BamBam Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Heee Bol, beetje bekomen van de schrik? Werkse en take care. Goedemorgen al te zaam. Heb een fijne dag. Ga goed. dan probeer ik dat ook te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Ik ga op pad. Krantje koffie drinken. Het oude ritueel. Neem de eerste niet. Hou het droog. Das een goeie Teveel van die thermostaat bedoel ik. Ik ren er wat af dagelijks. Vooral naar boven. Thermostaat open, beetje open of dicht. Koud, of minder koud buiten. Dat is dan verleden tijd begrijp ik. Mooi. Op naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hey Bammetje heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 En ik ga er ook weer vandoor. Straks met mijn dochtertje shoppen, wat leuke dingetjes kopen voor haar opgeknapte slaapkamer. Gezellig. Fijne dag allemaal en sterkte voor degene die het nodig hebben:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Oei zal de idla in nederland bedoelen. Dan eerst maar de reclame voor Be afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Heee Rudy als verkleede Belg hier opnieuw komen binnen waaien... Staat je goed hoor die appel. Gezondheid zo zo heb ik begrepen. Tis wat.. Ik wens je er kracht bij. Leuk je weer te lezen:D Voor iedereen een goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen, lieve allemaal, Even een heugelijk feit delen: vandaag 1 maand droog!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nou.... ER das wel een slinger waard. Ik hield een beetje mn hart vast in het begin, toen je hier weer kwam. Ik dacht die komt weer ff en als t niet lukt is ze er weer vandoor. Mooi dat je me versteld doet staan;) Daarom deze voor jou :musicnote:;) enne koop wat leuks voor jezelf. Een beloning werkt altijd helend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hai Witte, eet een appel blijf gezond. Ik ben hier begonnen met een appel. Ik woon nu officieel in BE. Bevalt me goed. Hectische periode achter de rug. Maar de rust is weer terug. OOk wat meer tijd om hier opnieuw te volgen. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Gefeliciteerd Emma Zo en dan ga ik er ook uit, fijne dag en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Emma proficiat met je eerste maand zonder alcohol. Ik denk dat je jezelf geen groter cadeau kunt geven. Op naar de tweede. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Leuk dat we je weer wat vaker gaan zien Rudy Ik verheug me op je mooie postings Jij ook een hele fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ja, Witte, dacht je dat echt? Heb ik me in het verleden, hier op het forum dan zo misdragen? Goh, schrik wel een beetje van je opmerking. Maar zoals je zelf ook al zei, mensen kunnen veranderen en ik heb ook gezegd, ik denk dat het kwartje nu gevallen is. Fijn dat ik je verwonderd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Alleen met roken ben ik net een jojo, dat wil maar niet lukken. Maar ADB vind ik nu even veel belangrijker. Dank je Rudy, trouwens ben jij de Rudy die hier eerder was? Josje, heb je al gebeld? Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Keuze maken ER, twee verslavingen aanpakken is wel zwaar. Het belangrijkste eerst. Ja ik ben die Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 En ben nu weg. Dank U moderator het is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ah, dan weet ik dat even, fijn Rudy, om je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Het had helemaal niks met misdragen op het forum te maken hoor ER, wat ik net schreef. Het had meer te maken met dat er niet veel verandert was, zoals ik je las. Zo bedoelde ik het en niks anders hoor, dond worry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Klopt ook, hoor Witte. Ik worry ook niet maar het komt altijd even aan als je iets over jezelf hoort of leest wat niet meer bij je past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Houden zo ER!!! Je weet nu immers als geen ander hoe het moet en als het moeilijk is waar je hulp moet vragen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ben douchen. Laterssss. Zo is het, Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoi, Emmaroos ga zo voort. Heel goed. Don't worry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Borretje, alles in orde daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Morrie Heer Soothe Die smiley bedoelde ik idd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hoi Witte, Dat vermoedde ik al. Witte ga goed! Ik ga verder met de rituelen. Doessen- hond etc etc Groet en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden