fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Waar is da feestje?? Hier is da feestje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Fleurie, helemaal mee eens. Je noemt me steeds Roos, vind ik eigenlijk nog mooier als Emma, hahaha. Zal ik mijn naam veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Emma, ik denk dat er veel naar lieve zingende kinderen zitten te kijken! Bollie en ik tenminste wel Tsja we worden oud he? Dan ga je dit echt leuk vinden hihi! Komt bij dat mijn inmiddels volwassen zoon ook zanger/pianist en songwriter is. Echt leuk om te zien! Eigenlijk kijk ik zelden TV, maar dit kan ik niet laten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik kijk ook zelden tv en al helemaal niet naar zingende kinderen. Ieder zijn smaak, gelukkig maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nou, Welterusten alvast. Tanden poetsen En ja, zit eigenlijk ook naar zingende kindertjes te kijken. Goed, dat er af en toe reclame is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Okeeeeeeee, Madelief. Ik heb net ook al een stukje geschreven bij wie missen we. Made, ik vind jou zo ontzettend goed bezig, heb het al vaker gezegd maar vind het zo leuk om te lezen hoe je gaat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ban mijn koekepan! Roosje vind ik zelf ook heel mooi. Ken een meisje dat zo noemt. Zo een schattig, fris dropje Sterre vind ik ook netjes. Of Merel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Die reclames zijn soms wel leuk, jammer van die programma's er telkens tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 kinderen die zingen? hmm... Tegenwoordig draait het op tv wel meer over zingen, dansen en koken. Tijd voor iets vernieuwends. Het leven zoals het is op adb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Wat zou het dan worden Fleurtje, een komedie of een tragedie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Wat mis ik trouwens een hoop mensen, Suikertje, Shahire, Gunn en dan vergeet ik er nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Rapi, hoe is het eigenlijk met jou? De laatste keer dat we hier samen waren was jemet een flat bezig? Of heb ik het mis? Merel vind ik ook een mooie naam, Sterre.....zo heet het dochtertje van een arts van mijn vorige ziekenhuis waar ik werkte. Sabine vind ik ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: TeveelWat mis ik trouwens een hoop mensen, Suikertje, Shahire, Gunn en dan vergeet ik er nog wat quote> Ja, zei ik net ook al Har, kijk maar es bij wie missen we al een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Nou, hoe dan ook Ik vind het wel leuk Voice for kids bedoel ik Dat schattige grietje van 10 gaat naar de finale. Wel verdiend hoor. Wat kan die kleine goed zingen. Nou, beste mensen, zal jullie niet langer vervelen. Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Originally posted by: TeveelWat zou het dan worden Fleurtje, een komedie of een tragedie?quote> Oooh een lach en een traan en af en toe wat haargetrek.Zijn we allemaal karikaturen van onszelf. Grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 AR, Leuk naar Frankrijk. Wel moet je W. dan voor even achterlaten. Koop maar een leuk Frans cadeautje voor haar! Wat ga je goed met de drank joh. Respect. Tot na je uitstapje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Truste Rapi, Geniet er maar lekker van, niemand is verplicht om te kijken, dus ieder zijn lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ja,ja Emma, Dat flatje heb ik inmiddels. Alweer 2 jaar, in juni. Bevalt me uitstekend hoor. 6 hoog,prachtig uitzicht,grote woonkamer Slaapkamer,aparte w.c. en badkamertje. Ben er superhappy mee Heerlijk, die vrijheid. Lekker op mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Moet er ook weer eens vandoor. Sha, hmm, vast op die goede wei van haar. En niet delen hé Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ah, fijn om te horen, Rapi. Fijn joh dat je er zo blij mee bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Trusten, Fleur:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Trusten lieve mensen tot morgen. en vergeet niet het:light: uit te doen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Dag frummers, Inderdaad stil hier. Ik heb vanavond weer een paar uur in bed gelegen, maar nu ben ik er weer. Ga straks met manlief nog wel even naar iets opgenomens kijken. Ik ga nu zoeken naar de terugblik van Fleur. Veel liefs en verder een goede avond. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Trusten Bol, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Emma, zal ik je dan ook maar Roos noemen? Nee geintje, allebei de namen vind ik mooi! En dank je voor de boost die je me hiermee geeft. Het verrast mijzelf ook dat het zo gaat. Wel ben ik een denker, dus ik loop nu alles uit te pluizen in mijn hoofd. Het hoe en waarom van mijn verslaving. Ja ik kan wel heel veel redenen bedenken, maar is het wel daardoor etc etc. Ik ben al dagen heel erg rustig. Er is een soort van kalmte over me gekomen. Alleen slaap ik nu erg kort steeds, maar dat komt wel goed. Iedereen de me na staan weten het en ik heb gevraagd om me even te laten. Dus niet elke dag bellen of langskomen. Dat word gerespecteerd, gelukkig. Het focussen op een wending in mijn leven begint steeds leuker te worden. De kansen die ik misschien nog krijg..... Daar word ik blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden