Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!

danmaarwater

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heheh, eindelijk wat beweging in de tent.

Diesel, ik moet je mijn welgemeende excuses aanbieden... zie/ruik nu pas de koffie die jij hebt gezet :$

Pfff, ben bang dat ik aan een nieuw brilletje toe ben.

morgu Igor en Snoep, pff, snoep, wat ellendig toch dat slechte slapen van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Igor dat is idd erg waar, wat doet een werkomgeving en collega's er toch toe, zeker dan een baas die nie leuk is dan zeker helemaal erg misbaar, sterkte vandaag dan maar weer. Ach Vonnn, sneu dat je weer moest wachten, maar gelukkig hebben we verschillende koffiezet app. want anders zou er voor vele werkende hier 's-ochtends gen koffie te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen morgen :rose:

Wie loopt hier al zo vroeg te kwelen seg?? :angry:

Heb ook niet zo lekker geslapen. Had hoofdpijn..dacht ik val wel in slaap maar de hoofdpijn bleef zeuren. Te lui om uit bed te komen dus veel te lang wakker gebleven. Tot ik naar toilet moest en dan heb ik maar een pilletje genomen.

Weet niet goed waarom ik dit vertel :huh:

Ik ben weer eens partie se..den douche roept. Diegene die er met zijn dikke kont al onders zit, maak plaats, naakte Fleur komt eraan!!

:present:

Wees trots vandaag

Travel :heart:

Was het morgen of volgende week? Ik hoop morgen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol Vonn goed onthouden zeg :) Maar de wand houd het zo wel hoor ;)

Maar na de emancipatie van de jaren 70 en de verdwenen melkboer is de handel in kefir plantjes begonnen, neem vaker een bloemetje mee :)

Snoep ga 'k voor je regelen zal even kijken hoeveel ik nog zelf heb en anders even kijken of ik dit weekend anders wat weghaald bij een ander stekkie van me ;) Me broertje gaan emigreren en kan het niet meenemen dus die kan ik als het goed is wel naar jou doen.

Maar het is idd gezond en ik heb vroeger wel voorbeelden gezien dat mensen echt zichbaar beter werden als ze dit regelmatig aten. Ik kreeg het opnieuw en ben dus ermee begonnen de dag dat ik stopte met drinken en hier kwam. "neem vaker een bloemetje mee" :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...