Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: EmmaroosWilleke draait zich om in haar graf. Whahahaha.quote> O is ie dood dan? Ik weet nergens van hoor.quote> Whahahahaha, Bolletje, nee hoor maar ik keek heel even naar dat programma Nick tegen Simon, van de week en Jamai was daar en die zei dit.Het was zo genant maar ik lag onder de stoel te gieren van de lach.Wilde die opmerking hier even plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Smikkie hier worden toch geen grapjes gemaakt vanavond, dacht dat we op dit forum bloedserieus waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Mensen heeeeel groot nieuws van het Bollewopsefront. Olle heeft vanavond z'n eerste woordje gezegt. O wat is dit geweldig zeg. Hij heeft echt z'n eerste woordje gezegd. Even wachten hoor, even een vreugdedansje maken. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: YvonneBon soir mes chers frummers. Je m'apelle Yvonne. Ne ne suis pas hollandais... quote> Allez trottoir, du mayonaise, ton portefeuille. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Truste Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: akelei...twee ree bruine ogen ....quote> Keken de slager aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Die keken de jager aan. Slaap lekker, Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 mai wie paraplwie... Bol... ik moet nu afsluiten... hartstikke leuk, maar WAT heeftie dan gezegd??? Ik lees het morgen wel. Luitjes, dank voor het heerlijke samenzijn hier vanavond. Ik duik mijn bed in met twee reebruine ogen, een knalrode pruik en een indianentooi op mijn netvlies... Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: akelei...twee ree bruine ogen ....quote> Keken de slager aan...quote> Haaaaaaaaaaahahahahahahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Slaap lekker Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: Yvonneen ook nog ruth en...quote> : een beetje.quote> Was dat niet van Connie Freubels of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Yvon, houd Kees maar goed vast want dat wordt een nachtmerrie. Of slaap je zonder ook maar iets behalve een indianentooi?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik Kan niet meer op haar naam komen Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosYvon, houd Kees maar goed vast want dat wordt een nachtmerrie.Of slaap je zonder ook maar iets behalve een indianentooi??????quote> Heel ff inloggen nog: nee hoor, geen indianentooi, en heeel groot t-shirt aan, keurig in de kleertjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hebben jullie wel eens van Esther en Abi Ofarim gehoord? Ik was een enorme fan van ze. Akelei, inderdaad, niks geen rotzooi kan tegen deze lachavond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Teddy Scholten, dat weet dit oudje nog wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ok Yvonne, dan is het goed!!! Suikertje!!!!!!!!Dat zo'n jonkie dat nu weer weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Cinderella rockefella... You're the lady, you're the lady... enz... Tuuuuuuuuuurlijk , ik had het singeltje... En nu Von.. opzouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hallo Vonneke hij zei Hallo. Ik viel bijna van m'n kruk maar het is echt waar. Heb hem gelijk een kus op z'n snavel gegeven, die scheet. Ik denk dat ik hem leer om heel stil te zitten op iemands hoofd. Kan ie mee naar het Eurosongfestival. WWWOOOEEHAHAHA:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Yvonnemai wie paraplwie... Bol... ik moet nu afsluiten... hartstikke leuk, maar WAT heeftie dan gezegd??? Ik lees het morgen wel. Luitjes, dank voor het heerlijke samenzijn hier vanavond. Ik duik mijn bed in met twee reebruine ogen, een knalrode pruik en een indianentooi op mijn netvlies... Trusten allemaal. quote> Truste lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Helemaal leuk Bol... echt.. en nog ff voor Emma: http://www.youtube.com/watch?v...Z0U0FI&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Slaap lekker allemaal, behalve degene die nachtdienst hebben dan. Vandaag ook weer een droge dag. Een week geleden het laatste glas gedronken. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dag allemaal, Op gevaar af dat ik overal doorheen dender: ik ben weer terug van een gezellige dag met ons nichtje van bijna 8. Ze had op een verjaardagsfeestje een kleine taart versierd en die kregen we trots gepresenteerd bij de koffie! We hebben ook gewandeld en ze heeft me continu moppen verteld, zeker zo'n 30! Ik kan niet eens één mop onthouden! Maar ik ben nu suf ge.... en haak dus af. Morgen probeer ik wel terug te lezen. Diverse mensen krijgen nog een antwoord van me, maar nu even niet. Ik hoop dat jullie ook zo'n leuke dag hebben gehad. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosIk Kan niet meer op haar naam komen Bol.quote> Conny Froboess.http://www.google.nl/search?hl...XKNKT5qJFMPj8AP-iPi1Dg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Trusten Gunnie. Ik bedoel Vonnie natuurlijk:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden