Soothe Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Emmaroos gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hartelijk gefeliciteerd ER met je nieuwe baan!!!!! Je verdient het. Iederen hier was benieuwd naar hoe het je vergaan was vandaag. Nou in ieder geval hardstikke goed nieuws meid. En veel succes er mee. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik duik ook mijn mandje in. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik zit een beetje te denken, ben ik gelukkig? Ik kan daar niet volmondig "Ja" op antwoorden. Maar als je me vraagt: "Ben je ongelukkig, Jaap?" Dan kan ik wel antwoorden met: "Nee!" Dat schiet op. En daar ga ik mee naar bed, met die fijne gedachte. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ja, Smikkie en weet je wat ze zeiden? Dat mijn leeftijd een vóórdeel was. Nou, ik zei, dat is weer eens wat anders, meestal kiezen ze toch voor 20+. hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dank, lieve mensen voor de feli's hoor. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Komt goed Smikkie, maar ga nu slapen. Alle spanning van de afgelopen maanden komt er nu uit. Wellness was heerlijk, ontspannend maar ben zo moe!!! Tot morgen, dan reageer ik weer op iedereen hoor. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 ik ga ook slapen hoor. Weltrusten voor iedereen en morgen gezond weer op. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Emmaroos, gefeliciteerd, wat fijn voor je!!! Valt niet mee in deze tijd. Als ik me goed herinner meldde Josje dat ze mss ook een baan heeft. Welterusten allemaal, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dag frummers, Helaas heb ik niet alles terug kunnen lezen. Misschien lukt het morgenochtend. Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Lytse bedankt voor je reactie, maar het gaat niet om het geld, geld is maar geld. Het gaat over een gebrek aan respect. Voor jou ook een goede nachtrust gewenst, Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hey mensen! Paar daagjes niet echt online kunnen komen. Deze week is het wat makkelijker om droog te blijven vanwege mijn werk. Middagdiensten, dus van te voor het werk dronk/drink ik al niet. En nu zijn de winkels dicht, en ik wil mijn belofte aan mijn vrouw niet verbreken dus is er ook niets in huis. Maar wat heb ik een zin in een slok! Ben blij dat ik het hier neer kan pennen, dat maakt het alweer een stukje makkelijker om mee om te gaan. En ik heb iets gevonden waar ik ook van kan genieten: Tomatensap met een scheut tabasco en maggi. Gatverdamme denken jullie misschien, maar het geeft wel dat "lekkere" prikkerige in de keel zonder de nare gevolgen van alcohol, en ik heb het idee dat ik iets speciaals aan het drinken ben. Ben blij dat ik kan melden dat ik nu al ruim een week de drang heb weten te weerstaan, en dat terwijl ik zelfs een aantal keer alleen naar de winkel ben geweest en dus de kans had. Begin me steeds beter te voelen zonder alcohol, al moet ik wel zeggen dat ik wel een stuk meer ben gaan roken. Dat wordt de volgende stap, maar die stress erbij kan ik nu nog even niet gebruiken. Misschien over een paar weekjes als ik het goed vol weet te houden met ADB worden. Emmaroos, proficiat met je nieuwe baan! Hoop dat je het daar goed naar je zin zult hebben! En alle jubilarissen die hun (vul periode in) droog staan ook proficiat daarmee! Nu nog ff dumpertrunne en dan ook de korf in. Goedenacht allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Voorheen zat ik in de auto naar huis met het idee: Dalijk bier, dalijk bier, dalijk bier!! En nu zat ik lekker ontspannen in de auto met het idee: Dalijk lekker glaasje tomatensap Dus toch fijn iets om naar uit te kijken als beloning na een lange werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Start sneller op 's morgens, voel me fitter, heb betere eetlust. Meer animo om dingen te doen omdat ik de tijd die ik normaal zat te zuipen over heb. En waar ik nog het meest aangenaam door verrast ben is dat ik veel beter slaap. Had de stomme gedachte dat ik nuchter niet goed zou slapen, omdat ik altijd zat ging slapen, maar dat was na 2 dagen over, slaap als een babietje nou! Natuurlijk heb ik nog steeds zin in drank, ben nog maar pas gestopt. Maar ik ben trots op mezelf dat ik (zonder te liegen!) kan zeggen dat ik al een ruime week niet gedronken heb. En mijn vrouw is ook trots op me, en steunt me godzijdank tot en met, Dat geeft me een super-gevoel. En ik wil haar niet (voor de zoveelste keer) voorliegen. Dat verdiend ze niet. Als met al durf ik 's morgens in de spiegel te kijken en tegen mezelf te zeggen dat ik goed bezig ben, en dat is me de afgelopen 13 jaar nog niet vaak gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
danmaarwater Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ben het met je eens, maar niet helemaal. Het zal voor iedereen verschillen, maar ik kan het dus heel goed gebruiken als anderen zeggen dat ik het goed doe. Toen ik nog dronk (vind dat zo raar om te zeggen na een weekje, maar goed) zei ik vaak genoeg als ik met m'n gare kop in de spiegel keek: "Wat ben je toch een sukkel, waar ben je in gods naam mee bezig! Denk eens aan de belangrijke dingen in het leven, neem eens je verantwoordelijkheid, je maakt jezelf en je gezin kapot!" Om vervolgens de WC door te spoelen en naar de ijskast te lopen voor de volgende halve liter. Sinds mijn vrouw me eens goed de ogen heeft geöpend, vind ik het zelf uitermate prettig als ik van haar de bevestiging krijg dat ik goed mijn best doe om mijn probleem aan te pakken. En zo dus indirect ook háár probleem aan te pakken. Dat is ook de reden dat ik mij hier heb aangemeld. Om te werken aan mijn probleem. En heb er tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad dat ik dat gedaan heb. De mooiste bloemen bloeien met de wortels in de mest, en ben er nu klaar voor om te gaan bloeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hoi danmaar water....je bent nog op! Al een week droog lees ik. Hulde man!!! 1e week is altijd moeilijk. Ik ga op en af...en dan op (droog staan) kan een jaar of langer duren. waarom slaap je nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 We zijn de enige nog op dit forum...laten we wat kletsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ok, ik sluit ook maar af dan. trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden