bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Trusten Lytse, slaap lekker meis. Ja en ik duik er ook zo in.Jammer het is best gezellig en ik heb geen slaap. Heb weer zoiets van. Onze lieve Heer was een fijne vent maar Hij had nooit geen slapen moeten uitvinden. Trusten allemaal en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: akelei( papagaaien kunnen bijten hoor bolletje) ........................quote> Ja mjin manneke ook in onze goeie ouwe tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Moppen tappen. M'n oom was/is er een kei in. 'k ga nooit vreemd. 'k stel me altijd eerst netjes voor... Een bijstandsmoedertje: Een vrouwtje dat van de g'meenschap leeft, zonder daarvoor met iemand naar bed te hoeven... En zo een heel program! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Welterusten voor wie gaat slapen. Bolletje ik ben blij dat ik af en toe kan slapen anders duurden de dagen nog langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Práchtig Yvon en ik vond Esther altijd zo'n ontzettende mooie vrouw. Is ze nog trouwens. Madelief, hartstikke goed meid. Lytse, slaap maar lekker hoor. Akelei, buikpijn is niet fijn maar de reden wel, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Trusten Bol en Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Truste Bolletje, Akelei, Emmaroos(?)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: EmmaroosIk Kan niet meer op haar naam komen Bol.quote> Conny Froboess.http://www.google.nl/search?hl...XKNKT5qJFMPj8AP-iPi1Dgquote> Nee, Gunn, Teddy Scholten zong Een beetje op het songfestival in 1418. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja, Gunn wat is er???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Mensen die van liedjes zingen een wedstrijd maken zouden beter kunnen gaan sporten. Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: JaapMensen die van liedjes zingen een wedstrijd maken zouden beter kunnen gaan sporten.Goedenavond.quote> Zo, Jaap, jij maakt even een statement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hé Jaap, g'navond! @Emmaroos, Neen, 'k twijfelde of je al dan niet ging slapen, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Het is toch een van de meest achterlijke vertoningen zo'n festival. Gelukkig hebben jullie je er mee vermaakt. Anders werd het echt triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nee nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nou vermaakt hebben we ons zeker. Zit hier nog te glimmen van het lachen van zonet. Is ook leuk dat dat kan op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hallo Jaap, Ik heb in maanden niet zo gelachen, ben nog aan het bijkomen. Wil Emmaroos speciaal bedanken. Zij vertelde dat ze ging kijken. Kijk normaal nooit dit soort dingen, maar was geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: JaapHet is toch een van de meest achterlijke vertoningen zo'n festival.Gelukkig hebben jullie je er mee vermaakt.Anders werd het echt triest.quote> Vond je 't - als rocker zijnde - stiekem niet een beetje leuk toen Lordi won in 2006? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik denk ook dat ze dat expres doen, dat het leuk gemaakt wordt, zo zijn ze wel. In mijn krant stond trouwens dat het wel de bedoeling is dat er gewonnen gaat worden dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Jaap, Uit'raard kan niets op tegen Tedje en de Bruinwerkers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lordi, waren dat die Finnen in die ruimtepakken? Goeie grap ja. Dat is ook het enige dat ik onthouden heb, die kostuums. Zou niet weten hou dat liedje gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Die zullen ook wel weer hebben genoten, Gunn. Het toch ook een beetje een homo-feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Wie zijn Tedje en de bruinwerkers nou weer????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Zijn wij d'enige nog over hier, Jaap? 't is wel érg stil ineens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Emmaroos, Deez' 'heren'... Waarschuwing! Discretie vereist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden