Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goede morgen lui. De koffie staat al klaar, de thee staat nog heel even te trekken. Het weekend is weer voorbij, tis weer gewoon maandag. Zo, de tent is open, nu eerst een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Voor degenen die gisteren NIET hebben genoten van het songfestival. En die toch heel graag willen weten wie ons nederland gaat vertegenwoordigen: Helaas kan ik zelf niet meer van de vrolijke tonen genieten, want mijn laptop heeft het qua geluid opgegeven, zomaar vanmorgen vroeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ohhhh ja, vergeet ik nog bijna: Dinah, van harte gefeliciteerd, dat het komende jaar een goed jaar voor jou mag zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Yvonne, Heerlijk wakker worden met deze muziek zeg. En doe mij er maar een bakje koffie bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie. even wakker proberen te worden. volgens mij ben ik de echte slaap aan het inhalen van de afgelopen tig jaar. heb geloof ik wel 12 uur geslapen en zou nog wel een rondje willen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Koffie staat voor je neus Suiker. Goedemorgen Hoop dat je toch nog een paar uurtjes heb kunnen pitten?? Ik ga even de tuin bezichtigen (lees sigaretje roken).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Igor Geef me je slaapgeheim maar. Heb idd paar uurtjes geslapen Yvonne, dank je voor de koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Igor, Lekker dat je zo geslapen hebt he? Ik had eigenlijk nog wel een uurtje door willen halen, maar ja... Tijd voor de douche hier, ben benieuwd wanneer Jaap nou eens met die berekening komt, wordt tijd dat we spijkers met koppen gaan slaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 slaapgeheim suikertje sinds ik niet meer drink slaap ik als een marmot (meestal), misschien omdat ik actiever ben nu ik niet meer drink. dus suikertje als je vanacht ook lekker wilt slapen, hup hup je bedje uit en aan de gang. poetsen wandelen, fietsen enz enz en geen zin daar doen we niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 laat de douche maar aanstaan als je klaar bent yvonne, dan spring ik er meteen onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Von, Suikertje, Igor en alle laterkomers! Ik heb kort maar goed geslapen. Heerlijk koffie, Thanx Von. Ga zo nog wat teruglezen. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 IK kom net onder douche vandaag Igor. En spring straks op mijn fietsje. Goedemorgen Borretje, beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: MadeliefIk heb kort maar goed geslapen.quote> gaat het bij jou ook beter nu je niet meer drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Suikertje, succes straks he? Igor, ik slaap goed gelukkig. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Borretje, zie je nu pas, ook een goedemorgen hoor. Jammer dat je zo slecht hebt geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Bor, ja klopt! En ik voel me steeds beter worden. Een week droog, had ik nooit kunnen denken. 10 jaar lang , min 6 weken opname heb ik elke dag gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Madelief gefeliciteerd. Wees trots op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Luitjes, ik moet er vandoor,. Suiker, succes bij de huisarts straks. Voor Gunn en Toine sterkte bij de zieleknijpert. En probeer niet te stressen hoor, die mensen zien zoooooveel mensen elke dag, begrijpen heus wel dat het moeilijk is om 'zomaar' te gaan zitten praten /vertellen. Lui, maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Von werkse! Borretje, ja ik ben er gewoon vrolijk van. Hoe is het met jou nu? Hou je het een beetje vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 gaby voor je 2 maand en madelief :present::present::present: voor je 1e week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 yvonne werk ze. ik sleep me er ook heen pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen Jaap, Gaby gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Igor werkse! En dank je! Jaap een goedemorgen! Gaby, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden