may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 en ja jaap ik ga zo voort zonder :wine:( van zondag tot en met donderdag) achter jou en de rest van het forum aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ben ik weer, ik kan niet slapen. Suiker, ik heb ook heel lang last gehad van het feit dat ik bang was dat men mij niet geloofde. Op zich vond ik dat niet zo vreemd, ik had vaak genoeg een leugen verteld om te verdoezelen dat ik had gedronken. Na mijn terugval is het helemaal een tijd bar en boos geweest, het wantrouwen. Nu maak ik mij er niet meer druk om, als ik het maar weet. Dat is wat telt voor mij, dat ik door een paar mensen nog gewantrouwd wordt, leuk vind ik het niet, maar veranderen kan ik het ook niet. Het is fijn als je het vertrouwen terug krijgt maar afdwingen kan je het ook niet. Nogmaals, als je het maar voor jezelf weet. En wat mij betreft hoef je hier niet op eieren te lopen, je bent wie je bent en als je de behoefte voelt iets te delen moet je dat doen. Wel begrijp ik je schroom omdat het een openbaar forum is, maar deel wat je kan en wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik ga ook slapen. Heb een nieuw boek gehaald. 1000 pagina's Uit zal ik het niet krijgen. Maar kan wel kijken of het kans maakt uitgelezen te worden. De Gangreen Cyclus, schijnt er goed te zijn, met hele lange zinnen. Jef Geeraerts. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dank voor je reactie Albertina. Jaap slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik ga mijn bedje opzoeken voor de rest slaap lekker en morgen weer nuchter op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dan moet je wel blijven leven tot ik het uit heb, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jaap ik lees lees het nu pas. Van harte met je eerste jaar! Op naar het volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 @ Gunn, misschien heb je moeite met het bedwingen van impulsen? (ik heb overigens geen opmerkingen van je teruggelezen, maar drinken en impulsief zijn gaat vaak samen?) Ik hoop in ieder geval dat je een weldadige nachtrust hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik wens overigens iedereen een fijne nacht. Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 @Gunn, ik logde toch nog even in, dat is toch gevaarlijk: een combinatie van refusal en drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 @ excuus, niet goed opgelet. Je drinkt niet maar toont nu Machiavelli kenmerken sinds je Refusal slikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Gunn, ik zal je antwoord morgen met aandacht lezen, maar moet nu werkelijk uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Gaat het al wat beter Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Misschien is Gunn toch gewoon rustig in slaap gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 @Smikkie, Goed! 'k wis alles uit. Dit alles heeft nooit plaatsg'vonden. Welterusten Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Iedereen heeft wel eens een doodswens. Zoniet, dan ben je een bijzonder naïef mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik heb dat ook wel eens, Gunn. Maar of het iets met naïviteit te maken heeft als je ze niet hebt? Als ik puur rationeel redeneer, dan vind ik doodswensen absurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ja Smikkie, ik drink nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Is durven het woord? Ik heb er vooral geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Het is een goede vraag. Ik ben hier terecht gekomen bij mijn zoektocht naar baclofen, een medicijn dat me door een vriend werd aangeraden. In feite was ik van plan om gewoon wat mee te lezen. Waarom ik ook post, is mezelf in feite een raadsel - kijkt beschaamd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden