Emmaroos Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ja, Hannah, mooi he? Ik ga nu eten en dan naar de verjaardag. Kom morgen weer. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik ben vandaag toch maar weer begonnen Em. want een tekort aan licht kan iedere dag aangevuld worden denk ik. Ik merkte vandaag al weer wat verbetering dus bij mij werkt het ook erg goed. eigenlijk moet je hem iedere dag gebruiken maar vaak doe ik dat niet. Doe het alleen wanneer ik voel dat m'n stemming weer iets minder wordt:present: Jane ben je nu helemaal over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ola, Spike, kan wel ff duren, gekneusde ribben. Heb dat twee x gehad, oooohhhhh, wat een ellende. Rus an. Wijfie meisje, take care. Moeilijke situatie. Em, mooi voor je. Neem je niet TE veel hooi op je vork? Werken, zo moe en toch op visite. Albertje, klinkt gord allemaal, ben blij voor je. Voor iedereen een en kalmte, moed en wijsheid. Nieuwkomers, welkom. Ik wens voor jullie dat je net zoveel aan het forum mag hebben als ik dat heb gehad. Ps: Wie weet waar Woman uithangt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Wat voor lamp is dat jongens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Bam. heb je het tegen mij over die lamp? Das een ledlamp. Spikie dat schijnt inderdaad verdraaid pijnlijk te zijn. Ik weet niet hoelang dat duurt maar je bent er toch wel een tijdje zoet mee hoor. Heb wel eens gehooord dat ze de ribbenkast met rekverband omwikkelen zodat, als je hoest of lacht, het de schokken een beetje op kan vangen. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Emma:present: Je gaat goed! Wat fijn om te horen! Je bent net een frisse wind hier Bolletje, Zo'n lamp heb ik ook en het werkt! Nu had ik hem ook al in de kast staan, maar ik twijfel of ik hem er misschien toch nog even ga gebruiken. Spike, Wat naar, ja dat is een pijnlijk iets, dus voorzichtigheid is geboden. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 spike toch geen snert vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ben nog aan het koken akelei, nou ja koken..... blik lostrekken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Akelei, Nee hoor! Dus als ik het goed begrijp is je aanrecht al schoon? Dat is fijn! Ik moet nog eten, maar gelukkig doet mijn partner altijd de vaat. Oh ja, het is witlof uit de oven met een pittig sausje en natuurlijk kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 stil hier.. ga maar even crossen..doe ik nog wat nuttigs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: akeleigeen afwas omdat je een blik opentrekt, wel afwas maar een partner die het even doet,ben ik dan de laatste spartaanse huisvrouw? he spike, wrom wil je mijn asperge-pasta niet?quote> Hahaha!Neuh....denk het niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 SNERT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Akelei, Heel toevallig, je hebt het over huisvrouw zijn, vanavond komt op 4 de film, De gelukkige huisvrouw. Ik heb het boek gelezen, jaren geleden. Ben benieuwd of het goed is verfilmd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 boek is altijd beter dan de film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hoi iedereen, ben weer wakker na mijn "na het eten dutje" Heb nog niet veel gelezen, maar lees hier volgens mij hier over ribben van Spike. Oei, dat zal pijn doen, sterkte. Akelei denk dat fitness beter voor je is, maar ik zou in jouw geval ook detective kiezen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Snoep, in dit geval niet hoor, de film is de moeite waard. Ik ben ook beslist geen fan van Heleen van Rooyen. Dit was het 1e en laatste boek wat ik van haar heb gelezen. Vanavond ook Midsummer Murders, voor de liefhebbers, waaronder mijn eigen persoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Wijffie, ik heb je verhaal gelezen en ik kan je alleen maar kracht en sterkte toewensen. Wat moeilijk voor jou en je man zeg. Echt ongeloof bij mij dat je zoon dit niet inziet. Erg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ik heb de film al gezien ik houd niet zo van nederlandse film..sex en vloeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Akelei, dan heb je toch iets aangeklikt. Wellicht rechtsboven aan het ADB scherm daar staat a- en A+, daarmee kies je de grootte van de letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Voor al uw computerproblemen Bor nemen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 hoe oud je kinderen ook zijn..zolang ze thuis wonen zijn er toch echt regels en respect anders ga je maar lekker op jezelf wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Mee eens Snoep, mij raakte de film vooral omdat ik daar ook opgenomen ben geweest. Ik ga ook niet nog een keer kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 vind het verhaal wel mooi hoor maar dat openlijke gewip hoef niet van mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik ga vandaag The Twillight Saga; New Moon kijken op Net 5. Een fantasyfilm. Das meer mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden