Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 maart 2012


bekkie

Aanbevolen berichten

Goodmorning all

Ik begin het dagdraadje omdat ik zojuist vanavond mijn moeder van 74 uit een zeer onveilige situatie heb gehaald.

Mishandeling en vernedering waar ik 32 jaar geleden in ben beland, ze vertelde niet alles blijkt dus uit de verhalen van de buren, ze werd dagelijks geslagen.

Ga hier maar niet vertellen wat ik heb gedaan, heb wel gevraagd de nodige spullen te pakken die ze even nodig heeft en heb haar meegenomen naar mijn safe harbour

Heb net gecheckt maar ze ligt lekker te snurken in het bedje van mijn zoon, met mij alles ok behalve een gekneusde hand daar ga ik verder niet over uitwijden.

I'm hurt very hurt maar daar komen we weer bovenop

Liefs Beks, voor degene die het nodig hebben sterkte

Will, Fleur, en Madelief:heart:

Roos lief dat je naar me vroeg :present:

Voor allemaal sterkte en keep on going

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgu luitjes,

De koffie staat door te lopen, de thee te trekken en de cola staat lekker koud.

Het is nog hartstikke donker, windstil en het regent niet.

Valt dus weer alles mee.

Hoop dat Bek's moeder dan eindelijk een plekje gaat vinden waar ze rustig en veilig kan wonen.

Hoop dat Spike nu eindelijk ook ligt te ronken .... ,

en hoop dat Joop met dur stroppie het stuur recht houdt op de bus, nog ff Joop en dan wordt het licht hoor.

Ennu Jaap:

:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart::rose::sun::)::musicnote::D:heart:

Jaap, van harte met je jaar, hartstikke goed.

Zo, en nu eerst een beker koffie halen.

De dag is begonnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

heerlijk bakkie troost, en dan gaat de dag weer beginnen

Gisteren nuchter naar bed gegaan, en gisteren een heel gesprek met de psych gehad, en het advies is toch echt om niet meer te drinken.

Dus nu gaan we afscheidnemen en alles de deur uit doen!

Hoe hebben jullie deze stap genomen, mee omgegaan?

fijne dag allemaal werkse enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels.

lekker koffie.

bekkie jeetje wat akelig. hoe heeft ze dat zo lang kunnen volhouden. nou maar hopen dat jij wat kunt regelen voor haar zodat ze nog kan genieten van het leven.

en jaap een slinger verdiend. een heel jaar droog? :musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lien alles gewoon wegdoen. kijk naar waar het je gebracht heeft. en kijk waar je naar toegaat als je doordrinkt.

ik heb van de week even een filmpje bekeken van iemand met korsakov. er staan nog meer filmpjes bij thema's rondom, nou zover wil je niet komen................

succes meid het is je toch al eerder gelukt.

gewoon de eerste niet nemen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar eigenlijk dat het zomoeilijk is om alle flessen de deur uit te doen!! De psychologe zegt ook dat ik met mijn billen bloot moet!! maar vind het wel verdomd moeilijk, er zijn maar een paar mensen die van mijn probleem weten, maar om niet in de verleiding te komen zal ik meer mensen moeten inlichten!

Maar ik vind dat wel heel moeilijk, maar ze zei ook dat je uiteindelijk wel complimentjes krijgt! is dat bij jullie ook zo vergaan?

Waarom is iedereen trots als je stopt met roken, maar dat om drinken zo'n taboe hangt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Bekkie, wat afschuwelijk.

Huiselijk geweld, het lijkt mij

heel erg dat mee te moeten maken.

Fijn dat je er kan zijn voor je moeder.

Japioooooo!!!!!!

één jaar alcoholvrij,

van harte gefeliciteerd.

Ik lees je altijd graag en vind

de humor waarmee je je berichten

schrijft

geweldig.

Je tovert daarmee vaak een glimlach op mijn gezicht.

:present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::)

:present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::)

:present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::)

:present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::)

:present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::):present::)

Het lijkt wel of het slechte slapen in de lucht hangt,

mijn nachten zijn de laatste dagen ook beduidend

korter dan normaal.

Ik kom niet zo makkelijk uit de piekerstand.

Maar goed, dat heeft ook zo zijn reden.

Verder niets te klagen hoor.

;)

@letter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lien, goedemorgen en welkom!

Ja ik herken je verhaal.

Eerst wist ook niemand dat ik ging minderen, dat is dus ook niet gelukt.

Nu sta ik 15 dagen droog, nadat ik me bij GGZ had gemeld.

En ik heb het tegen alle mensen die me dierbaar zijn verteld.

Weet je, het was een opluchting, ik hoefde het niet meer echt alleen te doen.

Mijn partner heeft alle drank weggedaan of achter slot en grendel.

Maar dan nog, je moet het echt zelf willen en doen.

Iedereen in mijn omgeving is juist trots op me, niemand had verwacht dat ik echt zou kunnen stoppen.

Dus, ja ik zou het juist wel vertellen, dat kan helpen en hier lezen en schrijven, juist als je het moeilijk hebt!

Sterkte!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap

:clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::ligt;:clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;)ht;:):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;):clock:B):musicnote::heart::light::):rose:;)

Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jaar droog :D

Wow... wat een prestatie, ga je het nog vieren? Krijgen we een terugblik?

I.i.g een hele fijne dag, en wees trots op jezelf, ik ben het i.i.g wel op jou ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lien, nee, lang niet iedereen, maar nu wel.

Ik was er zo één die stiekum dronk...

En als ik ergen naartoe moest eerst zoveel mogelijk drinken, wijn dan he/

En als ik bij anderen was, zo weinig mogelijk of helemaal niet.

Dan had ik een klein flesje gevuld met wijn in mijn tas.

Erg!!! :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...