fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Morgen mooie morgen Dinah . Had gisteren wat pc problemen en kon niet meer reageren. Bedankt voor je lieve woorden! Ook jij gaat weer heel goed hé! Mooie vlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Emma! Van harte meid! Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Borretje! Jij ook van harte met je 2 maanden! Haha! nu lijkt het alsof ik jou minder slingers geef om een reden! Maar het plakken etc. ging niet goed. Maar het evenzo gemeend voor jou als voor Emma hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Sommige mensen kun je blijven feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Maar emma voor jou... Go kick some ass babe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Google Moogle Katten janken niet om een reden. Ze janken gewoon. Plots lijkt het geven van alcoholische dranken aan dieren niet zo een slecht idee. Hmm...doet me aan iets denken. Hoe is het met je Nancy? Ik zag je ff ingelogd staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Moet er vandoor. Jieeeeeeeehaaaaaaaaa!! Liefje, hoe gaat ie daar? Ben niet helemaal mee... Zo stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Later dus Beetje hyper. Teveel chocolade. Is eens wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Goedemorgen forumgenoten, Allereerst voor Bor en Emma een feestboeket::present::present::present: @ Toine: vandaag komt bij ons de hovenier. We hebben een esdoorn die ruim 2 m. per jaar groeit in een kleine tuin (al van de vorige bewoners). Omdat hij de inkijk voorkomt mag hij blijven, maar moet wel elk jaar gesnoeid worden. Vandaag is het zover. @ Josje: ik hoop dat je vandaag het verlossende bericht krijgt. @ Fleur: ik las iets over een terugblik van jou op het afgelopen jaar. Dat ga ik zo even opzoeken. Verder maak ik er een rustig dagje van met geklungel in het huis, dus vooral nuttig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik ga aan de slag. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Bor chapeau twee maand niet gedronken. Je kunt je druk gaan zitten maken om wat er over een maand gebeurt, maar dat is zinloos. Je kunt je niet indekken of voor zijn wat er over een maand gebeurt. Intussen vergeet je te leven. Het blijft een pijnlijk proces, leef daarom per dag. Blijf dagelijks stil staan bij wat er in je nabijheid allemaal gebeurt. Ik denk dat daar leven in het NU mee wordt bedoeld. Hou het simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Coco t is mijn appeltje voor de dorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 2 meter groei per jaar Lytse, in de breedte of in de lengte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Hannah De duvel is oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 EmmaRoos, Het drinken is vele malen belangrijker als het stoppen met roken, en ik kan het weten Heel goed van je 1 mnd alc vrij op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Borretje Goed bezig ga zo door; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Borretje gefeliciteerd. Rustig doorgaan. Blijf je doel voor ogen houden. Niets rechtvaardigt het eerste glas. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Even deze draad weer naar boven halen, ik typte per ongeluk een pb aan iemand op gisteren. Ben weer weg, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Man man...kaas kan echt wel stinken. Trek zo net de koelkast open. Stink hier naar de pest. Hoe de pest riekt weet ik dan weer niet. Funny Veel plezier op je avonddienst smik. Ik ben superblij dat het weer weekend is. Morgen druk dagje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 waarschijnlijk naar stinkkaas dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 stinkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Doet me denken aan kaastenen. Brrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden