Spring naar bijdragen

Zondag 4 maart 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goede morgen yvonne en albertina en de rest van de frummels die straks nog een keer ontwaken.

doe mij maar een grote bak koffie. de radio staat heel zacht zodat ik de vogeltjes kan horen. heerlijk rustig zo de zondagmorgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh allemaal!

Ben een paar dagen niet geweest ivm werk (middagdienst) En vrije tijd met de vrouw samen.

Wou ff laten weten dat het ondanks de verleidingen goed gaat, en ik met gepaste trots kan melden dat mijn 2e week droog binna een feit is.

Begint steeds beter te gaan zelfs, ben het koppige idee "ik moet drinken" aan het vervangen met een nog koppigere "ik hoef NIET te drinken.

Iedere succesvolle week €10,- in de pot maakt het droogstaan tastbaar en heb er later ook nog wat aan!

Sorry als jullie denken wat stopt die DMW veel veren in z'n eige reet, maar het kriebelt zo lekker :P

hoe is het hier verder? Met name de mensen die bezig zijn met een 'verse' poging?

Zal proberen strax nog ff langs te komen.

Mocht dat niet meer lukken, een heel fijne zondag toegewenst voor idereen natuurlijk, nu ff snel bak koffie

En dan een kast verhuizen.

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh , ochtend genieters :) Yah bakkie lekker weer Vonnn. Tjah kon "buiten"ook niet weerstaan , dus heerlijk daar eerst me dingen gedaan kippies enzo. Zo lijkt wel of de vakantie begonnen is zo heerlik buiten. Al moest ik het "schoolplein"van de honden van drollen ontdoen en was "vrouwlief" al in "haar" tuin bezig.Moet nog paar kuub grond en leem verzet worden, doet ze goed :). Heerlijk dus om ff rustig alles te overzien. Maar was nu tijd voor peuk en koffie hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummels!

Ook voor alle laterkomers.

Sommigen al druk bezig lees ik.

DMW, straks kun je niet meer zitten door al die veren, dus van mij een :present:

Heb een kort nachtje gehad en ben nog moe.

Om 5 uur was ik eruit, bah!

Ik wilde eens een keer uitslapen maar lukte niet.

Doordat ik eczeem heb en het erg warm vind in bed word de jeuk zo erg dat ik er wel uit moet.

Woensdag moet ik er voor naar mn HA.

Jeuk is soms erger dan pijn.

Nu stop ik met geklaag, maar moest het even kwijt.

Is er nog koffie? Anders zet ik wel even bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie genade, ook nog een roos erbij??

Tsja, hij vraagt er zelf om, letterlijk dan, maar volgens mij kan hij inmiddels al niet meer zitten... :D

Jeuk kan inderdaad erger zijn dan pijn madelief.

En een te warm bed is sowieso niet lekker om in uit te slapen...

Een wat luchtiger dekbed er op misschien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ik was niet de grond aan het verplaatsen hoor, daar was Zen mee bezig is haar uitlaat klep de tuin, ik de leuke dingen zoals voeren en ei rapen. Tjah hondenpoep ruimen valt ook wel mee als ze gezond zijn. Alleen in de zomer de kliko, waar eigenlijk alleen maar hondepoep inzit (na 2 weken bijna vol) om die open te doen pfffffffffff.

Ja en die jeuk kan idd heel goed erger worden door afkicken hoor en kan ook door leiding water komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ik heb het nu 2 jaar, heb lichttherapie gehad, dat hielp voor een paar maanden.

Dus van het afkicken kan het niet komen.

Het is Nummulair eczeem, grote ronde plekken op mijn benen en romp.

Het ziet er echt niet uit nu!

Dus voor mij is het geen rokjestijd nu, of ik moet een dikke panty eronder aantrekken, maar daar heb ik een hekel aan.

Von, ik slaap al jaren zonder dekbed, alleen onder een lege dekbedhoes.

Ook geen verwarming in de slaapkamer en ook in de winter de deur open, achter de rolluiken dan he? Maar die zijn niet winddicht ofzo, dus daar kan het niet aan liggen.

Nou eerst maar weer naar de HA, we zullen zien.

Lief dat jullie meedenken/leven!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Akelei en Hannah,

Was ff zoeken maar heb het boek gevonden hannah...

Hihi... ik sport zelf met regelmaat... heb1 keer jaren geleden totaal ongetraind meegedaan met spinnen, een les van een half uur.

het klopt... je gaat dood.. nooit van mijn leven meer heb ik mezelf toen beloofd.

Misschien zou ik het nu nog eens moeten proberen, maar de herinnering aan die ervaring houdt me nog steeds tegen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het heel herkenbaar.

Zat indertijd aan de rand ... naast me stond een emmertje met lappies om die fietsen af te drogen na de les..

Op een gegeven moment zat ik constant naar die emmer te staren en te bedenken of ik, als ik van de fiets af zou rollen in staat zou zijn om nog bij die emmer te komen om daarin te kotsen.

En het gekke is: Je gaat gewoon door. Achteraf dacht ik: je bent hartstikke gek geweest, je had gewoon dat ding een paar tandjes lager moeten zetten idioot mens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das jammer Hannah.

Ik sport nog wel dus, maar werp geen blik meer op die dingen...

Vind het wel prettig om met die apparaten te werken en vind het (hard)lopen op de loopband zelfs heerlijk. Zelfs de crosstrainer vind ik tegenwoordig wel prettig.

Moet er ook heeeeel eerlijk bij vertellen dat het genieten pas begint als ik er ben, moet mezelf nog elke keer een flinke trap onder de kont verkopen om er naar toe te gaan, gek he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...