danmaarwater Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen mensen! Dit is geloof ik de eerste keer dat ik eens een hot topic mag starten hahaha. Eerste voordelen van ADB komen al boven. Niet meer duizelig en geen gore smaak in de giechel 'smorgens! Nou een bak koffie, en richting werk! Fijne woensdag allemaal! DMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Moggeuh frutsels, koffie loopt en de douchecel heeft weer zijkanten, moet ik toch maar een prikklok voor de douche gaan regelen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Moggeuh DMW, welkom hier, als drank dan toch water is voornamelijk dan wil i een soort oplos gerstensmaakje limonade hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Liggen er zich nu het hele kippenhok te verslapen ??? Ik moet dan maar even stoppen met hetgene van gister door te lezen en eerst QUQELEKUUUUUUUUUUUUUUUU Igor !!!!!!!!! Vonnnnnnnnn!!!! Smikkkkkkkkk ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Goedemorgen Diesel:D Ik mocht lekker uitslapen vandaag, vandaar, hihi. Maarru.... geen koffie te bekennen dus:huh: Ik ga eerst maar een flinke pot zetten en voor de liefhebbers thee. DMW gaat goed zie ik, ja, de voordelen zijn behoorlijk hoor, vasthouden dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 goede morgen frummels. ik zou nog wel een rondje willen slapen. ik lag er gisteren vroeg in, ik was zo moe als een hond. eerst maar een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 nou Vonn ik had toch echt koffie app. gevuld enzo Kom net van buite dus heb ook nu wel trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 goeienmorgen alle hier ook om half tien het licht uit gedaan twee uurtjes geslapen..en toen begon de ellende pijn in me rug en flink liggen draaien...bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Igor waarom zo moe dan dat je vanochtend liever nog een rondje dierenasiel zou willen doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 aan een nieuwe matras toe snoep???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Of toch ook toe aan een fakirmatje Snoep ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Heheh, eindelijk wat beweging in de tent. Diesel, ik moet je mijn welgemeende excuses aanbieden... zie/ruik nu pas de koffie die jij hebt gezet :$ Pfff, ben bang dat ik aan een nieuw brilletje toe ben. morgu Igor en Snoep, pff, snoep, wat ellendig toch dat slechte slapen van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 veeel te hard gewerkt diesel( ) als je baas niet leuk is, is het vreselijk vermoeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ach Igor dat is idd erg waar, wat doet een werkomgeving en collega's er toch toe, zeker dan een baas die nie leuk is dan zeker helemaal erg misbaar, sterkte vandaag dan maar weer. Ach Vonnn, sneu dat je weer moest wachten, maar gelukkig hebben we verschillende koffiezet app. want anders zou er voor vele werkende hier 's-ochtends gen koffie te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Zit nog even te kijken naar de naam van vandaag... ik eet geen vlees... maar ben ook gek op een bal gehakt hoor... maak ik gewoon van vegagehakt, jammie... krijg nu al trek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 ben toe aan een nieuw lichaam denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 diesel heb je nog meer fekir plantjes in de aan bieding? en nu een sprint naar de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Hihi, hij is leuk van die fekirplantjes... Snoep, nog wel een beetje voorzichtig met de nieuwe douchewanden he? Ik weet dat Diesel liever schroeft dan spijkert... maar volgens mij heeft hij nu gekit... en misschien is dat nog niet helemaal droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 morgen morgen Wie loopt hier al zo vroeg te kwelen seg?? Heb ook niet zo lekker geslapen. Had hoofdpijn..dacht ik val wel in slaap maar de hoofdpijn bleef zeuren. Te lui om uit bed te komen dus veel te lang wakker gebleven. Tot ik naar toilet moest en dan heb ik maar een pilletje genomen. Weet niet goed waarom ik dit vertel Ik ben weer eens partie se..den douche roept. Diegene die er met zijn dikke kont al onders zit, maak plaats, naakte Fleur komt eraan!! Wees trots vandaag Travel Was het morgen of volgende week? Ik hoop morgen in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeIk ben weer eens partie se..den douche roept. Diegene die er met zijn dikke kont al onders zit, maak plaats, naakte Fleur komt eraan!!quote> Ook goede morgen kippebil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 gauw de douche uit gestormt kwam me daar toch een dikbil aanzetten..haast verplettert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Lol Vonn goed onthouden zeg Maar de wand houd het zo wel hoor Maar na de emancipatie van de jaren 70 en de verdwenen melkboer is de handel in kefir plantjes begonnen, neem vaker een bloemetje mee Snoep ga 'k voor je regelen zal even kijken hoeveel ik nog zelf heb en anders even kijken of ik dit weekend anders wat weghaald bij een ander stekkie van me Me broertje gaan emigreren en kan het niet meenemen dus die kan ik als het goed is wel naar jou doen. Maar het is idd gezond en ik heb vroeger wel voorbeelden gezien dat mensen echt zichbaar beter werden als ze dit regelmatig aten. Ik kreeg het opnieuw en ben dus ermee begonnen de dag dat ik stopte met drinken en hier kwam. "neem vaker een bloemetje mee" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 He er mag nog niet gedoucht worden er moeten nog tegeltjes op de nieuwe wand. Dat was ik van plan vandaag. Maar nu kan het niet meer. Ik ben snifverkouden aan het worden. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Morgu Hannah... heb je het nou over die plantje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Ik denk dat ze het over mij heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden