Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Zeker niet. Ik heb dat al wel eens eerder een langere periode gehad. En als ik daar op terugkijk. Das niet zo best. Zo ver moet het niet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Bij zee-en van tijd is het raadzaam om de regelmaat er in te houden. Ik zeg eet smakelijk spike! Jammer dat honger bij griep zich niet aan regelmaat kan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Zeker, opstaan is wel goed gegaan. Ik moet even een lijstje maken met dingen die ik volgende week wil doen. De week erop ben ik weer een week met vakantie dus mooie deadline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nog even en de basilicum kan weer naar buiten. Ik ga een week skiën Dus dat is wel uit toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goed dat je het zegt, die kan gelijk op het lijstje. Wintersportdekking regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 In het kader van de regelmaat ga ik mijn bed opzoeken. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ok nog even, Dat zijn mooie bestemmingen. Zeker Afrika. Ik ben daar 1 keer geweest, Tanzania. Er gaat een wereld voor je open. Ik had me er van te voren veel voorstellingen van gemaakt, maar dat mensen ook zo kunnen leven. Daar kunnen we nog wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hoi, Droog leven kost tijd en energie. Rust reinheid en regelmaat, om de balans vast te houden. Het is waarachtig geen peulenschil om droog te blijven. Maar lukt het, dan geeft het ook een zekere voldoening. Dan blijkt dat we ook droog 'gewoon' doorleven met de gebruikelijke up's en down's, die niemand bespaard blijven. Men komt nog al wat tegen. Ik haalde Javier Gúzman vaak aan, die stelde dat de emoties na het stoppen in schril en hard licht staan. Dat klopt. Veel dingen komen met gerichte mokerslagen binnen en daar moet mee gedeald worden. Uiteindelijk wordt het allemaal wel beter, maar het kost tijd, veel tijd. Dus easy does it. De tijd die we uittrokken om te drinken, nu in droogstaan investeren. Zoiets. Er is winst te behalen. Geef het tijd. Goedenacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik kijk terug op weer een fijne dag. De dag kon zo fijn zijn omdat ik niet gedronken heb. Als ik dronk deed ik niets behalve drinken. Ja, ik zat vóór schijn te lezen maar nam niets op, luisterde naar muziek maar hoorde niets. At niet omdat ik wist dan niet meer te kunnen drinken. Tot ik uiteindelijk in slaap sukkelde om later beschaamd en beroerd naar bed te gaan en wakker te liggen. Mijn drinken werd niet veroorzaakt door emoties of pijn noch om iets te vergeten of te onderdrukken. Het was mateloosheid, zwakheid en waarschijnlijk nog het een en ander. Maakt ook niet zoveel uit, ik wil het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Pardon, dit moest een pb zijn, mijn excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Oeps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 das niet leuk als t blijft staan Beter van niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik denk niet dat ik voor mezelf een probleem heb met mensen die hier na een tijdje terugkomen. Wel met mensen waar ik héél nare ervaringen mee heb. Vandaar mijn reactie. Niet meer of minder Smikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Dat kan ik me heel goed voorstellen Smikkie en het is inderdaad iets dat anderen zou kunnen triggeren. Maar zulke situaties zijn onoverkomelijk hier. Zotten op nen hoop Bovendien kan je niet met alles en iedereen rekening houden. Heeft ook geen zin. Dat op eieren lopen heel de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden