Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik werd wat tot bedaren gebracht. De hele nacht doorgehaald, geld op en behoorlijk shaken. (onrust) Op mijn gemak gesteld. Dat is gelukkig voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 wie gaat dan voor een ander bepalen hoe dronken hij is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik bel haar wel straks even, nu eerst eten halen, er moet iets naar binnen! En eten is geen drank.... Ik lees zo weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 SW, zo wie zo, zou ik een groep zoeken die je ligt. Niet afhaken door dit voorval. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nog als laatste een citaat van de AA. Enkele van de uitgangspunten van AA AA heeft geen bezwaar tegen het gebruik van alcohol. AA als zodanig is niet principieel voor of tegen het gebruik van alcohol. Het doel van onze voorlichting is het vergroten van de kennis omtrent het bestaan van AA en haar beschouwing van het alcoholisme. AA claimt geen monopolie op herstel van alcoholisme. Zij stelt alleen haar collectieve ervaring en middelen ter beschikking van iedere alcoholist die daar behoefte aan heeft. En nu ben ik aan de boodschappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoi Coco, leuk je weer bent. Al is de reden wat minder. Gaan met die banaan Coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 geweldig toch, Coco.... of was je ook bang dat je anders bij AA niet welkom was ? maar ja...wat is afbouwen of minderen voor mij ?... als ik na die eerste slok al alle wilskracht kwijt ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Geen bezwaar tegen alcohol, dat lijkt me logisch anders kunnen ze zich wel opheffen. Net als hier waren daar ook mensen die nog dronken. Ik vind, ook uit respect naar de anderen, dat je droog deelneemt. Niet dat de jeneverdampen de atmosfeer vertroebelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 SW sterkte! Goed eten, je weet dat dat belangrijk is. Vanaf het moment dat ik niets meer gedronken heb, dat was 19 op 20 febr. heb ik steeds enorm trek in eten. Het helpt ook echt, buikje vol, geen trek meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Dat is mooi Coco. Kouwe kalkoen Je weet hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: CocoNu nog volhouden quote> dat is vrij simpel he...alleen vandaag maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedenmiddag Eerst even de feestvarkens feliciteren met 1jaar ADB en een maand??? als ik het goed heb:musicnote::musicnote: geld natuurlijk ook voor de anderen ben bang dat ik anders iemand oversla Geweldig mensen Maar of je nu een dag 2 dagen enz nuchter bent en blijft is natuurlijk even zo goed een inspanning Ha die Coco zie je wel dat je het kan in ene keer goed van je hoor 4 dagen alweer toppieeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Heintje nog even, Soothe, zo denk je nu je een aantal jaren droogstaat. Toen je nog aan het begin stond bezocht je ook een groep onder invloed. Niets mis mee hoor, zo ben ik ook begonnen, en toen stond ik er uit pure ellende niet echt bij stil dat ik uit respect voor een ander droog aan een meeting mee te doen. En gelukkig ruik je hier niets. Dus de atmosfeer wordt niet vertroebeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 volgens mij had je niet zoveel boodschappen nodig, Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ben der weer. Vanmorgen weer gesport en vanmiddag een nieuwe bril uitgezocht. Eigenlijk niet zo belangrijk wat ik te melden heb, hahaha.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Whahahaha, ja Hannah, dat is het ook maar ja, als je ingelogd bent moet je wel even wat zeggen, toch?? Tenminste.....vind ik.....hoeft niet......mág!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Heb je cactuszaadjes in de grond gedaan Han? Je bent zo stekelig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Dag allemaal, Bril-nieuwtjes kunnen best interessant zijn. Bol met de verkeerd gemeten ogen bijv. Emma gaat haar nieuwe baan in met een nieuwe bril, al zal ze de eerste dagen haar oude nog op moeten hebben, want hij is vast nog niet klaar. De hovenier is hier klaar met zijn werk en Rudy, die boom groeit ruim 2 m. in de hoogte, die breedte groeit natuurlijk ook mee, maar hoeveel, dat weet ik niet. Wij gaan vanavond ook aan de zuurkool en daar ga ik nu maar eens mee beginnen. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik wil dit jaa heel veel kruidensoorten gaan doen, maar ja, dat wil ik elk jaar en steeds komt t er maar niet van. Geen idee waarom niet eigenlijk. Alle kruiden smaken dan 10x meer. Hmmm misschien wel een projectje voor dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nee, dat duurt nog twee weken, Lytse en ik heb nu een antiek ding op, niet normaal. Maar ik ben op mijn bril gaan zitten en toen was hij in duizend stukjes, kun je nagaan hoe zwaar ik ben. Dus mijn nieuwe collega's zullen wel denken....wat is dat voor een ouwe taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ja hoor Han een hele echte. Ik doe het samen met een vriendin van mij en heeeeel eerlijk gezegd heeft zij de groene vingers en die van mij zijn alles behalve groen. Maar toch elk jaar zie ik het gebeuren dat ik leuk allemaal kruiden ga zetten en dan bijv verse munt thee maak Maar goed das meer een droom dan werkelijkheid. We kunnen er wel een draadje van maken Han :D:D ER doe niet zo lelijk tegen jezelf dat doen andere wel als je wegbent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Weet ik, Witte, hahahaha, zal ik even gaan dan?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 en zwaar dat die Em is:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Is ook leuk hoor, tuinieren. Wij hebben echt een prachtige tuin, aan het water met een groot terras, lees steiger. Echt heel mooi. Maar de voortuin willen we ook veranderen, we denken aan gladde tegels, lijkt op plavuizen en dan bloembakken erop. Wel nog een stukje echt tuin met een paar boompjes en vaste planten hoor. Eerst maar sparen want de spaarrekening is leeg, gelukkig weer een baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Dat weet je niet half Jane!!! Oh ja, toch wel, je hebt me gezien op de meeting toen. Val ik even door de mand, hahahaha. Nu boodschappen doen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden