Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zo, de week loopt weer ten einde. Goedemorgen trouwens frummers. Vandaag voor sommigen de eerste weekenddag, anderen moeten er nog een dagje tegenaan. Maar wat je ook gaat doen: koffie en thee staan al klaar op het aanrecht, even lekker wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zat heel even terug te lezen... zie ik dat ik Witje gisteren helemaal over het hoofd heb gezien. Pfff, SORRY WITTE Ik ga nog een bakske inschenken en 'de tuin even bezichtigen' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Goedemorgen Sofie... Hoop dat je een heerlijk rustig weekend zult hebben, het mijne begint nog even niet, maar wat in het vat zit verzuurt niet... En tijd is in zoverre soms een bedreiging dat ik er te weinig van heb , maar een geschenk is en blijft het hoor. Zo, tijd voor bakske nummer twee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zo, ik ga de douche opzoeken, koffie en thee staan inmiddels in warmhoudkannen. Beschuitjes, boter en hagelslag staan op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Geeft helemaal niks Yvonne. Als je alsnog antwoord geeft, alhoewel ik ik hebt wel kan raden dat je moet werken als je zo vroeg op bent. Ohhh ja en je vers geperste jus hebt:D Dan hoor je mij nergens meer over. Ohh en willen degene die moeite hebben met verse jus, koffie, thee en cola ff scrollen, dan hoeft dat je daar later niet een heel epistel over te schrijven. Allemaal zonde energie, die kun je beter in je eigen herstel stoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 FF snel nog dan... geen vers geperste, maar wel heel lekkere uit een pak, lekker koel in de koelkast... En mag vandaag werken, mijn weekend begint morgen dus Overigens ook een heel goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ohhh jaaa, sorry Yvonne natuurlijk een hele goeie morgen. (waar zijn mn manieren gebleven) Nah omdat je mag werken, zal ik het door de vingers zien en nu hup onder die douche jij IGOR Nou ben ik een keer vroeg, ben jij er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 mogge yvonne, witte, sofie sinds tijden werd ik weer wakker van de vogeltjes.. pleurisherrie hi volgens mij doen ze het expres.. heerlijk geslapen en jullie? vandaag beetje chill dagje alleen even oom helpen in verplaatsen grote struik en vanmiddag beetje aan de schilder.. gaan jullie nog iets leuks doen? even koffie en in conclaaf met die herriemakers.. tot schrijfs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 goede morgen frummels witje hoe komt het dat je zo vroeg uit bed bent gerold??? ik was even sinasappeltjes aan het uitpersen, dus als je even een glaasje naast je computer zet zal ik inschenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 leuk die vogeltjes weer s'morgens vroeg, dan proef ik bijna het voorjaar...... nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 nou witje ik hoop dat je nog net op tijd je glas neer hebt gezet, anders wordt het dweilen yvonne werk ze, ik heb gelukkig weeeeeeeeeeekend. en niet aan maandag denken. alleen vandaag vandaag vandaag pfff. maar het blijft nog steeds droog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ga een daggie weg Igor, ik word zo opgehaald dus ja dan moet ik wel op tijd zijn he, hekel aan als ze op me moeten wachten, alhoewel iedereen die me kent het wel gewend is:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 nou dat was drie op een rij, zit ik hier vandaag in m'n uppie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 leuk witje wat ga je doen? gewoon visite of ga je iets doen? aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 zo en ik ga aan de poets ik heb meer zand in de kamer liggen dan in de tuin zie jullie laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 witte veel plezier, en mocht je in de buurt zijn dan mag je wel even helpen poetsen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Geen tijd voor Igor. Voor poetsen heb ik bijna nooit tijd hoor;) Hoi Toine Ik wens jullie allemaal een fijne droge dag!!! Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Goedemorgen iedereen, Groot deel van gisteren lag mij internet eruit, dus was hier niet aanwezig. Hopelijk vandaag beter. Naar dokter geweest en pillen gekregen om mijn vitaminetekort aan te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Witte, lekker genieten van je dagje uit hoor. En ja... mag lekker werken, is eigenlijk helemaal niet zo erg op zaterdag, toch een iets ander sfeertje dat doordeweek.... Goedemorgen Toine..man, ik geniet juist altijd zo van die vogels.. Hebben sinds een jaartje of zo ook een paar wilde duiven hier in de buurt, zo'n heelijk geluid as die zacht aan het uhhh roeken?? zijn. En natuurlijk de merels, de mussen en noem maar op, ze hebben er gewoon al weer plezier in. Toine, hoop dat jouw internet er nu eens een poosje gewoon 'in' blijft hoor. Igor lekker aan de poets, mooi, kun je straks genieten van een gezellig huis weer... Zo, en nu gaat deze dame er vandooor... Mensen maak er een mooie dag van, je weet: het zijn de kleine dingen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Goeie morgen. Waar is iedereen. Zijn jullie allemaal al boodschappen doen voor het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: witteOhhh ja en je vers geperste jus hebt:DAppelsiensap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dat is mooi beschreven Sofie, precies zoals het in werkelijkheid gaat. Op het moment de cirkel is doorbroken door te stoppen met drinken is er weer hoop op een zinvol bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Rudy? Noemde je altijd Rudy? Sommigen kennen je...ik niet...denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Jawel hoor Fleur je kent me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden