igor Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 lekker de douche voor mij alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goedemorgen Igor en Aagje, Die douche heb je niet alleen hoor, ik sta er al met 1 been onder. Lekkere koffie trouwens, sorry Aagje ben ook niet zo van de senseo, wie maakt er bammetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 goeienmorgen allemaal igor ik ben na jou..geef maar een gil kan ik even bij lezen met een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Aagje al weer foetsie, nou dan maak ik wel bammetjes en voor Igor voor deze keer mag jij zeggen wat je voor een ontbijt je wilt hebben. Maak ik het speciaal klaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Morgen Snoep, maak ik voor jouw ook een speciaal ontbijtje vandaag, zeg het maar: Waarmee kan ik u van dienst zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ik ben er nog, even een sollicitatie uitgestuurd tussendoor. Wat is een bammetje? Heb wel een koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Ha die Aagje, een bammetje is een boterhammetje zal ik vandaag ook iets lekkers voor jouw serveren? Zegt u het maar! Snoep en Igor maken zelf maar wat die hebben te laat gereageerd!!!! Voor jouw ook een vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Heb je een kop koffie met een krentenbol voor me Aicha of zit ik bij jou hiervoor verkeerd. Ik heb nog niks gelezen namelijk alleen je laatste bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Nou een gebakken eitje met kaas en spek lijkt me wel wat!! Wat lief! Het is koud, ik heb de kachel een even opgestookt, gezellig haardvuurtje erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 aicha sorry voor de late reactie..maar die igor douche steeds langer dus moest dat eerst even oplossen maar doe mijn maar een broodje gezond met alles erop en eraan lekker koffie met op geklopte melk en twee zoetjes en uit geperste sinasappel en een kiwi ga ik even douche nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Nou dames ik spurt naar de keuken met het bestelbriefje erbij. Komt in orde, zo klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Suikertje, jouw krentenbol en koffie overhandig ik je bij deze ook met een gezellig :present:je om de dag mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goedemorgen allen! Gelukkig heb ik goed geslapen. Ik zal wel even wachten met mn badje. Kunnen jullie ondertussen kijken wie er eerst mag douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Super bedankt. Ik ga mijn kindjes uit bed halen, die lusten ook wel wat! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goedemorgen Madelief, voor jouw speciaal een :heart:je omdat je ze geweldig bezig bent. Gisteren ben ik bij de Psychiater van tactus geweest en kan vandaag mijn baclofen gaan ophalen bij de apotheek. Voor jouw ook nog een speciaal ontbijtje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Goedemorgen Madelief, Ik lees je af en toe hier en ik vind het heel knap van je zoals je het nu doet. Ik ben blij dat je nu op je plek bent bij deze behandeling. Smikkie ik las je soort van depri gevoel vannacht. Heel vervelend zeg. Later las ik dat je nu meer aan jezelf wilde denken ipv een pleaser te blijven. Ik kan me dat heel goed van je voorstellen. Ik weet dat het makkelijker gezegd is om te doen na al die jaren, maar je hebt idd een goed begin gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Fijne dag Aagje en misschien tot later op de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Suikertje, ik vind jouw ook toppie bezig man. Heb nog lang niet alles gelezen maar wel het verslag van de zitting. Ik zou zeggen houd moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Trouwens nog even dit: Dinsdag was ik niet jarig maar omdat de dagopening begon met Dinsdag 22 november 2011 (en 22-11 ben ik jarig) heb ik er lekker maar niets gezegd en alle slingers en felicitaties maar in beslag genomen. Een enkeling waaronder Adam had het wel door en we hebben er vrolijk om gelachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Dank je wel Aicha. Ik denk dat de rechter toch eerst onderzoek door Rvd Kinderbescherming op start ivm mijn alcoholverslaving. Vindt het nu wel goed zo. Ik hoop gewoon nuchter te blijven, dat is alles wat ik nu nog kan doen om weer contact met mijn kids te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Het is allemaal aapjesgedrag. Dat feliciteren. Leuk om te zien. Maar die foute data, ik krijg er een staart van. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Originally posted by: AichaTrouwens nog even dit: Dinsdag was ik niet jarig maar omdat de dagopening begon metDinsdag 22 november 2011 (en 22-11 ben ik jarig) heb ik er lekker maar niets gezegd en alle slingers en felicitaties maar in beslag genomen. Een enkeling waaronder Adam had het wel door en we hebben er vrolijk om gelachen!quote> dan krijg je met je echte verjaardag niks meer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Je bent op dezelfde dag jarig als ik Aicha, kunnen we het dan samen hier vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Aicha, ik ga zo aan het ontbijtje beginnen hoor! Thnx! Suikertje, jij ook bedankt en dank voor het hart onder de riem. Vandaag gaat dag 4 in. Gisteravond had ik het moeilijk, nee geen trek, maar ik was emotioneel en voel me zo schuldig. Maar mn partner staat vierkant achter me en dat doet me goed. Zo nu snel op schieten. Voor alle laterkomers ook een goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2012 Dan zijn we dat al lang weer vergeten Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden