Soothe Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Oeps! de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 ER, en bedankt hé! Soms is het zaaalig om onwetend te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Suikertje, ik kom ook! By the way: who the f is van den Brink?? Volgens mij zijn mijn hersens aangetast ipv die van Travel...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Soothe, als de vaat nou flink aangekoekt is denk dan aan Van den Brrrrrrink. Is het zo schoon. Het moest verboden worden die man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Foei toch, wat zijn we aan het roddelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Originally posted by: TravelER, en bedankt hé!Soms is het zaaalig om onwetend te zijn.huh???Wat bedoel je, gekkie?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nans, weet je dat niet? Ze vervingen een tijd Pauw en Witteman.....Knevel en van den Brink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 ER, ik wist zijn naam niet meer en daar was ik blij om:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Oh zo bedoel je, hahahaha selectief geheugenverlies heet dat, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nee ER, wist het ff niet meer, heb net gegoogled en nu weer wel, jammer genoeg...Hahahaaahhahahah!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 HaaaTravel, dezelfde gedachte hahahahaha!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Smikkie!!!!! Daar ben je, zou net een stukje schrijven bij Wie missen we.....nee hoor, grapje, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nance, woehahahahha. Mooi, dat schept een band. Ik wou er een leuke dag van maken, rakel ikzelf die man op oeeeeeehhhh. Ander onderwerp please?? Please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nansje, blijf dan ook met je tengels van google af, nu is je dag verpest door dat beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 knevel en zijn gevolg ohoh dat vind ik van die nagelbijters he.. oef. maar ja, zij hebben wel de waarheid en het eeuwige leven. zijn wij toch maar arme stumpers pimpin up hell.. nou ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Sorry Suiker, Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan, heb helemaal over de intentie van je berichtje heen gelezen, sorry, is niet mijn bedoeling . Weet ook eigenlijk niet wat te zeggen, zou je graag willen steunen en denk dus met je mee (voor wat het waard is....) :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Spannend Smikkie hoor, ben benieuwd. Rot is dat he, zo'n trekmoment. Bij mij over gelukkig alleen morgen even moeilijk denk ik, ben dan jarig en had graag een wijntje meegedronken. Nou ja, straks maar even Crodino halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hoi Smikkie! Wat leuk om weer eens samen online te zijn ! Gaat goed met je , he?? Nu die woning nog.. Lees je vaak hoor, maar meestal de volgende dag pas. Dus ik volg je wel Liefs, Nance:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 !By the way, medeforummers : moet ff achter slingers aan, EmmaRoos is morgen jarig en ik weet niet hoe ik die slingers hier op het internet voor elkaar krijgen kan... iemand een idee?!?! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Hahahahaha, Nansje, als jij slingers komt brengen koop ik gebak voor jullie:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 En nu als de wiedeweerga aan het werk Emma. De keet moet nog schoon hier:o:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Nancy, excuses zijn niet nodig hoor. Ik denk dat ik maar een kwaal ga veinzen zodat ik in ziekenhuis kom nu. En jij en Emmaroos aan mijn bed, geweldig zeg. Dat mijn leven zo is als dat het nu is, ligt meest aan mezelf Nancy. Heb 10 minuten geleden HA gebeld. Wil graag assertiviteitstraing gaan volgen via Lentis. Hoor daar veel positieve verhalen over. Zijn er hier missc. meer mensen die dat hebben. Negatieve ervaringen hoor ik ook graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Ahhh, die Emmaroos! Afspraak staat! Ik ga ff puzzelen hoe dit moet, hahaha! Volgens mij weet Jane4 veel van deze slingers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Rij je dan ook even langs mij Nancy, taart lust ik ook wel :)hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2012 Suiker, ik kom wel langs hoor, geen probleem! Eerst nog dat gebak zien! M'n hele familie woont in Groningen en Drenthe (ben zelf in Gr. geboren), dus kan ik tegelijkertijd een familiebezoekje doen! Maarruhh, vwb die assertiviteitstraining: ik heb alleen ervaring met kinderen van 8/9 jaar , niet met volwassenen ,maar het lijkt me sowieso een goed plan. Kijk, je zet alwéér een stap..had ik het vanmorgen nog met je over, goed hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden