Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Zeker, Madelief:sun: 'k heb je ook beantwoord immers, had je dat gemist? En lachen doe ik veel en graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ik heb vandaag koffie gedronken met de glazenwasser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 heb wel altijd van je gesmuld, quote> Ik ben dan ook ongelofelijk lekker Je bent heel lief Echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ik reageer in de praktijk weleens impulsief, meestal komt dan de oude Rudy naar boven die gekwetst is. En daar naar handelt. Pijn voelt wat refereert aan een situatie van vroeger. De mensen die dat bij mij oproepen zou ik moeten omhelzen. Bij wijze van spreken dan. Om zo snel mogelijk het pijnlijke gedeelte achter me te laten kwetste ik de ander op mijn beurt door op mijn overleving mechanismen terug te vallen. Een andere manier om met pijn om te gaan kende ik niet, totdat ik ging drinken. Alcohol is voor mij ook een overleving mechanisme. Als iemand mij nu kwetst zeg ik dat gewoon of als ik daardoor kwaad word vraag ik me onmiddellijk af wat liefde in deze situatie zou doen. Het helpt me de ander onnodig te kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur, voor een ander kan iets kalm en rustig overkomen. Dat houdt niet altijd in dat het voor mij ook zo voelt, ik overweeg vaak lang eer ik iets beslis of doe. Soms werkt dat in mijn voordeel maar lang niet altijd, het blijft dan wel eens te lang in mijn hoofd malen. Op mijn werk heb ik er altijd mijn voordeel mee kunnen doen, in mijn persoonlijke en privé leven werkt het ook wel eens tegen mij. En ik ben ik en jij bent jij, ik bewonder jou om je directheid en de loyaliteit aan jezelf. Ik wil daar wel weer een beetje van hebben, van dat directe. Beetje ruilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik denk Fleur dat je de drank niet hoeft te vrezen. Wel de schade die het heeft aangericht. Maar eenmaal alles weer eens gedaan in het leven zonder drank doet de angst ervoor geleidelijk aan verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lieve Frummels, Het was kort voor mij, maar leerzaam hier vandaag. Hopelijk slapen jullie allemaal als marmotjes straks Mijn bed roept me! Alvast weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Slaap wel, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou, ik zou best een beetje spontaner willen zijn. Zelfs met drank op was die drempel nog te hoog. Er is nog altijd iets wat me daar in tegen houd. Werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Slaapwel Dinah ik maak ook aanstalten om naar boven te verdwijnen. tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mensen trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik vind dat mooi gezegd Albertina, Ik reageer bijna altijd secundair. Soms krijg ik een gevoel over iets, maar kan het dan nog niet verwoorden, weet dan niet zo goed wat het is. Dingen moeten altijd eerst bezinken voordat ik er woorden aan kan geven. Vaak hebben anderen dan al van alles gezegd. En dan denk ik: moet ik het nu ook nog eens zeggen, nu ik er eindelijk uit ben? Meestal doe ik dat dan niet meer. Dan zou ik ook wel wat meer impulsief willen zijn of spontaner of hoe je het ook wil noemen. Nu ga ik zo lekker in bed nog wat lezen, ben begonnen in Millenium. En ik zit er helemaal in, heerlijk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Slaap lekker, diegenen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mee eens Spike. Ik ben qua contact maken en mensen ontmoeten er op voor uit gegaan. Maar ik kom weleens mensen tegen die zo gemakkelijk met wild vreemden omgaan, met kinderen, zo leuk en zich zelf blijven dat ik me daar mijn vingers bij aflik. Heerlijk vind ik t, maar durf zelf niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lieve mensen, het was mij weer een waar genoegen, ik heb een paar mensen gemist die het niet makkelijk hebben. Ik hoop dat het jullie goed gaat. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Niemand meer iets te vertellen? akelei, albertina, BamBam, Dinah, dusty, Emmaroos, fleurtje, Hannah1, jan1000, Josje, Madelief, Rudy, Soothe, spike, witte ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik wil nog wel ff vertellen dat ik jou nog moet feliciteren met je nieuwe baan Josje ook trouwens nog. Dus bij deze ER van harte gefeliciteerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Dank je Witte, dat vind ik nou echt lief van je. Smikkie, vind het zo goed van jou, dat je je herpakt hebt. Dank ook voor je woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: snoepjeik heb vandaag koffie gedronken met de glazenwasserquote> Dan hoop ik dat je een andere glazenwasser heb dan ik heb.Verder doet ie zijn prima, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedenavond, Huizen zat te koop, dat scheelt dan weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik zoek ook wel eens op Funda. Heb geen haast. Als je wat criteria aanvinkt, zoals huis met tuin en een prijsklasse opgeeft gaat het best snel. Ik zoek dan op de kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mmm, Wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Het valt me toch een beetje tegen dit weekje thuis. Heb me te veel laten afleiden. Ook door het forum. Beetje meer discipline volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou, ik ga naar bed, heb het een beetje gehad voor vandaag. Allemaal een goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Pitse Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden