit is ongehoord ongehoort euh ongehoordt... nou nog nooit vertoont hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou maar verse koffie zetten voor als de chaoisten weer fris terug zijn. Zijn eigenlijk best een boel namen voor "een koppie koffie" zoals een bakkie (en iedereen weet dan blijkbaar dat het om koffie gaat) een bakkie troost een bakkie pleur een bakkie slootwater (bij andere of as je eigen koffie op was) nou dat was het wel zoals het bij onss thuis wordt gebruikt, ja de stationskoffie niet mee gerekend nog enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 zouden daar nog speciale streeknamen voor zijn ? want koffie heeft dan toch iets anders dan thee, wat ook speciaal is volgens de liefhebbers , maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 zo dat waren 4 bakkies op een rij en dan gek vinden dat ik last van me maag enzo heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ik zal wel eens even kijken diesel wat daar aan de hand is. ik pak ze bij kop en kont en gooi ze de douche wel uit. heb ik hem alleen:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ajaaa Igor, als het over douchen gaat hier 's-ochtends is alles geoorloofd lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 goeienmorgen alle will heel veel sterkte vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 ja is ook weer 1 Smikk, nou zijn er best al een paar zo vroeg in de ochtend. Hoop dat de douche het wel overleefd heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 moggeuh Snoep, koffie of douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Werkze Smik, en Will, heel veel sterkte vandaag kerel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 diesel...koffie al op en ook de douche is al gebeurd doe het tegenwoordig maar stiekem suikertje...jij ook veel sterkte vandaag en hoop dat je snel je kinderen weer mag zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou, dat was douchen wel... In het vervolg grendel ik hem af met een kettingslot:$ Wel vervelend dat de zijwand er nu uit is geklapt. Snoep, kun jij de boel weer even vastzetten?? Pleur dur bij mij nog maar een bakkie troost in Diesel, heb ik wel verdiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemorgen, gelukkig heb ik een scheurkalender. Anders zou ik danig in de war zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Vandaag is het Dinsdag Toine, met de D van duf, dwaas, dol, deftig, dierbaar en dankbaar. Goedemorgen trouwens, gaat het weer een beetje met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden