fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Avond Geprobeerd bij te lezen maar opgegeven. Dan maar de laatste blz maar daar begrijp ik ook geen bal van Ik had weer iets voor vandaag. Ging naar ons site onthaal. Kranten ophalen. Zegt mevrouw daar 'er is hier iemand geweest voor je die beweerde een relatie met je te hebben'. Mijnen euro viel onmiddellijk. Ex, vader van dochter, was er binnengesprongen. Wou me spreken, wou mijn adres. Ladderzat. Ze hebben hem buiten moeten zetten omdat ie lastig werd. Kon door de grond zakken. Van je ex moet je het hebben zeg ik dan. Stomme vent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Spike, zo nu en dan ben ik dol op melodrama. Lekker erin meehangen. Qua muziek dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Tsja.....muziek....kan helend zijn, maar ook zo pijnlijk....maar vooral mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Owwww, Da's niet fijn Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ok Spike...laten we elkaar even vasthouden, hier op het forum...even stilstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goede avond allemaal. Een genante situatie fleur, maar toch maar niks van aantrekken denk ik. Smikkie jammer van je huisje. Er komt wel weer iets nieuws op je pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hopelijk doet ie het niet nog eens Tina. Ga ik vreselijk boos worden. We zijn reeds 12 jaar uit elkaar. Red jezelf...het is genoeg geweest. Met pijn in mijn hart maar toch...flikker op. Zo een gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hey Hannah...niet te streng voor jezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Het is een dubbel gevoel Spike. Ik ken zijn probleem maar ik ben niet diegene die hem kan redden. Dat heb ik geprobeerd. Maar hoe meer ie dronk, hoe banger mijn dochter werd. Dus handen af nu. Kan alleen maar hopen dat ie zich niet ergens dooddrinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fleur, heel begrijpelijk. En ook pijnlijk dat je er op zo'n manier mee wordt geconfronteerd. Hannah, Ik denk dat zo'n opmerking uit nervositeit komt, niets mis mee hoor. Dat kan de beste overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Erik ik kom er even tussendoor. Zoals jij je voelt, voel ik me ook dikwijls hoor! Je staat er niet alleen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Mensen ik ga weer stoppen, trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik weet niet goed wat ie juist wil Spike. Waarschijnlijk wil ie zijn dochter zien. Zijn goed recht en ik ben altijd heel pro geweest. Ik verdiende meer dan hem dus van mij moest ie niet perse allimentatie betalen. Hij kon komen wanneer hij wou. Wat ie ook deed. Dochter werd alleen ouder en kreeg bang. Wat niet moeilijk is..soms lag hij 's morgens voor de deur te knorren en moesten we over hem stappen op weg naar school. Of stond hij ons ergens op te wachten en grinnikte alleen maar naar haar. De laatste keer nam hij haar vast (was ik niet bij trouwens) en zei hij weenend dat hij van haar hield. Weer stomdronken. Lastig omdat ze niet hetzelfde terug zei. Ze is naar boven gegaan, naar de slaapkamer van mijn pa en deze op slot gedaan. Hij stond beneden bij mijn pa te kwelen dat hij zijn dochter wou zien. Ze is bijna 14 jaar. Hij zal harder zijn best moeten doen. Dat gebeurt er als je te ver duwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Eric, ik heb ervaren dat er na elke zwarte dag (laat ik het zo maar even benoemen) ook weer een betere komt. Ik probeer mij daar dan aan vast te houden, aan de wetenschap dat het ook weer beter wordt. Lukt niet altijd maar eerlijk gezegd, oefening baart kunst. Met depressie leer ik langzaam aan leven, zo nu en dan kan ik het accepteren. In verzet gaan heeft niet altijd zin, de gedachte proberen vast te houden dat het weer beter wordt wel. En ik ben blij (nou ja blij) dat ik hier ook mensen lees die hetzelfde ervaren. Dus voel je niet alleen, er zijn hier velen met je. Of laat ik het bij mezelf houden, ik in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ach ja, we zien wel. Of ook weer niet Ik ga de kat ff afmatten. Misschien slaapt ze dan door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dank je wel Spike Lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fleur, ik heb al eens vaker geschreven. Voor jou maak ik een diepe buiging, je doet het toch maar mooi. Helemaal in je eentje. Dat vind ik razend knap, je weet waar je voor staat. Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fleutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Harry, sorry we gaan niet meer gelijk op ik ben de mist in gegaan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fleurtje, wat een toestand zeg, maar wat goed hoe jij het doet:present: Nancy, ook een heftig verhaal maar uiteindelijk ook grappig, die wijn wilde echt niet naar jou toe. Aicha, wat jammer joh, weet je hoe het komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Spike, absoluut een goed concept. Vandaag is er weer veel gebeurd bij de frummers. Mooie dingen, nare dingen. Het is huilen, lachen, berichten waar we van schrikken, mooie berichtjes en muziek. Hulp, ondersteuning, maar ook dollen. Hoe moeilijk ook en/of tijdens de gebeurtenissen die op het pad komen, iedereen probeert de rug recht te houden. Het voelt fijn om hier bij te mogen zijn. Hoe raar dit misschien ook staat of overkomt. Voor jullie allemaal een Ik meld me wederom droog af voor vandaag. Welterusten allemaal, een goede nachtrust en mooie dromen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik ga ook opslomen. Het was een lange dag en ik ben moe. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Slaap lekker, voor diegenen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 liefde is over....hij kan het nog niet..jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ach Lenie, Wat rot voor je. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Lytse.: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden